Newsletter

Gogo wyposażyło już ponad 400 samolotów w usługi łączności satelitarnej w paśmie Ku

24.01.2013, 13:06aktualizacja: 24.01.2013, 13:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Firma osiąga sukcesy również w zakresie łączności powietrze-ziemia i pokładowych systemów rozrywkowych.

ITASCA, Illinois, 24 stycznia 2013 r. /PRNewswire/ - Gogo, światowy lider w dziedzinie łączności na pokładzie samolotu (http://www.gogoair.com/gogo/splash.do) i pionier bezprzewodowych rozwiązań cyfrowej rozrywki podczas lotów, ogłosił dzisiaj, że jak dotąd w jego usługi łączności satelitarnej w paśmie Ku (Ku-Band) wyposażono ponad 400 samolotów kilku największych linii lotniczych działających w USA i na całym świecie.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110715/CG34837LOGO)

Poza sukcesem w dziedzinie usług łączności satelitarnej, Gogo może też pochwalić się przełomowymi osiągnięciami w zakresie innych rozwiązań łącznościowych, takich jak technologia ATG (Air to Ground - powietrze-ziemia), zainstalowana na ponad 1 700 statkach powietrznych, oraz nowej generacji systemy łączności ATG-4, w które wyposażono już ponad 100 samolotów - co razem daje ponad 1 800 obsługiwanych samolotów dziewięciu największych linii lotniczych.

"Gogo nadal odgrywa kluczową rolę w USA jako dostawca połączeń internetowych na wysokościach rzędu 30 tysięcy stóp, a już wkrótce z jego usług korzystać będą pasażerowie na całym świecie - powiedział prezes i dyrektor generalny Gogo, Michael Small. - Poza naszymi nowymi usługami dostępu do Internetu na pokładzie, nadal z powodzeniem wdrażamy nasz bezprzewodowy system cyfrowej rozrywki na pokładzie - Gogo Vision".

Gogo Vision umożliwia pasażerom oglądanie filmów na własnych tabletach i laptopach wyposażonych w Wi-Fi. Obecnie usługa zainstalowana jest w ponad 300 samolotach linii lotniczych American, Delta i US Airways. Do końca 2013 r. Gogo planuje wyposażyć w system Gogo Vision ponad 1 500 statków powietrznych.

"Gogo zachowuje niezależność wobec stosowanych dotąd technologii i planuje rozszerzać swoją ofertę o nowe rozwiązania, w miarę jak staną się one dostępne na rynku lotniczym. Dotyczy to m.in. Global Express firmy Inmarsat, czyli usług łączności satelitarnej w paśmie Ka - dodał Small. - Uzupełnianie naszej oferty łączności na pokładzie samolotu o nowe technologie satelitarne pozwoli nam na zróżnicowanie technologii, przez co możliwa stanie się obsługa całej floty naszych partnerów lotniczych, niezależnie od rozmiarów samolotu i lotniska docelowego".

Informacje o Gogo

Gogo szybko podbija serca pasażerów samolotów. Udostępniając usługi internetowe na pokładzie, Gogo pozwala podczas lotu zachować kontakt ze światem. Dzięki wyjątkowej sieci i usługom Gogo, pasażerowie z laptopami i innymi urządzeniami wyposażonymi w Wi-Fi mogą swobodnie korzystać z dobrodziejstw globalnej sieci w ponad 1 800 samolotach linii komercyjnych, w tym w głównych liniach Delta Airways oraz w prawie wszystkich kursach regionalnych Delty; we wszystkich liniach AirTran Airways i Virgin America; a także w niektórych rejsach Air Canada, Alaska Airlines, American Airlines, Frontier Airlines, United Airlines oraz US Airways.

Tymczasem na lądzie, ponad 500 pracowników Gogo - w siedzibach firmy w Itasca w stanie Illinois, Broomfield w Kolorado oraz w Londynie - nieprzerwanie dąży do zrewolucjonizowania tego, czym jest dla nas latanie - tak, by było doświadczeniem bardziej produktywnym, społecznym i przynoszącym więcej satysfakcji. Połącz się z nami na stronie: http://www.gogoair.com, na Facebooku: http://www.facebook.com/gogo oraz na Twitterze: http://www.twitter.com/gogo.

Źródło: Gogo

KONTAKT:

Steve Nolan

Gogo

tel. +1-630-647-1074

e-mail: snolan@gogoair.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.01.2013, 13:06
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii