Pobierz materiał i Publikuj za darmo
ITASCA, Illinois, 24 stycznia 2013 r. /PRNewswire/ - Gogo, światowy lider w dziedzinie łączności na pokładzie samolotu (http://www.gogoair.com/gogo/splash.do) i pionier bezprzewodowych rozwiązań cyfrowej rozrywki podczas lotów, ogłosił dzisiaj, że jak dotąd w jego usługi łączności satelitarnej w paśmie Ku (Ku-Band) wyposażono ponad 400 samolotów kilku największych linii lotniczych działających w USA i na całym świecie.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110715/CG34837LOGO)
Poza sukcesem w dziedzinie usług łączności satelitarnej, Gogo może też pochwalić się przełomowymi osiągnięciami w zakresie innych rozwiązań łącznościowych, takich jak technologia ATG (Air to Ground - powietrze-ziemia), zainstalowana na ponad 1 700 statkach powietrznych, oraz nowej generacji systemy łączności ATG-4, w które wyposażono już ponad 100 samolotów - co razem daje ponad 1 800 obsługiwanych samolotów dziewięciu największych linii lotniczych.
"Gogo nadal odgrywa kluczową rolę w USA jako dostawca połączeń internetowych na wysokościach rzędu 30 tysięcy stóp, a już wkrótce z jego usług korzystać będą pasażerowie na całym świecie - powiedział prezes i dyrektor generalny Gogo, Michael Small. - Poza naszymi nowymi usługami dostępu do Internetu na pokładzie, nadal z powodzeniem wdrażamy nasz bezprzewodowy system cyfrowej rozrywki na pokładzie - Gogo Vision".
Gogo Vision umożliwia pasażerom oglądanie filmów na własnych tabletach i laptopach wyposażonych w Wi-Fi. Obecnie usługa zainstalowana jest w ponad 300 samolotach linii lotniczych American, Delta i US Airways. Do końca 2013 r. Gogo planuje wyposażyć w system Gogo Vision ponad 1 500 statków powietrznych.
"Gogo zachowuje niezależność wobec stosowanych dotąd technologii i planuje rozszerzać swoją ofertę o nowe rozwiązania, w miarę jak staną się one dostępne na rynku lotniczym. Dotyczy to m.in. Global Express firmy Inmarsat, czyli usług łączności satelitarnej w paśmie Ka - dodał Small. - Uzupełnianie naszej oferty łączności na pokładzie samolotu o nowe technologie satelitarne pozwoli nam na zróżnicowanie technologii, przez co możliwa stanie się obsługa całej floty naszych partnerów lotniczych, niezależnie od rozmiarów samolotu i lotniska docelowego".
Informacje o Gogo
Gogo szybko podbija serca pasażerów samolotów. Udostępniając usługi internetowe na pokładzie, Gogo pozwala podczas lotu zachować kontakt ze światem. Dzięki wyjątkowej sieci i usługom Gogo, pasażerowie z laptopami i innymi urządzeniami wyposażonymi w Wi-Fi mogą swobodnie korzystać z dobrodziejstw globalnej sieci w ponad 1 800 samolotach linii komercyjnych, w tym w głównych liniach Delta Airways oraz w prawie wszystkich kursach regionalnych Delty; we wszystkich liniach AirTran Airways i Virgin America; a także w niektórych rejsach Air Canada, Alaska Airlines, American Airlines, Frontier Airlines, United Airlines oraz US Airways.
Tymczasem na lądzie, ponad 500 pracowników Gogo - w siedzibach firmy w Itasca w stanie Illinois, Broomfield w Kolorado oraz w Londynie - nieprzerwanie dąży do zrewolucjonizowania tego, czym jest dla nas latanie - tak, by było doświadczeniem bardziej produktywnym, społecznym i przynoszącym więcej satysfakcji. Połącz się z nami na stronie: http://www.gogoair.com, na Facebooku: http://www.facebook.com/gogo oraz na Twitterze: http://www.twitter.com/gogo.
Źródło: Gogo
KONTAKT:
Steve Nolan
Gogo
tel. +1-630-647-1074
e-mail: snolan@gogoair.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.01.2013, 13:06 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |