Newsletter

GREMI MEDIA SA Rozwiązanie umów spełniających łącznie kryteria znaczącej umowy.

31.10.2015, 16:42aktualizacja: 31.10.2015, 16:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 44/2015

Zarząd Gremi Media S.A. informuje, że w dniu 30 października 2015r. w związku z zawarciem porozumień rozwiązujących umowy zawarte pomiędzy Gremi Media S.A. wraz ze spółką zależną, a spółkami zależnymi od Pana Grzegorza Hajdarowicza, łączna wartość rozwiązanych umów osiągnęła 5 075 869,59 zł. brutto, tj. kwotę przekraczającą 10% kapitałów własnych Emitenta.

Wśród w/w umów, umową o najwyższej wartości jest umowa zawarta w dniu 23 lipca 2015r. pomiędzy Gremi Media S.A. jako "Sublicencjodawcą, a Gremi Business Communication Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako "Sublicencjobiorcą, w ramach której Sublicencjodawca udzielił Sublicencjobiorcy niewyłącznego, pełnego upoważnienia (sublicencja niewyłączna) do korzystania ze znaku towarowego słowno - graficznego GREMI dla celów związanych z działalnością gospodarczą Sublicencjobiorcy, opisana w raporcie bieżącym nr 23/2015.

W/w umowa została w dniu 30 października 2015r. rozwiązana za porozumieniem stron, ze skutkiem na 31 października 2015r. Przyczyną rozwiązania umowy jest zmiana planów dot. budowy grupy medialnej, z uwagi na wydarzenia opisane między innymi w raporcie 39/2015 Emitenta oraz w raporcie 109/2015 KCI S.A.

Skutkiem finansowym rozwiązania w/w umowy jest zmniejszenie wynagrodzenia za planowany okres jej obowiązywania, w wysokości 1 760 000 zł netto plus VAT tj. 2 164 800 złotych brutto.

Jednocześnie Zarząd informuje, że Spółka w dniu 30 października 2015r. rozwiązała również umowę o licencję na znak GREMI, w efekcie czego nie będzie ponosić kosztów związanych z umową.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.10.2015, 16:42
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ