Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Długa, nieprzerwana seria międzynarodowych nagród wciąż płynie do Ducato: po raz 11. z rzędu model otrzymał tytuł “Najlepszej bazy pod zabudowy kamperowe 2018" pokonując znanych konkurentów.
To prestiżowe wyróżnienie zostało przyznane przez czytelników “Promobil” - niemieckiego magazynu branżowego, który od ponad 25 lat stanowi rodzaj barometru mierzącego trendy w turystyce rekreacyjnej.
To właśnie baza pod zabudowy kamperowe Ducato była 3-milionowym egzemplarzem bestselerowego modelu Fiata Professional. Podwójne wyróżnienie potwierdza zatem zaufanie, jakim klienci obdarzyli ten model, jako idealną bazę samochodu rekreacyjnego, stającą się wszędzie oznaką niezwykłego sukcesu. Zresztą to jedyna baza stworzona specjalnie po to, by być kamperem w ciągle rozwijającej się branży - wystarczy sobie przypomnieć, że w 2017 roku ilość zarejestrowanych kamperów wzrosła o ponad 10% w stosunku do zeszłego roku. Dane te są silnym sygnałem powrotu do popularnego trendu życia zgodnie z naturą, poszukiwania własnych relacji ze środowiskiem. Samochody kempingowe stanowią swego rodzaju "lifestyle enabler" - nie są zwykłymi samochodami na wakacje, ale narzędziem do zdobywania wolności, podróżowania gdzie i kiedy się chce.
Od ponad 36 lat Ducato produkowany jest w zakładzie Sevel Sud w Val di Sangro (największym zakładzie w Europie produkującym lekkie samochody dostawcze, wyróżnionym srebrnym medalem w ramach World Class Manufacturing i zajmującym powierzchnię ponad 1 200 000 m2). Od 1981 do tej pory, dzięki ulepszanemu wyposażeniu, samochód ten stał się prawdziwym trendsetterem oferowanym w ponad 10 000 wariantów i sprzedawanym w ponad 80 krajach całego świata. Jest to model o światowym zasięgu i stanowi punkt odniesienia dla swojej kategorii. Ponadto, baza pod zabudowy kamperowe Ducato została zaprojektowana i opracowana wspólnie z najważniejszymi producentami europejskimi samochodów kempingowych, oferując najlepsze z możliwych rozwiązań dla samego podwozia, jak i części mieszkalnej.
Ducato "Leader in freedom"
"Leader in freedom" to koncepcja o jasno sprecyzowanym znaczeniu. "Freedom" to „obietnica dla klienta”, której Fiat Professional dotrzymuje, zapewniając mu wolność oraz rozwiązania wszelkich problemów, które mogą pojawić się podczas urlopu. "Leader", ponieważ dzisiaj oferta marki odnośnie produktów, ale i usług związanych konkretnie z samochodami kempingowymi, jest wyjątkowa i niedościgniona na rynku. Na przestrzeni lat baza pod zabudowy Ducato stale się zmieniała pod kątem samego produktu, ale również wszelkich usług towarzyszących, opracowanych dla osób podróżujących kamperem. Umiejętność wysłuchania klienta,która rozpoczyna się od relacji z klientem i kontynuowana jest w punktach serwisowych Fiat Professional, pozwala precyzyjnie odpowiedzieć na aktualne potrzeby i przewidzieć te przyszłe. Podstawowym założeniem jest, że osoba, która kupuje kamper, nabywa nie tylko samochód, ale także wybiera sposób na czas wolny i wakacje. Koncepcja usługi nie ogranicza się więc do obsługi produktu, ale rozszerza się na pomoc dla urlopowiczów, gwarantując im ciągłe wsparcie. Chodzi tu przede wszystkim o specjalną, dobrze rozwiniętą sieć, dostępną na najbardziej uczęszczanych przez kierowców kamperów trasach; specjalny Customer Care Center, w którym kierowca kampera może liczyć na odpowiednie kompetencje i gotowość do obsługi swojego auta; pomoc drogową gotową do natychmiastowego interweniowania w całej Europie, ale nie tylko.
24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, kierowca może kontaktować się ze specjalnym oddziałem Customer Care i rozmawiać w swoim języku z jednym z dwudziestu "Ambasadorów Fiat Camper". Zadaniem Ambasadora jest jak najszybsze rozwiązanie problemu klienta, poprzez kontakt i współpracę z odpowiednimi działami firmy oraz rozmowę z klientem, w celu zrozumienia jego potrzeb. Właśnie dlatego członkowie specjalnego zespołu są stale odpowiednio szkoleni i doszkalani w ciągu roku, biorą udział w najważniejszych, europejskich targach branżowych, by cały czas jak najlepiej poznawać świat kamperów i amatorów tych pojazdów.
Ponadto, dział Relacji z klientem jest coraz bardziej zintegrowany z działalnością pomocy drogowej i serwisu - każdy kierowca kampera może liczyć na usługi mobilnego warsztatu pracującego w 44 różnych krajach oraz na obsługę Infolinii dla kierowców kamperów, dostępną 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, która kontaktuje się z nim, by poinformować o sposobach i czasie naprawy oraz zapewnia aktywne wsparcie warsztatowi, by ułatwić diagnostykę i przyspieszyć dostawę części zamiennych.
Ponadto, dostępna jest cała gama usług w pełni dostosowanych do wymagań klienta samochodu kempingowego, od niezwykle potrzebnego rozszerzenia międzynarodowej gwarancji "Maximum Care Camper", które przewiduje pokrycie kosztów wszystkich części mechanicznych i elektrycznych Ducato, z różnymi opcjami długości trwania i przebiegu, aż po innowacyjną aplikację "Fiat Ducato Camper Mobile", dostarczającą również informacje turystyczne, która do tej pory była pobierana ponad 110 000 razy. Teraz podróżujący samochodem kempingowym Ducato mogą liczyć na ponad 6500 punktów serwisowych Fiat Professional, wyposażonych pod kątem wykonywania przeglądów i napraw bazy pod zabudowy kamperowe Ducato, z czego ponad 1800 specjalnie dedykowanych punktów Fiat Camper Assistance.
Od wielu lat Fiat Professional wspiera tych, którzy podróżują kamperami - świadczy o tym coroczna obecność marki na przynajmniej 10 branżowych Salonach w Europie, dedykowana strona internetowa https://www.fiatcamper.com/it/home, którą w ciągu miesiąca odwiedza średnio 74 000 osób, strona Facebook „Fiat Ducato Camper" z ponad 56 000 fanami i aplikacja „Fiat Camper Mobile", którą pobrało już ponad 110 000 użytkowników. Marka ponadto inwestuje czas i zasoby w ciągłe ulepszanie produktów i usług, opracowywanych we współpracy z Mopar, marką zajmującą się usługami, obsługą klienta, oryginalnymi częściami zamiennymi i akcesoriami dla marek Grupy FCA.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.01.2018, 16:10 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE