Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Projekt FIA Rally Star, którego celem jest poszukiwanie utalentowanych kierowców rajdowych, jest skierowany do młodych osób w wieku od 18 do 26 lat. W pierwszym etapie daje on możliwość wybrania ścieżki rywalizacji motorsportowej „Slalom Samochodowy” oraz e-sportowej „Wyzwanie Digital”. Platformą rywalizacji e-sportowej jest gra WRC 9 z dodatkiem FIA Rally Star DLC. Etap ten, w Polsce organizowany przez Polski Związek Motorowy (PZM), ma na celu wyłonienie podstawowej grupy talentów, które zakwalifikują się do dalszych eliminacji na poziomie kontynentalnym, a następnie światowym. Kolejny krok to szkolenie i wspieranie przez FIA przyszłych gwiazd Rajdowych Mistrzostw Świata.
Pierwsza część ścieżki „Wyzwanie Digital” online jest już w Polsce zakończona i finaliści spotkają się na Torze Modlin, rywalizując na symulatorach firmy Ragnar Simulator, promotora PZM Mistrzostw Polski Digital Motorsport.
Uczestnicy polskich eliminacji w ścieżce „Slalom Samochodowy” będą mogli rywalizować w profesjonalnych samochodach wyścigowych. Partnerem projektu w Polsce został organizator pucharu Mazda MX-5 Cup Poland, firma Unitel Motorsport, co oznacza, że uczestnicy pokonają slalom właśnie legendarnymi Mazdami MX-5!
Rejestracja na „Slalom Samochodowy” jest otwarta do 21 września: https://pl.fiarallystar.com/pl.
Źródło informacji: Polski Związek Motorowy
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.09.2021, 11:24 |
Źródło informacji | Polski Związek Motorowy |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ