Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kellogg po raz kolejny wybrał polską fabrykę w Kutnie, by zainwestować ponad 275 milionów złotych. Rozbudowa fabryki zwiększy produkcję przekąsek Pringles do 100 milionów kilogramów rocznie i spowoduje wzrost zatrudnienia o co najmniej 50 nowych miejsc pracy.
Rozwój polskiej fabryki wynika z rosnącego popytu na popularne Pringlesy i rozwijającego się biznesu Pringles w Europie. Produkty z kutnowskiej fabryki trafiają na półki sklepów w 16 krajach świata, w 18 różnych smakach.
„Dzięki wysokiemu poziomowi zaangażowania naszych pracowników, świetnym wynikom fabryki, oraz częściowo przygotowanej infrastrukturze pod nową linię, którą wykonaliśmy przy poprzedniej budowie, teraz rozwijamy się jeszcze bardziej” - komentuje Ronny Matthijs, dyrektor kutnowskiej fabryki Kellogg’s.
Firma Kellogg jest zaangażowana w stosowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju.
„Podczas budowy nowej linii zainstalowaliśmy system odzysku ciepła, oraz wprowadziliśmy nowe rozwiązania technologiczne, które pozwolą nam znacznie zmniejszyć zużycie energii w zakładzie. Poprawimy również gospodarkę wodną poprzez wykorzystanie wody deszczowej w instalacjach socjalnych” - podkreśla Marcin Lewicki, starszy kierownik Programu i lider Start Up, który odpowiada za zarządzanie projektem.
Projekt trwać będzie do czerwca 2023.
Po rozbudowie fabryka Pringles w Kutnie zatrudniać będzie ponad 600 pracowników oraz około 150 etatowych podwykonawców zatrudnionych przez firmy zewnętrzne.
Źródło informacji: Kellogg
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.01.2023, 08:00 |
Źródło informacji | Kellogg |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą najbardziej dostępną sieć OOH (OOH - out-of-home, dostawy poza domem) w Polsce - DPD Pickup. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej wybierają wygodne i elastyczne formy odbioru przesyłek poza domem. To również inwestycja w rozwój dostępności usług logistycznych i wsparcie dostaw e-commerce.- 16.05.2025, 09:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: DPD Polska
-
W czasie sezonowego wypadania sierści u zwierzaków pozbądź się pluskiew, roztoczy i alergenów dzięki najnowszemu odkurzaczowi do materaców Jimmy BX7 Pro Max
Jimmy BX7 Pro Max zwalcza niewidoczne pluskwy, roztocza i alergeny przy pomocy technologii odkażania UV i nagrzewania.- 15.05.2025, 16:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ