Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Każde połączenie firm to także synchronizacja ich działań okołobiznesowych np. sponsoringu sportowego.
„Sport buduje biznes, zwiększa rozpoznawalność firmy i jej pozycję na rynku” - przekonywał Daniel Obajtek. „Klienci są kibicami, a kibice lojalnymi klientami” - dodał.
Prezes PKN Orlen przypomniał, że sponsoring sportowy to dla kierowanej przez niego firmy ważny element biznesu. Zapewniał, że koncern paliwowy nie będzie ograniczać nakładów na sport, a wręcz je powiększać , żeby mocniej budować wizerunek.
„Nadal będziemy zaangażowani w sport. Sport jest dla nas bardzo ważnym elementem biznesu i zadań społecznych” - przekonywał Daniel Obajtek.
Pod skrzydłami PKN Orlen znajduje się obecnie około 100 sportowców zawodowych z indywidualnymi umowami sponsorskimi, a dodatkowo sponsoring obejmuje około 60 tys. dzieci i młodzieży.
Według raportu pokazującego wpływ branży sportowej na PKB, 47 mld złotych w produkcie krajowym brutto pochodzi z działalności związanej z aktywnością fizyczną Polaków. W tej gałęzi gospodarki pracuje 300 tys. osób. To ważny obszar polskiej gospodarki.
„W sporcie jak w biznesie, żeby był sukces, trzeba najpierw zainwestować, poświęcić czas, wszystko dopieścić. Po dołączeniu do grupy sportowej Orlenu zaczęła się stabilizacja, budowanie sportowej, osobistej marki - tak jak to robią firmy w biznesie” - zauważył Paweł Fajdek, pięciokrotny mistrz świata w rzucie młotem.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.09.2022, 12:20 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Pylontech uruchamia pierwszą zagraniczną fabrykę
- 19.03.2025, 17:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wino bez tajemnic - konferencja dla producentów win
Znakowanie win w świetle aktualnie obowiązujących przepisów, procedura rejestracji win z chronioną nazwą pochodzenia (ChNP) lub chronionym oznaczeniem geograficznym (ChOG), wymogi dokumentacji czynności produkcyjnych wyrobów winiarskich w kontekście obowiązków podatkowych - to tylko kilka z tematów spotkania dla branży winiarskiej, zorganizowanego wspólnie w dniu 18 marca br. przez Inspekcję Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Opolu i Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie.- 19.03.2025, 16:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: IJHARS
-
Prawo.pl: w projekcie nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości brak ograniczenia nocnej sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych PAP
W projekcie nowelizacji przepisów dotyczących m.in. sprzedaży i reklamy alkoholu nie znalazły się niektóre wcześniej zapowiadane rozwiązania, m.in. zakaz handlu napojami alkoholowymi na stacjach benzynowych w godzinach 22-6 - podaje Prawo.pl. Wprowadzono natomiast zaostrzenie sankcji za prowadzenie nielegalnej reklamy alkoholu.- 19.03.2025, 14:15
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ