Newsletter

Firma Retail Solutions podzieli się doświadczeniami dotyczącymi bieżącego udostępniania danych i współpracy podczas organizowanej przez ECR konferencji poświęconej łańcuchowi dostaw

28.05.2014, 13:00aktualizacja: 28.05.2014, 13:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Producenci, sprzedawcy detaliczni i dystrybutorzy obecni na IV dorocznym Forum Współpracy dowiedzą się jak budować zaufanie i rozwijać współpracę z podmiotami łańcucha dostaw przy pomocy udostępniania danych w czasie rzeczywistym.

WARSZAWA. 28 maja 2014 r. /PRNewswire/ - Retail Solutions Inc. (RSi) - światowy dostawca opartych o pracę w chmurze rozwiązań w zakresie tzw. analizy Big Data (dużych zbiorów danych) oraz informacji w czasie rzeczywistym, przeznaczonych dla branży towarów konsumpcyjnych, ogłosił dziś swój udział w IV dorocznym Forum Współpracy, zaplanowanym na 29 maja w Warszawie. W tym jednodniowym wydarzeniu poświęconym łańcuchom dostaw w czasach nowoczesnych technologii wezmą udział producenci produktów szybkozbywalnych (ang. Fast-moving Consumer Goods; FMCG), dystrybutorzy, sprzedawcy detaliczni i usługodawcy. Będzie to okazja do dzielenia się swoimi doświadczeniami i omówienia korzyści płynących ze współpracy i wspólnego planowania działalności gospodarczej z partnerami w ramach łańcucha dostaw.

ECR Polska to niekomercyjny związek zrzeszający sprzedawców detalicznych i producentów produktów szybkozbywalnych, łączących swoje wysiłki w celu rozwijania wspólnej działalności, poprzez tworzenie popytu i poprawę wydajności łańcucha dostaw. W forum ma wziąć udział przeszło 200 uczestników. Tematem rozmów będą najistotniejsze dla branży kwestie oraz sposoby na zaszczepienie przyjętych praktyk międzynarodowych w rodzimej, polskiej rzeczywistości gospodarczej.

RSi pomaga zapewnić codzienną dostępność produktów na półkach każdego sklepu. Platforma RSi gromadzi w ramach dużych zbiorów danych od dostawców detalicznych ponad 2 mld pozycji dziennie, w tym dotyczących punktów sprzedaży, wyczerpanych zapasów, prognoz, promocji, cen itp. Następnie są one przetwarzane na tzw. business intelligence (informacje biznesowe), stanowiące podstawę do podjęcia działań i udostępnianym dostawcom w ramach danego przedsiębiorstwa oraz łańcucha wartości. Zasięg RSi obejmuje dane z punktów sprzedaży od blisko 100 sprzedawców detalicznych działających w 150 tys. miejsc na świecie. Obecnie klientami RSi jest ponad 500 przedsiębiorstw z branży produktów szybkorotujących (ang. Consumer Packaged Goods; CPG) zainteresowanych monitorowaniem i zarządzaniem wynikami swoich marek. Od otwarcia europejskiego oddziału w Londynie w roku 2011 spółka odnotowała dwucyfrowy wzrost przychodów i jest na drodze do poprawy swoich wyników w tym roku o kolejne 40%.

"RSi wspiera wiodące przedsiębiorstwa z branży CPG w budowaniu lepszego dialogu i bardziej skutecznej współpracy handlowej pomiędzy kontrahentami z całego świata - powiedział Cédric Guyot, dyrektor generalny RSi na rynek europejski. - Aktualnie nabieramy coraz większego rozmachu w Polsce, zarówno pod względem sprzedawców detalicznych i producentów produktów szybkozbywalnych. RSi z dumą bierze udział w konferencji ECR i wspiera jej cele związane z promocją kooperacji i budowaniem zaufania pomiędzy kontrahentami w ramach łańcucha dostaw".

Retail Solutions Inc.

Retail Solutions Inc. (RSi) to światowy dostawca rozwiązań typu Big Data oraz analityki prognostycznej dla branży produktów szybko rotujących. Spółka gromadzi i przetwarza dane z miliardów punktów odwiedzanych przez klientów każdego dnia. Następnie na ich podstawie przygotowywane są opracowania pozwalające podejmować działania oraz ułatwiające taktyczne i strategiczne decyzje na szczeblu przedsiębiorstwa oraz w danym obszarze działalności. Innowacyjność i konkurencyjność RSi opiera się o rozwiązania naukowe, algorytmy oraz opatentowaną technologię leżące u podstaw jej systemów działających w chmurze. W celu maksymalizacji dostępności swoich produktów, odkrywania nowych możliwości oraz napędzania sprzedaży, platformie RSi zaufało już ponad 500 firm CPG z całego świata, w tym m.in. Colgate-Palmolive, Danone, Diageo, Heineken, Kimberly-Clark, Kraft, L'Oréal, Mondelez, Nestlé, Procter & Gamble oraz Unilever. Więcej informacji o firmie uzyskać można pod adresem: http://www.retailsolutions.com

Źródło: Retail Solutions Inc

KONTAKT:

April Burghardt

Specjalista ds. PR w RSi

tel. +1-646-246-0484

e-mail: april@gabdata.com

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.05.2014, 13:00
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii