Newsletter

GRUPA NOKAUT SA Obroty na wartość umowy znaczącej

21.05.2014, 12:36aktualizacja: 21.05.2014, 12:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 20/2014

Zarząd Grupy Nokaut Spółka Akcyjna ("Emitent") informuje, iż w związku z powiększeniem w 2014 roku Grupy kapitałowej Emitenta, pomiędzy Emitentem, jego spółkami zależnymi (Nokaut.pl Sp. z o. o., Morizon S.A., Melog Sp. z o.o., SklepyFirmowe.pl Sp. z o.o., Virtal Sp. z o.o.), a firmą Google Ireland Limited ("Google") w okresie ostatnich 12 miesięcy, zostały osiągnięte obroty handlowe, których łączna wartość wyniosła 3,36 MLN PLN netto (słownie: trzy miliony trzysta sześćdziesiąt tysięcy PLN). Na wartość tych obrotów złożyły się obroty z tytułu usług realizowanych przez Emitenta i jego spółki zależne na rzecz Google oraz usług realizowanych przez Google na rzecz Emitenta i spółek zależnych.

Emitent współpracuje z Google w zakresie promocji serwisów Emitenta i jego spółek zależnych za pomocą programu AdWords oraz sprzedaży powierzchni reklamowej w ramach programu AdSense.

Łączna wartość zrealizowanych obrotów przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta i tym samym stanowi kryterium uznania zamówień za umowę znaczącą.

Regulaminy świadczenia usług nie zawierają zapisów dotyczących kar umownych oraz nie zastrzegają także warunków lub terminów, które stanowią o rozwiązaniu czy zawieszeniu zleceń.

Pozostałe ustalenia nie odbiegają od powszechnie obowiązujących warunków rynkowych.

Podstawa prawna: §5 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi pif/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.05.2014, 12:36
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ