Newsletter

GREMI MEDIA SA Rozwiązanie umów spełniających łącznie kryteria znaczącej umowy.

31.10.2015, 16:42aktualizacja: 31.10.2015, 16:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 44/2015

Zarząd Gremi Media S.A. informuje, że w dniu 30 października 2015r. w związku z zawarciem porozumień rozwiązujących umowy zawarte pomiędzy Gremi Media S.A. wraz ze spółką zależną, a spółkami zależnymi od Pana Grzegorza Hajdarowicza, łączna wartość rozwiązanych umów osiągnęła 5 075 869,59 zł. brutto, tj. kwotę przekraczającą 10% kapitałów własnych Emitenta.

Wśród w/w umów, umową o najwyższej wartości jest umowa zawarta w dniu 23 lipca 2015r. pomiędzy Gremi Media S.A. jako "Sublicencjodawcą, a Gremi Business Communication Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako "Sublicencjobiorcą, w ramach której Sublicencjodawca udzielił Sublicencjobiorcy niewyłącznego, pełnego upoważnienia (sublicencja niewyłączna) do korzystania ze znaku towarowego słowno - graficznego GREMI dla celów związanych z działalnością gospodarczą Sublicencjobiorcy, opisana w raporcie bieżącym nr 23/2015.

W/w umowa została w dniu 30 października 2015r. rozwiązana za porozumieniem stron, ze skutkiem na 31 października 2015r. Przyczyną rozwiązania umowy jest zmiana planów dot. budowy grupy medialnej, z uwagi na wydarzenia opisane między innymi w raporcie 39/2015 Emitenta oraz w raporcie 109/2015 KCI S.A.

Skutkiem finansowym rozwiązania w/w umowy jest zmniejszenie wynagrodzenia za planowany okres jej obowiązywania, w wysokości 1 760 000 zł netto plus VAT tj. 2 164 800 złotych brutto.

Jednocześnie Zarząd informuje, że Spółka w dniu 30 października 2015r. rozwiązała również umowę o licencję na znak GREMI, w efekcie czego nie będzie ponosić kosztów związanych z umową.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.10.2015, 16:42
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ