Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zgodnie z par. 5 ust.1 pkt 22) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19.02.2009 r., Zarząd Grupy Żywiec S.A. informuje :
W dniu 16.09.2015 r. Rada Nadzorcza Grupy Żywiec S.A. działając na podstawie art.368 par. 4 Kodeksu spółek handlowych powołała Pana Marcina Celejowskiego w skład Zarządu Spółki, powierzając funkcję Członka Zarządu Grupy Żywiec S.A.
Pan Marcin Celejowski - Członek Zarządu Grupy Żywiec S.A. , Dyrektor ds. Sprzedaży w Grupie Żywiec S.A.
Pan Marcin Celejowski jest absolwentem Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej, kierunek Biotechnologia. W latach 1997 - 2012 był związany z firmą Unilever Polska, gdzie zajmował m.in. stanowiska : Kierownika ds. Zarządzania Kategorią, Kierownika Kategorii Produktu, Kierownika ds. Relacji Handlowych, Szefa Działu Rozwoju Sprzedaży, Dyrektora Operacyjnego ds. Rozwoju Klienta i Marketingu Klienckiego, Globalnego Dyrektora ds. Marketingu Handlowego Kanału Drogeryjnego oraz Dyrektora Sprzedaży ds. Egzekucji i Dystrybucji. W 2012 r. rozpoczął pracę w Grupie Żywiec obejmując funkcję Dyrektora Sprzedaży ds. Detalu Nowoczesnego. Od stycznia 2015 r. pracował na stanowisku Dyrektora ds. Detalu Tradycyjnego i Gastronomii. Od 1 sierpnia 2015 r. zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży Grupy Żywiec S.A.
W dniu 17 sierpnia 2015 objął funkcję Prokurenta Grupy Żywiec S.A.
Pan Marcin Celejowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Grupy Żywiec S.A. oraz nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.09.2015, 17:49 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |