Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 3 grudnia 2025 r. /PRNewswire/ -- Franchise Equity Partners, LP (FEP), prywatna firma inwestycyjna, której misją jest tworzenie długoterminowych partnerstw z wysokiej jakości franczyzobiorcami, franczyzodawcami i firmami wielooddziałowymi, ogłosiła dzisiaj zawarcie umowy przejęcia IMO Car Wash, największej na świecie sieci myjni tunelowych, od Driven Brands (NASDAQ:DRVN). Transakcja obejmuje całe portfolio IMO obejmujące 720 lokalizacji położonych głównie w Wielkiej Brytanii i Niemczech, a także w dziewięciu innych krajach europejskich i Australii.
Założona 60 lat temu firma IMO Car Wash jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cieszących się zaufaniem marek myjni samochodowych na świecie, obsługującą rocznie miliony klientów dzięki wygodnemu modelowi działania opartemu na wysokim wolumenie. Firma prowadzi działalność w wyjątkowo zróżnicowanym zakresie i jest wspierana przez zespół zarządzający posiadający głęboką wiedzę specjalistyczną w sektorze myjni samochodowych.
„Uważamy, że IMO to wyjątkowa okazja do pozyskania wiodącej na rynku marki z wieloletnią tradycją, o ugruntowanej pozycji i doświadczonym zespole operacyjnym - powiedział Scott Romanoff, współzarządzający partner w FEP. - Naszym głównym celem jest optymalizacja i poprawa efektywności całego istniejącego portfolio. Dzięki rozbudowanej bazie klientów, partnerstwom detalicznym i doświadczonemu kierownictwu IMO widzimy ogromne możliwości organicznego wzrostu i dalszego wzmacniania marki”.
„Nasza inwestycja w IMO to pierwsza transakcja FEP poza Stanami Zjednoczonymi - dodał Mike Esposito, współzarządzający partner w FEP - Uważamy, że dzięki tej inwestycji będziemy mogli rozszerzyć naszą znaczącą obecność na rynku detalicznym w Stanach Zjednoczonych na Wielką Brytanię, Europę i inne regiony”.
Pod kierownictwem FEP firma IMO skoncentruje się na zwiększeniu liczby myć, poprawie jakości obsługi klienta oraz rozwijaniu strategicznych partnerstw detalicznych. IMO utrzymuje silne relacje z detalistami w Wielkiej Brytanii i UE, gdzie firma prowadzi myjnie samochodowe na miejscu, aby zwiększyć ruch klientów zarówno dla IMO, jak i dla swoich partnerów detalicznych.
„To bardzo ważny moment dla IMO Car Wash - powiedział Adam Green, prezes IMO Car Wash. - FEP rozumie zarówno dziedzictwo, jak i potencjał naszej marki. Ich długoterminowe podejście, dążenie do doskonałości operacyjnej i duże doświadczenie w wielooddziałowych modelach biznesowych sprawiają, że są idealnym partnerem, ponieważ naszym celem jest zwiększenie wartości naszej obecnej sieci. Cieszymy się na współpracę z FEP, która pozwoli nam wzmocnić naszą pozycję rynkową i dalej służyć naszym klientom”.
To przejęcie wzmacnia strategię FEP, której celem jest współpraca z wiodącymi operatorami w stabilnych branżach, gdzie skala, rozpoznawalność marki i wydajność operacyjna dają trwałą przewagę konkurencyjną.
Więcej informacji na temat Franchise Equity Partners można znaleźć na stronie https://www.fep-us.com/.
Franchise Equity Partners:
Franchise Equity Partners to prywatna firma inwestycyjna, która specjalizuje się w dostarczaniu kapitału dla firm franczyzowych i ich właścicieli. Jej wyjątkowe podejście to połączenie bogatego doświadczenia w finansach korporacyjnych i operacyjnych z początkową wartością portfela wynoszącą 1 miliard dolarów, co pozwala na rozwój, uproszczenie struktury własnościowej, sukcesję i planowanie spadkowe, a także inne strategiczne możliwości biznesowe. Więcej informacji na temat Franchise Equity Partners można znaleźć na stronie www.fep-us.com lub śledząc profil firmy w serwisie LinkedIn.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2836389/Franchise_Equity_Partners__Logo.jpg
Źródło: Franchise Equity Partners
KONTAKT:
Andrea Mazzola
Tidehouse
tel.: 954-893-9150
e-mail: amazzola@tidehouseagency.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
| Data publikacji | 04.12.2025, 09:09 |
| Źródło informacji | PR Newswire |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |