Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Firma ParcelABC rozpoczęła swoją działalność w Stanach Zjednoczonych i na rynku australijskim. Dodając nowe punkty obsługi przesyłek do swoich tras, może teraz objąć zasięgiem ogromny obszar. Australia i Stany Zjednoczone są krajami kluczowymi dla transportu międzynarodowego, a dzięki temu, że znalazły się w grupie rynków obsługiwanych przez ParcelABC, dają firmie możliwość poszerzenia grona klientów i stania się marką konkurencyjną w branży logistycznej. Firma będzie odbierać przesyłki od swoich klientów i dostarczać je bezpośrednio do adresatów. Gwarantuje dojazd pod adres klienta, o ile znajduje się on na trasach przejazdu jej kierowców, a także dostarczanie przesyłek na całym świecie. ParcelABC współpracuje z kilkoma najbardziej godnymi zaufania firmami na świecie, ponieważ jest częścią jednej z największych sieci kurierskich w branży. Firma jest w stanie odbierać przesyłki tylko z niektórych lokalizacji, jednak biorąc pod uwagę fakt jej współpracy z międzynarodowymi firmami kurierskimi, może przewozić je na całym świecie.
Firma ParcelABC dysponuje systemem oferującym klientom możliwość wyszukania najlepszej trasy, tak aby przesyłka dotarła do miejsca przeznaczenia w jak najkrótszym czasie. Klienci muszą w trybie online wprowadzić adres nadawcy, szczegóły dotyczące przesyłki oraz adres dostawy, po czym otrzymają wycenę. Do tej pory firma ParcelABC mogła dostarczać przesyłki tylko w przypadku klientów w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i na Litwie, teraz jednak zdołała rozwinąć sieć tras i może oferować usługi osobom mieszkającym w Australii i Stanach Zjednoczonych. ParcelABC zdaje sobie sprawę, że żyjemy w erze globalizacji i musimy wysyłać oraz odbierać przesyłki z różnych stron świata. Mając na uwadze zadowolenie klientów, firma podjęła decyzję o otwarciu nowych punktów obsługi przesyłek, ponieważ z obu wymienionych kierunków docierały do niej liczne sygnały o potrzebie zaistnienia na tamtejszych rynkach. Firma chce mieć pewność, że jej klienci są zadowoleni z jakości oferowanych usług, zdaje sobie bowiem sprawę, że jest to jedyny sposób na podtrzymanie ich zainteresowania jej ofertą.
Technologia ułatwia firmie ParcelABC szybsze dostarczanie przesyłek, a jest to rzecz, którą musi mieć na uwadze, biorąc pod uwagę fakt, że zadowolenie klientów jest jej głównym priorytetem. Niektórzy mogą sądzić, że aplikacje i technologie stanowią zagrożenie dla tradycyjnego sposobu świadczenia usług logistycznych, ale ta firma logistyczna zrozumiała, że rozwiązania te jedynie zwiększą jej skuteczność. Panuje błędne przekonanie, że przez wdrażanie nowych technologii ludzie tracą pracę. Jest wręcz przeciwnie: powstają nowe stanowiska pracy, ponieważ zwiększa się liczba zamówień. Specjaliści z firmy ParcelABC wiedzą, że czasy się zmieniają i chcąc spełniać potrzeby i wymagania klientów, konieczne jest nowe podejście do sposobu realizacji usług. Cenione firmy kurierskie korzystają z postępu technologicznego i wprowadzają nowości do swoich strategii. ParcelABC jest przykładem firmy świadczącej usługi dostawcze, która na bieżąco śledzi postępy w dziedzinie technologii i wdraża nowe rozwiązania. Współpracuje wyłącznie z partnerami mogącymi oferować usługi szybkiej dostawy przesyłek i dokładającymi starań w celu jak najdogodniejszej realizacji usług dla klientów.
KONTAKT:
Andrius Balkunas
tel. +370 648 39993
e-maail: ab@parcelabc.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.07.2018, 16:07 |
Źródło informacji | ParcelABC |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Badanie IGTE: dla połowy czterdziestolatków temat emerytur nie jest pilny
Większość czterdziestolatków nie ma podstawowej wiedzy z zakresu emerytalnych instrumentów finansowych. 45% uważa, że odkładanie na emeryturę ma sens tylko wtedy, jeśli to zagwarantuje wymarzony poziom życia w tym okresie, a dla połowy temat emerytur nie jest pilny. Jednocześnie czterdziestolatkowie uznają system emerytalny za niestabilny.- 21.01.2025, 07:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: IGTE
-
Image
Agata Dziwisz-Moshe, kancelaria Kochański & Partners: podwójne opodatkowanie banków nie jest ani logiczne, ani zgodne z prawem PAP
„Tam, gdzie mamy do czynienia z uznaniem, że w wyniku stwierdzenia nieważności umowy kredytu frankowego nie ma przychodu, a mimo to bank musi zapłacić od niego podatek, jest sytuacją, która nie powinna mieć miejsca. Na gruncie przepisów prawa podatkowego taka konkluzja jest pewnego rodzaju wynaturzeniem” - ocenia Agata Dziwisz-Moshe, adwokat, partner w kancelarii Kochański & Partners, szef praktyki prawa podatkowego.- 20.01.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Rimini Street uhonorowana nagrodami przez klientów i środowisko branżowe w kategoriach „Preferowany dostawca”, „Obsługa” oraz „Przywództwo”
Firma niezmiennie świadczy wiodące w branży wsparcie zewnętrzne w zakresie oprogramowania oraz dostarcza innowacyjne rozwiązania na rynku, koncentrując się na ułatwianiu sukcesu klientów w wymiarze strategicznym, operacyjnym i finansowym.- 20.01.2025, 12:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire