Newsletter

George Zhao opowiedział o „nieustraszonej technologii, bezgranicznych innowacji" przed młodymi przedsiębiorcami na TEDx CaohejingParkSalon

25.10.2018, 10:48aktualizacja: 25.10.2018, 10:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZANGHAJ, 24 października 2018 r. /PRNewswire/ - George Zhao, prezes firmy Honor, przemówił po raz pierwszy w ramach TEDx w Caohejing Park w Szanghaju. Prelekcja prezesa dotyczyła wizji perfekcji i innowacji technologicznych. Zhao ujawnił także to, w jaki sposób firmie Honor udało się osiągnąć międzynarodowy sukces przez zajęcie czołowego miejsca wśród e-marek smartfonów w Chinach przez cztery lata z rzędu.

„W 2015 r. wróciłem do ojczyzny, żeby przewodzić Honor. Chociaż miałem wtedy doświadczenie tylko z zakresu B2B wiedziałem, że istniała tylko jedna opcja, czyli osiągnięcie sukcesu przez markę Honor. W ciągu kilku minionych lat w środowisku „nieustraszonej technologii, bezgranicznych innowacji" nigdy nie poprzestaliśmy w dążeniach do ulepszania technologii i jakości produktu oraz zwiększania głównej konkurencyjności. Innowacja, jakość i usługi zawsze były i zawsze będą naszymi priorytetami. To właśnie dzięki ciągłej pracy w tych trzech obszarach nasz nowy model Honor Magic 2 zostanie oficjalnie zaprezentowany w Pekinie w przyszłym tygodniu. Nowy model zwiastuje przełom w smartfonach. Wierzymy, że firma może wyprzedzić konkurencję i utrzymać popularność wyłącznie poprzez zapewnianie najlepszych produktów z niedoścignionym doświadczeniem użytkownika” - opowiedział prezes Zhao opowiedział młodej publiczności początkujących przedsiębiorców w trakcie TEDx CaohejingParkSalon.

„Jako najszybciej rozwijająca się marka smartfonów Honor nigdy nie przyjmuje oportunistycznego podejścia do opracowywania strategii. W 2015 r. firma Honor zdecydowała się na połączenie zasobów w celu realizacji najlepszego produktu i najwyższej jakości usług zamiast działania pod wpływem chwili. W 2016 r., kiedy międzynarodowy rynek smartfonów zanotował znaczący spadek, marka Honor stała przy swoim i nie przerywała wysiłków. W 2017 r., kiedy branża była sceptyczna co do perspektyw, marka Honor nalegała, aby jej oddziały pozostawały skupione na przyszłości i jak najlepiej wykorzystywały impet. W 2018 r., pomimo znacznego spowolnienia rynku smartfonów w Chinach, Honor nie miał dużych problemów. Nie tylko zanotowaliśmy pozytywny wzrost sprzedaży, ale także utrzymaliśmy się na pierwszym miejscu wśród e-marek smartfonów w Chinach” - dodał prezes.

Jako wiodąca e-marka smartfonów Honor zachęca młodych ludzi do realizowania marzeń każdego dnia i pozostawania wiernymi sobie. Firma angażuje się w innowacje, które zmieniają życia ludzi. Celem dzisiejszej przemowy TEDx było podzielenie się pasją i pewnością bezpośrednio z młodymi ludźmi, tym samym wspierając ich w aspiracjach co do zmiany świata na lepsze.

Poprzez umożliwianie ludziom przewidywania przyszłości sztuczna inteligencja od zawsze była główną, strategiczną technologią dla firmy Honor. Na długo zanim branża zdała sobie sprawę z wagi sztucznej inteligencji firma Honor już dużo inwestowała w badania i rozwój na polu sztucznej inteligencji w celu opracowania całego ekosystemu dookoła tej technologii.

Prezes Zhao rozpoczął karierę w Huawei w 1998 r. i pracował w firmie przez 20 lat - w Chinach i na całym świecie. Zdobyte doświadczenie było bardzo dobrym źródłem wniosków na temat wykorzystania technologii w codziennym życiu i użycia jej do zmiany życia na lepsze. Jako prezes firmy Honor jest on odpowiedzialny za ogólne zarządzanie i rozwój marki.

TEDx to program inspirowany prezentacjami TED umożliwiający organizację lokalnych i niezależnych wydarzeń łączących uczestników w wymianie doświadczeń w duchu dzielenia się wartościowymi ideami. Co roku TEDx CaohejingParkSalon w Szanghaju zaprasza różnorodnych i doświadczonych prelegentów do wygłaszania przemów i dzielenia się pomysłami z młodymi przedsiębiorcami.

Honor

Firma Honor jest wiodącą e-marką smartfonów. Zgodnie ze sloganem „For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.

Więcej informacji można znaleźć na stronie Honor www.hihonor.com lub na platformach:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/honorglobal

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/773689/George_Zhao_TEDx.jpg

Źródło: Honor

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.10.2018, 10:48
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii