Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Limit odnawialny, czyli kredyt, z którego można korzystać wielokrotnie, pod warunkiem regularnych spłat, to propozycja nietypowa na tle tradycyjnych pożyczek i tzw. chwilówek, tym samym wyróżniająca firmę Euroloan wśród konkurencji.
Euroloan, spółka obecna w Polsce od 2013 roku, obsługuje miesięcznie ok. 10 tys. wniosków. Ma jednak apetyt na więcej. "Chcemy, poprzez zaplanowane na ten i kolejny rok działania, zwiększyć kilkukrotnie nasze dotychczasowe udziały w rynku - mówi Adam Kuśnierkiewicz, country manager Euroloan Consumer Finance. - Już w tej chwili, po miesiącu kampanii reklamowej, poziom udzielonych pożyczek przekroczył wolumen całego 2016 r. Jestem przekonany, że nasz sztandarowy produkt w postaci buforu finansowego, jakim jest limit odnawialny, będzie dla klientów pożądanym rozwiązaniem. Zasady są proste: można aplikować raz i korzystać, wtedy, kiedy pieniądze są potrzebne, płacąc odsetki tylko od wypłaconej części limitu, utrzymując pozostałą część 'w pogotowiu'. Około 80 proc. naszych klientów ze środków przyznanych w ramach limitu korzysta wielokrotnie" - dodał.
Plany ekspansji wspiera rozpoczęta w maju kampania reklamowa w telewizji i Internecie. W reklamach firma nawiązuje do swoich korzeni, zestawiając pozytywne stereotypy o Finach ze sprawnym i prostym procesem pożyczkowym w Euroloan. W ten sposób dowiadujemy się, czym jest „pożyczka po fińsku”.
"Rynek polski postrzegamy jako bardzo perspektywiczny, na którym wciąż jest miejsce dla takich firm jak nasza, redefiniujących dotychczasowe rozwiązania finansowe i sposób ich sprzedaży, oferujących innowacyjne produkty - mówi James Hickson, CEO grupy Euroloan. - Nie mamy wątpliwości, że Polacy chętnie przetestują nasze rozwiązania" - dodał.
Euroloan działa jak klasyczny fintech, czyli umożliwia klientowi przeprowadzenie wszystkich formalności przez Internet. A jest ich niewiele: wystarczy się zarejestrować, wykonać przelew na 1 zł i poczekać kilka minut na decyzję kredytową. Koszt pożyczki ustalany jest indywidualnie, w zależności od oceny zdolności kredytowej klienta.
KONTAKT:
Magdalena Szymańska
Agencja PR Futurama
tel. kom. +48 510 491 298
e-mail: magdalena.szymanska@futurama.ci
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.06.2017, 15:07 |
Źródło informacji | Euroloan |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Eksperci MIWO: Polacy spędzają w budynkach 90 proc. swojego życia, powinni tam mieć komfortowe warunki PAP
Polacy spędzają w budynkach nawet 90 proc. swojego życia, ale także 90 proc. wszystkich pożarów ma miejsce w budynkach mieszkalnych. 71 proc. osób odczuwa problem hałasu w swoich domach, a budynki zużywają ok. 40 proc. energii w skali całej gospodarki - wynika z raportu „Przyjazne mieszkanie. Jak zapewniać Polakom oszczędne, bezpieczne i komfortowe mieszkania na lata” opracowanego przez ekspertów MIWO. Raport zawiera także diagnozę, w jaki sposób zapewnić w nich oczekiwany komfort.- 16.01.2025, 16:06
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Strategia ESG wspiera rozwój biznesu z korzyścią dla pracowników, społeczeństwa i środowiska PAP
Konsumenci, pracownicy, inwestorzy, a także instytucje regulacyjne zwracają coraz większą uwagę na wskaźniki środowiskowe, zaangażowanie społeczne i transparentność w biznesie. Zrównoważony rozwój powinien być elementem strategii firmy i wyznaczać długoterminowy kierunek działania. Pokazuje to przykład Opella, jednostki biznesowej Consumer Healthcare w Sanofi, która realizując konsekwentnie cele ESG, uzyskała niedawno certyfikat B Corp w Europie Środkowo-Wschodniej.- 15.01.2025, 10:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom