Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W Mediolanie, w Teatrze Elfo Puccini, odbyła się 50. edycja Media Key Award 2018 – imprezy poświęconej komunikacji reklamowej, podczas której nagradzane są reklamy stworzone przez najważniejsze międzynarodowe firmy. Prestiżowy tytuł przyznano marce Fiat Professional za kampanię radiową „Epic Fail - Cristalli” w kategorii „Transport i Energia”.
Nowa reklama „Unpro vs Pro” przygotowana przez agencję reklamową Leo Burnett jest na antenie od maja br. na wszystkich rynkach w regionie EMEA w telewizji, mediach cyfrowych, radio i na bilboardach.
W kampanii tej marka Fiat Professional przedstawia przeciwne sobie zdarzenia, porównując sytuacje zawodowe, których bohaterami są amatorzy i profesjonaliści.
Podczas gdy nieprofesjonaliści polegają na improwizacji i prowizorycznych rozwiązaniach, kończących się nieuchronną porażką, to prawdziwi profesjonaliści świetnie radzą sobie ze wszystkimi problemami związanymi z wykonywaną pracą, wspierani przez gamę samochodów Fiat Professional.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.11.2018, 16:56 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
ZUS po raz pierwszy partnerem hackathonu - HackYeah 2025 PAP
Zaprojektowanie symulatora emerytalnego, czyli narzędzia edukacyjnego, za pomocą którego użytkownik dowie się, w jaki sposób wybory życiowe i czynniki ekonomiczne wpłyną na przyszłe świadczenia - takie zadanie postawił Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) uczestnikom HackYeah 2025 w Krakowie. To jeden z największych hackathonów w Europie, a ZUS był jego partnerem.- 07.10.2025, 15:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ORLEN Petrobaltic inwestuje w infrastrukturę: innowacyjny pojazd autonomiczny rozpoczyna misję na Bałtyku
- 07.10.2025, 11:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ