Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Los angeles, 31 stycznia 2018 r. /PRNewswire/ - Firma GameMine Inc., dystrybutor gier na urządzenia mobilne z USA, ogłosiła dzisiaj osiągnięcie rentowności. Tak wysoki przychód wiązany jest z niedawną ekspansją firmy GameMine na nowe, międzynarodowe rynki oraz agresywną rozbudową zróżnicowanej biblioteki gier na urządzenia mobilne przez cały rok 2017. Stabilność finansową udało się firmie osiągnąć tuż po pozyskaniu 20 milionów dolarów w serii A finansowania typu venture capital, zatrudnieniu kilku dyrektorów na pozycje strategiczne i zdobyciu wielu międzynarodowych partnerskich kontraktów dystrybucyjnych.
"Tak duży rozwój biblioteki gier mobilnych firmy GameMine w roku 2017 pozwolił nam na nawiązanie nowych, międzynarodowych relacji współpracy dystrybucyjnej, a także umożliwił zacieśnienie współpracy z istniejącymi partnerami wśród europejskich i afrykańskich operatorów komórkowych - wyjaśnił Daniel Starr, globalny główny dyrektor wykonawczy w firmie GameMine. - Zaczęliśmy także współpracę z kanałem Nickelodeon, w ramach której zapewniamy klientom dostęp do wielu gier mobilnych ze znanymi na całym świecie postaciami, w tym SpongeBob Kanciastoporty i Wojownicze Żółwie Ninja. Różnorodność naszych tytułów oraz poszerzenie współpracy o nowe terytoria działalności GameMine zaowocowało gwałtownym wzrostem w liczbie naszych klientów. To z kolei sprawiło, że jesteśmy rentowni do tego stopnia, że przed końcem 2018 roku przewidujemy ponad 20 milionów w zyskach" - dodał dyrektor.
Firma GameMine prowadzi międzynarodową publikację gier na urządzenia mobilne, w ramach której tworzy, licencjonuje i nabywa gry mobilne. Te z kolei udostępniane są konsumentom w ponad 135 krajach przez rynek gier mobilnych. Firma wykorzystuje utalentowaną, globalną sieć deweloperów i ekspertów w zakresie gier, którzy odpowiedzialni są za zapewnianie różnorodności w portalach gier mobilnych opartych na wielorakich motywach przewodnich. Firma GameMine współpracuje z międzynarodowymi operatorami telefonii komórkowej w zakresie dystrybucji gier do konsumentów na całym świecie na zasadzie subskrypcji i bez wykorzystywania reklam.
Założona przez Starra i prezesa Flaviu Rusa firma GameMine utrzymuje duży katalog obejmujący ponad 400 gier mobilnych w różnych kategoriach. Firma GameMine świadczy usługi na rzecz milionów aktywnych użytkowników z całego świata przez partnerstwa dystrybucyjne z największymi operatorami mobilnymi, w tym między innymi Vodacom, Orange i Telefonica. W 2017 roku firma GameMine zanotowała miliony instalacji i dodała ponad 300 gier do biblioteki, w tym dużo tytułów związanych ze znaną na całym świecie marką rozrywki Nickelodeon.
GameMine
Firma GameMine Inc. to amerykański dystrybutor gier na urządzenia mobilne z siedzibą w Los Angeles w stanie Kalifornia. Firma tworzy, licencjonuje i nabywa gry mobilne, które udostępniane są konsumentom w ponad 135 krajach przez rynek gier oparty na subskrypcji. Obejmując globalną sieć uzdolnionych deweloperów i ekspertów w zakresie gier, a także prowadząc współpracę z wiodącymi w branży operatorami komórkowymi i utrzymując profil w serwisie Google Play, firma GameMine zapewnia dużą różnorodność portali gier mobilnych o dużym zakresie tematycznym, odpowiadającym preferencjom szerokiego grona graczy.
Strona internetowa: https://www.gamemine.com/
Media społecznościowe:
https://www.facebook.com/GameMinesocials
https://twitter.com/gameminesocials
https://www.instagram.com/gameminesocials/?hl=en
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/519848/Gamemine_Logo.jpg
Źródło: GameMine Inc.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.02.2018, 09:53 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |