Newsletter

GRUPA NOKAUT SA Obroty na wartość umowy znaczącej

21.05.2014, 12:36aktualizacja: 21.05.2014, 12:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 20/2014

Zarząd Grupy Nokaut Spółka Akcyjna ("Emitent") informuje, iż w związku z powiększeniem w 2014 roku Grupy kapitałowej Emitenta, pomiędzy Emitentem, jego spółkami zależnymi (Nokaut.pl Sp. z o. o., Morizon S.A., Melog Sp. z o.o., SklepyFirmowe.pl Sp. z o.o., Virtal Sp. z o.o.), a firmą Google Ireland Limited ("Google") w okresie ostatnich 12 miesięcy, zostały osiągnięte obroty handlowe, których łączna wartość wyniosła 3,36 MLN PLN netto (słownie: trzy miliony trzysta sześćdziesiąt tysięcy PLN). Na wartość tych obrotów złożyły się obroty z tytułu usług realizowanych przez Emitenta i jego spółki zależne na rzecz Google oraz usług realizowanych przez Google na rzecz Emitenta i spółek zależnych.

Emitent współpracuje z Google w zakresie promocji serwisów Emitenta i jego spółek zależnych za pomocą programu AdWords oraz sprzedaży powierzchni reklamowej w ramach programu AdSense.

Łączna wartość zrealizowanych obrotów przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta i tym samym stanowi kryterium uznania zamówień za umowę znaczącą.

Regulaminy świadczenia usług nie zawierają zapisów dotyczących kar umownych oraz nie zastrzegają także warunków lub terminów, które stanowią o rozwiązaniu czy zawieszeniu zleceń.

Pozostałe ustalenia nie odbiegają od powszechnie obowiązujących warunków rynkowych.

Podstawa prawna: §5 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi pif/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.05.2014, 12:36
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna.

ZAPISZ SIĘ