Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Grupy Żywiec S.A. ("Spółka") informuje o zamiarze podjęcia działań zmierzających do reorganizacji struktury sprzedażowo-dystrybucyjnej, dedykowanej bezpośredniej obsłudze klientów detalu tradycyjnego
i gastronomii, poprzez utworzenie nowej spółki, której zadaniem będzie realizowanie bezpośredniej dystrybucji
i sprzedaży produktów Spółki do w/w klientów. Zgodnie ze zobowiązaniami wobec Wspólnej Reprezentacji Związków Zawodowych, Zarząd poinformuje ją o zamiarze utworzenia nowej spółki przed jej utworzeniem,
a przed podjęciem jakichkolwiek działań wymagających konsultacji ze Wspólną Reprezentacją Związków Zawodowych, Zarząd przeprowadzi odpowiednie postępowanie konsultacyjne. Będzie ono uwzględniało potencjalną zmianę pracodawcy dla około 1 500 pracowników z dotychczasowej spółki zależnej Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Spółka z o.o. na nową spółkę, której podstawowym przedmiotem działalności będzie bezpośrednia sprzedaż i dystrybucja produktów Grupy Żywiec S.A. do klientów detalu tradycyjnego i gastronomii.
W wyniku dokonanej przez Zarząd analizy dotychczasowych działań sprzedażowo-dystrybucyjnych realizowanych przez Spółkę oraz jej spółkę zależną Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Spółka z o.o., w odniesieniu do klientów detalu tradycyjnego i gastronomii oraz mając na uwadze dynamiczne zmiany zachodzące na polskim rynku piwa, Zarząd Grupy Żywiec S.A. uznał, że optymalnym rozwiązaniem, pozwalającym na bardziej efektywną
i konkurencyjną współpracę z w/w klientami będzie utworzenie przez Spółkę oddzielnego podmiotu dedykowanego do bezpośredniej obsługi sprzedażowo-dystrybucyjnej klientów detalu tradycyjnego i gastronomii. Rada Nadzorcza Spółki wyraziła pozytywną opinię w odniesieniu do proponowanych przez Zarząd działań.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi mra
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.09.2014, 14:57 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |