Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Rok 2020 jest wyjątkowy, gdyż marka świętuje 110-lecie istnienia, razem ze wszystkimi fanami i miłośnikami włoskiego designu, wyjątkowych osiągów oraz „know-how” Made in Italy. Najlepszym sposobem, by uczcić ten jubileusz, zgodnie z historią Alfy Romeo, jest powrót do korzeni i wskrzeszenie jednej z legend sportów motorowych: Giulii GTA.
Najlepszy w swojej klasie stosunek masy do mocy, by odtworzyć najważniejsze momenty w historii
Nowa limitowana edycja Giulia GTA pod względem technicznym i koncepcyjnym czerpie inspirację z Giulii GTA z 1965 roku: „Gran Turismo Alleggerita” zaprojektowanej przez atelier Autodelta w oparciu o Giulię Sprint GT, odnoszącą sportowe sukcesy na całym świecie. Nowa Giulia GTA, powstała na bazie wersji Giulia Quadrifoglio, jest oferowana z silnikiem Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo o zwiększonej mocy 540 KM. Dzięki szerokiemu zastosowaniu ultralekkich materiałów może poszczycić się zmniejszoną masą o 100 kg w porównaniu do regularnej wersji Giulii Quadrifoglio, osiągając wyjątkowy stosunek masy do mocy wynoszący zaledwie 2,82 kg/KM, co czyni ją najlepszą w swojej klasie. Stylistyka nadwozia, jak i wnętrze, nawiązują do kultowego modelu, odzwierciedlając jednocześnie DNA marki: doskonałość techniczną połączoną z wyjątkową przyjemnością czerpaną z jazdy.
500 „szytych na miarę” limitowanych egzemplarzy Giulii GTA i GTAm
Dla 500 szczęśliwych właścicieli Giulii GTA i GTAm, marka Alfa Romeo postanowiła zaoferować „projekt w ramach projektu”, dzięki któremu Giulia GTA to nie tylko samochód, który można po prostu kupić, ale dużo bogatsze przeżycie, którego można doświadczyć. Mnóstwo pracy włożono, by stworzyć idealną formę nadwozia i ekskluzywne wnętrze, i równie dużo zrobiono, by dostosować projekt do ducha i charakteru legendarnego modelu. Tym bardziej, że obecne normy i kryteria, które muszą spełniać dzisiejsze samochody, kiedyś ledwo były brane pod uwagę lub w ogóle nie były dostępne.
Czy jest coś lepszego niż zasiąść za kierownicą Alfy Romeo Giulia GTA? Tylko jedna rzecz: wsiąść do GTA Swoich marzeń, stworzonej specjalnie dla Ciebie i zdolnej zaspokoić wszystkie potrzeby i oczekiwania stylistyczne i estetyczne. Właśnie dlatego Alfa Romeo stworzyła specjalną serię modyfikacji i personalizacji ad hoc zarówno w nadwoziu, jak i we wnętrzu samochodu, oferując wyjątkowe i autentycznie „szyte na miarę” elementy zwiększające emocje.
Historia i kreatywność dostępne dla klienta dzięki personalizacji nadwozia zaprojektowane przez centrum stylistyczne Centro Stile Alfa Romeo
Kreatywne i techniczne zaangażowanie Centro Stile Alfa Romeo w zaprojektowanie samochodu, obejmowało zakrojone na szeroką skalę badania i poszukiwania personalizacji nadwozia, zainspirowane historią modelu GTA oraz długą listą zdobytych przez nią nagród i tytułów.
Przeanalizowano i odpowiednio zinterpretowano elementy wyróżniające nadwozie GTA i GTAm. Przód samochodu, charakteryzujący się historyczną białą „maską”, to niewątpliwie pierwszy wyróżniający się element, który w połączeniu z bocznymi pasami od razu przywodzi na myśl świat wyścigów. Na pokrywie silnika umieszczone są elementy składowe logo Alfy Romeo, takie jak krzyż, wąż z herbu Viscontich czy włoska flaga.
Do najbardziej wyjątkowych i sugestywnych nadwozi należą te w kolorze ochry i bieli oraz w kolorze czerwonym i żółtym.
Kolor ochry przywołuje na myśl legendarną 1750 GTAm i 2000 GTAm, za kierownicą których Toine Hezemans zwyciężył w Mistrzostwach Europy w klasie Samochodów Turystycznych odpowiednio w 1970 i 1971 roku. Modele te wyróżniał wąż Viscontich na masce silnika oraz charakterystyczne linie po bokach, typowe dla GTA 1300 Junior. Natomiast podłużne paski stanowiły estetyczny kaprys poszczególnych kierowców.
Jeśli chodzi o żółte i czerwone nadwozie, wybór przodu w innym kolorze był spowodowany koniecznością rozróżnienia poszczególnych kierowców startujących w tym samym wyścigu. Na etapie projektowania, Centro Stile Alfa Romeo czerpało inspirację z bogatej historii marki. I tak na przykład, w Alfie Sprint GTA (1965-1968) kolorowy pas zazwyczaj nie był symetryczny, w przeciwieństwie do GTA 1300 Junior. Natomiast żółty przód wyróżniał samochód, który zwyciężył w Mistrzostwach Europy Samochodów Turystycznych w 1971 i 1972 roku: w 1971 roku, w niektórych wyścigach, samochód, za kierownicą którego startował Gianluigi Picchi, miał dolną część przodu polakierowaną na żółty kolor. W każdym razie, wszystkie te elementy odnoszą się do najbardziej prestiżowych zwycięstw GTA.
Poszczególni klienci mogą zamówić swój wymarzony samochód w jednej z powyższych wersji kolorystycznych, a ponadto mają możliwość wybrania bocznego numeru limitowanej edycji i pokrowca Goodwool odpowiednio do wybranego koloru nadwozia.
Dla tych, którzy nie zdecydują się na personalizacje nadwozia przygotowaną specjalnie przez Centro Stile Alfa Romeo, Giulia GTA i GTAm będą dostępne w następujących kolorach: czerwony GTA Red, biały Trophy White i zielony Montreal Green, oddających hołd fladze włoskiej. Dodatkowy poziom personalizacji obejmuje wybór koloru zacisków hamulcowych, tapicerki foteli, tylnego pałąka, pasów bezpieczeństwa i przeszycia na siedzeniach.
Na stronie https://gta.alfaromeo.com dostępny jest dedykowany car konfigurator online umożliwiający klientowi wyświetlenie poszczególnych kombinacji dostępnych dla modeli Giulia GTA i GTAm.
Wartość wyjątkowej usługi obsługi klienta „customer experience”
Ekskluzywność wyróżniającą Giulię GTA i Giulię GTAm odnajdujemy również w dedykowanej usłudze obsługi klienta „customer experience”, przygotowanej dla 500 szczęśliwych klientów, którzy będą mogli przeżyć w 100% emocje w stylu Alfy Romeo.
Dla tych, którzy zdecydowali się dołączyć do świata GTA i zarezerwowali samochód, przygotowano specjalny proces sprzedaży, w ramach którego, ambasador marki, będzie opiekował się każdym klientem od momentu złożenia zamówienia aż po wydanie samochodu. Wyjątkowe doświadczenie przy zakupie nie kończy się na specjalnym procesie sprzedaży. Właściciel nowego samochodu otrzyma również spersonalizowany zestaw powitalny „welcome pack”, zawierający kask Bell w kolorze nadwozia GTA, spersonalizowany pokrowiec na samochód Goodwool, by zabezpieczyć swoją nową Giulię GTA lub GTAm w garażu oraz będzie mógł uczestniczyć w specjalnym kursie jazdy opracowanym przez Alfa Romeo Driving Academy. Dla kierowców modelu GTA, przewidziany jest również zestaw odzieży rajdowej Alpinestars (kombinezon, rękawiczki i buty), dostępny na zamówienie wraz z modelem GTA.
A to jeszcze nie wszystko: klient może poprosić, aby dostarczenie nowej Alfy GTA lub GTAm odbyło się w jednym z najbardziej kultowych miejsc dla marki, w atelier Autodelta w Balocco. Wyjątkowość i ekskluzywność to bardzo ważne elementy zarówno dla każdego Alfisty, jak i kolekcjonera.
W Polsce, ceny modeli Giulia GTA i GTAm będą zaczynały się odpowiednio od 175 890 euro i 180 810 euro, (obejmując w tym podatek VAT).
Z klientem, który pozostawi swoje dane w specjalnym formularzu kontaktowym na stronie alfaromeo.com, skontaktuje się doradca ds. sprzedaży, który udzieli wszelkich dodatkowych informacji na temat modelu Giualia GTA i GTAm.
Dostępna jest również specjalna dedykowana infolinia poświęcona obsłudze klienta, Alfa Top Care, pod numerem 0080025324200.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.04.2020, 18:30 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT