Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Berlin, 18 stycznia 2018 - GoEuro, wiodąca europejska platforma ułatwiająca planowanie podróży kolejowych, autobusowych oraz lotniczych na terenie Europy, poinformowała o odnotowaniu na swojej stronie 20 milionów odwiedzających miesięcznie. Firma współpracuje już z ponad 600 przewoźnikami na Starym Kontynencie. Dla użytkowników oznacza to, iż mają oni jeszcze szerszy wybór tras podróży, od których dzieli ich jedno kliknięcie.
Berliński start-up, który stworzył platformę umożliwiającą wyszukiwanie, porównywanie oraz zakup biletów kolejowych, autobusowych i lotniczych, oferuje obecnie połączenia większości głównych europejskich przewoźników narodowych, takich jak Deutsche Bahn, SNCF, Ouibus czy Trenitalia.
Do grupy przewoźników, którzy zdecydowali się rozpocząć sprzedaż biletów za pośrednictwem GoEuro, dołączyli ostatnio - znani już w Polsce przewoźnicy z Czech - Leo Express i RegioJet, brytyjski National Express czy włoski Marino Bus. Obsługiwane przez wspomniane firmy trasy poszerzają - dobrze w tej chwili rozbudowaną - siatkę połączeń w Europie Zachodniej oraz pomagają zwiększyć zasięg we wschodniej części kontynentu.
Dodanie do bazy nowych przewoźników w ostatnich miesiącach, włączając w to wejście na rynek szwedzki, jak również ulepszenie produktu, pomogły GoEuro podwoić ruch na stronie do 20 milionów odwiedzających miesięcznie. Na wielu rynkach normą stało się już korzystanie na tej platformie z systemu biletów elektronicznych, czego skutkiem jest 70% ruch pochodzący z urządzeń mobilnych.
Podróżni korzystający z usług GoEuro mają obecnie możliwość dotarcia do około 80 000 różnych miejsc w Europie trzema środkami transportu - pociągiem, autobusem lub samolotem - a w niektórych krajach także skorzystania ze wspólnych przejazdów samochodem.
Naren Shaam, założyciel i dyrektor generalny (CEO) GoEuro: „Obserwujemy ciągły wzrost zarówno w odniesieniu do oferowanych przez nas połączeń, jak i liczby użytkowników. Odnotowanie 20 milionów odwiedzających na stronie jest dla nas prawdziwym krokiem milowym. Odzwierciedla to potrzebę osób chcących poznać wszystkie możliwe sposoby pokonania danej trasy bez względu na to, czy podróżują one we własnym kraju czy za granicą.
Wierzymy w tworzenie silnych relacji opartych na partnerstwie z firmami przewozowymi, a także rozwiązań mających zastosowanie w przypadku urządzeń mobilnych, co ułatwi nam udostępnienie użytkownikom jeszcze większej liczby połączeń, tras przejazdu oraz szerszego wachlarza cen - w prostszy sposób. W rezultacie oznacza to, iż osoby te mogą zaplanować podróż odpowiadającą w największym stopniu ich potrzebom bez względu na decydujący faktor - cenę, czas czy środek transportu.
Zarówno nasza oferta, jak i baza użytkowników pozwolą nam na stworzenie w kwestii podróżowania tego samego rodzaju doświadczenia, które znane jest już w innych branżach. Powinno ono opierać się na łatwości, szybkości oraz dostępności. Mamy nadzieję, iż dostarczając użytkownikom najlepsze doświadczenie dostępne na rynku, kontynuować będziemy obecny kurs zwiększania naszego zasięgu oraz liczby odbiorców”.
GoEuro powstało 4,5 roku temu jako wyraz ambicji uczynienia podróżowania łatwym na niejednokrotnie wymagających rynkach. Obecnie platforma oferuje wyszukiwanie oraz zakup biletów w 12 językach, 9 walutach, dla użytkowników ze 120 krajów.
Rok temu GoEuro znalazło się wśród 10 najbardziej innowacyjnych firm branży turystycznej według amerykańskiego magazynu biznesowego „Fast Company”.
GoEuro
GoEuro to platforma online, która umożliwia wyszukiwanie oraz porównywanie połączeń kolejowych, autokarowych i lotniczych na terenie Europy. Współpracując z ponad 600 przewoźnikami, GoEuro rewolucjonizuje proces planowania podróży poprzez oferowanie użytkownikom znacznie szerszego wyboru połączeń, przystępnych cen i czasu podróży oraz łatwego sposobu dokonywania rezerwacji.
Start-up ma swoją siedzibę w Berlinie. Zespół GoEuro tworzy ponad 250 pracowników z 40 krajów. W październiku 2016 roku firma otrzymała dofinansowanie w wysokości 70 milionów dolarów od inwestorów na czele z Silver Lake Kraftwerk i Kleiner Perkins Caufield & Byers.
KONTAKT:
Alicja Słupska
tel. +48 (22) 307 45 34
e-mail: alicja.slupska@goeuro.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 19.01.2018, 12:49 |
Źródło informacji | GoEuro |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Debata: nie ma alternatywy dla odnawialnych źródeł energii PAP
Warunkiem bezpieczeństwa energetycznego Polski jest uniezależnienie się od dostaw energii, a także zabezpieczenie się przed zdarzeniami typu ataki cybernetyczne czy katastrofy - zgodzili się uczestnicy debaty w PAP „Bezpieczeństwo energetyczne”. Podkreślili, że w długiej perspektywie nie ma alternatywy dla odnawialnych źródeł energii (OZE).- 03.07.2025, 11:29
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
PKP Intercity odebrało około 80% zamówionych lokomotyw Griffin EU160
PKP Intercity odebrało 2 kolejne lokomotywy Griffin EU160 wyprodukowane przez nowosądecką fabrykę Newag. Przewoźnik dysponuje już 76 takimi pojazdami z 96 zamówionych. Do końca roku planowany jest odbiór wszystkich lokomotyw.- 03.07.2025, 11:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PKP Intercity
-
Image
Sprzęt do firmy bez wydawania gotówki? To możliwe już od pierwszego dnia działalności
Nowy laptop za 8 tysięcy, profesjonalny aparat za 15 tysięcy czy sprzęt medyczny za kilkadziesiąt tysięcy złotych. Każdy przedsiębiorca, niezależnie od branży, staje przed tym samym dylematem: jak sfinansować niezbędny sprzęt bez nadwyrężania budżetu firmy? Rozwiązanie, które zyskuje coraz większą popularność wśród freelancerów, właścicieli JDG i spółek, to leasing. Dlaczego warto o nim pomyśleć?- 03.07.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: LeaseLink
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ