Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Limit odnawialny, czyli kredyt, z którego można korzystać wielokrotnie, pod warunkiem regularnych spłat, to propozycja nietypowa na tle tradycyjnych pożyczek i tzw. chwilówek, tym samym wyróżniająca firmę Euroloan wśród konkurencji.
Euroloan, spółka obecna w Polsce od 2013 roku, obsługuje miesięcznie ok. 10 tys. wniosków. Ma jednak apetyt na więcej. "Chcemy, poprzez zaplanowane na ten i kolejny rok działania, zwiększyć kilkukrotnie nasze dotychczasowe udziały w rynku - mówi Adam Kuśnierkiewicz, country manager Euroloan Consumer Finance. - Już w tej chwili, po miesiącu kampanii reklamowej, poziom udzielonych pożyczek przekroczył wolumen całego 2016 r. Jestem przekonany, że nasz sztandarowy produkt w postaci buforu finansowego, jakim jest limit odnawialny, będzie dla klientów pożądanym rozwiązaniem. Zasady są proste: można aplikować raz i korzystać, wtedy, kiedy pieniądze są potrzebne, płacąc odsetki tylko od wypłaconej części limitu, utrzymując pozostałą część 'w pogotowiu'. Około 80 proc. naszych klientów ze środków przyznanych w ramach limitu korzysta wielokrotnie" - dodał.
Plany ekspansji wspiera rozpoczęta w maju kampania reklamowa w telewizji i Internecie. W reklamach firma nawiązuje do swoich korzeni, zestawiając pozytywne stereotypy o Finach ze sprawnym i prostym procesem pożyczkowym w Euroloan. W ten sposób dowiadujemy się, czym jest „pożyczka po fińsku”.
"Rynek polski postrzegamy jako bardzo perspektywiczny, na którym wciąż jest miejsce dla takich firm jak nasza, redefiniujących dotychczasowe rozwiązania finansowe i sposób ich sprzedaży, oferujących innowacyjne produkty - mówi James Hickson, CEO grupy Euroloan. - Nie mamy wątpliwości, że Polacy chętnie przetestują nasze rozwiązania" - dodał.
Euroloan działa jak klasyczny fintech, czyli umożliwia klientowi przeprowadzenie wszystkich formalności przez Internet. A jest ich niewiele: wystarczy się zarejestrować, wykonać przelew na 1 zł i poczekać kilka minut na decyzję kredytową. Koszt pożyczki ustalany jest indywidualnie, w zależności od oceny zdolności kredytowej klienta.
KONTAKT:
Magdalena Szymańska
Agencja PR Futurama
tel. kom. +48 510 491 298
e-mail: magdalena.szymanska@futurama.ci
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.06.2017, 15:07 |
Źródło informacji | Euroloan |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały nowego Boeinga 737 MAX 8
- 17.05.2024, 10:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
PARP na EKG 2024: wsparcie firm na każdym etapie rozwoju dzięki Funduszom Europejskim PAP
W ciągu 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uczestniczyła w dystrybucji środków europejskich. Agencja podpisała ponad 34 tys. umów na kwotę blisko 55 mld złotych, z czego przetransferowała środki na kwotę prawie 49 mld zł. Wykorzystując obecne Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej czy Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Agencja uczy przedsiębiorców m. in. zakładać firmy, ale również finansowo wspiera innowacyjne start-upy.- 17.05.2024, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Dostawy w jeden dzień, także w soboty - ORLEN Paczka dowozi jakość
Korzystanie z automatów paczkowych stało się normą w dostawach e-commerce, a firmy z tej branży oferują już znacznie więcej niż tylko zwykłe przewiezienie przesyłki od nadawcy do odbiorcy. Konsumenci deklarują chęć odbioru zamówionych towarów jeszcze szybciej, przy użyciu maksymalnie dostępnych i intuicyjnych narzędzi. Rekordowe wyniki ORLEN Paczki wskazują, że usługa ta trafnie odpowiada na ten trend.- 17.05.2024, 09:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom