Newsletter

Fiat na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2019

08.03.2019, 13:27aktualizacja: 08.03.2019, 13:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA Polska/Fiat Concept Centoventi na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2019
FCA Polska/Fiat Concept Centoventi na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2019
Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2019, Olivier François, dyrektor marki Fiat oraz dyrektor marketingu FCA, poprowadził konferencję prasową marki Fiat, podczas której zaprezentował nowości uświetniające 120. urodziny marki.

Oficjalnie przedstawiono nową rodzinę Fiata 500 „120” – najlepiej skomunikowaną i najbardziej elegancką gamę w historii Fiata. Nowa gama dostępna jest dla modeli 500, 500X i 500L i wyróżnia się nowym dwukolorowym nadwoziem Tuxedo, które po raz pierwszy zadebiutował w modelu 500X. Ponadto dzięki zainstalowanej w modelach aplikacji Apple CarPlay można sterować iPhonem® za pomocą ekranu dotykowego systemu Uconnect, mając dostęp do aplikacji Apple Maps, Apple Music, wysyłać i odbierać SMS-y, wykonywać połączenia telefoniczne i wiele innych czynności za pośrednictwem Siri® lub 7-calowego ekranu dotykowego. Przy okazji miała miejsce premiera nowego spotu reklamowego prezentującego nową rodzinę 500 „120”, w którym w roli głównej występują Sting & Shaggy z ich nowym singlem „Just One Lifetime” pochodzącym z albumu 44/876, wyróżnionego nagrodą Grammy.

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie, poza prezentacją nowej gamy Fiata 500 „120”, odbyła się premiera Fiata Concept Centoventi – samochód koncepcyjny wyrażający wizję marki dotyczącą masowej mobilności w najbliższej przyszłości. Model został stworzony w oparciu o zasadę marki „less is more”, oznaczającą pozbycie się z samochodu wszystkiego, co niepotrzebne i skomplikowane. Ponadto model posiada 120 dodatkowych akcesoriów, a klient może pomalować swój wybrany samochód zgodnie ze swoimi gustami i potrzebami w dowolnym momencie. Fiat Concept Centoventi jest odpowiedzią na prawdziwe wyzwanie projektowe i biznesowe, które urealnia funkcjonalnego ducha marki i oddaje hołd jej 120-letniej historii, prezentując jednocześnie nowoczesne podejście do niektórych charakterystycznych elementów stylu, co nawiązuje do Fiata Pandy z lat 80.

Na stoisku Fiata prezentowane były również oryginalne akcesoria zaprojektowane przez Mopar. Te najwyższej jakości produkty harmonijnie współgrają z charakterystyką techniczną i stylistyczną różnych modeli, umożliwiając ich dowolną indywidualizację. Salon samochodowy w Genewie był również zwieńczeniem wieloletnich prac marek Fiat i Mopar nad stworzeniem serii dedykowanej wymagającym miłośnikom kultowych samochodów ze stajni FCA.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 08.03.2019, 13:27
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ