Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BAODING, Chiny, 27 grudnia 2021 r. /PRNewswire/ -- GWM przyspiesza tempo globalizacji pomimo trudnej sytuacji spowodowanej pandemią COVID-19 i niedoboru czipów. Spółka wzięła udział w kilku międzynarodowych targach motoryzacyjnych i wprowadziła na rynek kilka flagowych modeli, pokazując światu, że nadeszła pora na zrealizowanie największej w historii strategii globalizacji.
W tym roku sieć sprzedaży GWM objęła 60 państw. Aby przyspieszyć wdrażanie strategii w Europie GWM otworzyło przedstawicielstwa w Monachium i uruchomiła oddział europejski. Jednocześnie, aby nie ustawać w rozwijaniu rynku światowego, spółka zwiększyła również sprzedaż w Azji Południowo-Wschodniej, Ameryce Południowej, Europie, Afryce Północnej i innych regionach. Inicjatywy te udowodniły globalną konkurencyjność GWM na arenie międzynarodowej.
Ponadto GWM nabyła i uruchomiła nowe zakłady w Tajlandii i Brazylii o zdolnościach produkcyjnych zaspokajających zapotrzebowanie rynków światowych. Po siedmiu miesiącach przygotowań i udoskonaleń w czerwcu GWM uruchomiło w Tajlandii zakład Rayong oferujący bardziej zaawansowaną technologię produkcji i będący siłą napędową rozwoju lokalnej branży motoryzacyjnej. Dwa miesiące później spółka zawarła umowę nabycia zakładów Daimler AG w Brazylii. Zawarcie tej umowy pozwoli GWM na uruchomienie sprzedaży w Brazylii i całej Ameryce Południowej.
Jeśli chodzi o działalność badawczo-rozwojową w dziedzinie technologii, w lutym tego roku GWM uruchomiło Ośrodek Technologii Zhangjiagang (Chiny), który jest drugim ośrodkiem badań i rozwoju uruchomionym przez GWM w ramach realizacji strategii globalizacji. Jak dotąd GWM posiada dziesiątki tysięcy ośrodków badawczo-rozwojowych na całym świecie, dzięki którym dokonuje przełomowych odkryć, zwłaszcza w zakresie platformy L.E.M.O.N., platformy Coffee Intelligence i platformy TANK.
Bazując na zajmowanej przez spółkę pozycji ogólnoświatowego przedsiębiorstwa inteligentnych technologii, GWM nieprzerwanie umacnia wyznawaną filozofię, której głównym punktem jest zadowolenie użytkownika. Spółka dużą wagę przywiązuje do doświadczenia użytkowników z całego świata i stopniowo dostosowuje się do miejscowych kultur różnych części świata. W Tajlandii, gdzie Loy Krathong jest jednym z najważniejszych tradycyjnych świąt, lokalną wersją Walentynek, podczas którego obywatele wysyłają w świat swoje życzenia i modlitwy, GWM doskonale wtopiło się w życie klientów z tego obszaru, tworząc imponujący lampion wodny. W Chile GWM skupiło się przede wszystkim na grupach użytkowników uwielbiających przygody i zaprosiło do udziału w targach pojazdów autonomicznych Luisa Andaura, sławnego lokalnego podróżnika.
Dzięki nadzwyczajnym osiągnięciom we wszystkich wymienionych powyżej obszarach, zgodnie z treścią raportu opublikowanego wspólnie przez Google i Kantar Brans Z, w 2021 r. GWM znalazło się na liście najlepszych 50 globalnych twórców marek.
„Dla spółek motoryzacyjnych jedyną drogą do realnego pokonania konkurentów jest szybkie wzmocnienie własnej przewagi w kolejnych trzech do pięciu lat” – powiedział prezes GWM Jack Wei podczas 2025 Strategy Global Launch Conference, konferencji strategicznej poświęconej wdrożeniom globalnym do 2025 r. Przewiduje się, że założony przez spółkę cel sprzedania na całym świecie 4 mln pojazdów zostanie osiągnięty w 2025 r.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1716145/GWM.jpg
Źródło: GWM
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.12.2021, 13:36 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |