Newsletter

Gupshup uruchamia rozwiązanie handlowe oparte na WhatsApp pozwalające na uruchomienie mobilnych sklepów różnych branż

20.12.2021, 16:09aktualizacja: 20.12.2021, 16:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Celem jest stworzenie w 2022 roku bazujących na WhatsApp witryn sklepowych dla tysięcy firm.

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Firma Gupshup, lider w dziedzinie konwersacyjnych komunikatorów, ogłosiła dzisiaj wprowadzenie rozwiązania handlowego opartego na WhatsApp, które umożliwia każdej firmie stworzenie cyfrowego „sklepu” na WhatsApp. Przedsiębiorstwa mogą umożliwić konwersacyjne podróże na każdym etapie procesu zakupu: przed zakupem, podczas zakupu i po jego zakończeniu. W oparciu o niedawno uruchomione możliwości handlowe WhatsApp spółka Gupshup umożliwia klientom zarządzanie kompletnym doświadczeniem zakupowym na platformie. Z ponad dwoma miliardami aktywnych miesięcznych użytkowników w 180 krajach korzystających z WhatsApp, jest to idealna platforma konwersacyjnego handlu dla firm. To w pełni funkcjonalne rozwiązanie wykorzystuje również niedawno uruchomioną przez Gupshup funkcję 1-Click Bill Pay, która umożliwia pobieranie płatności za pośrednictwem WhatsApp i innych aplikacji komunikacyjnych.

Dzięki rozwiązaniu opartemu na aplikacji WhatsApp firma może stworzyć katalog produktów na platformie, rozmawiać z klientami za pomocą chatbotów napędzanych przez sztuczną inteligencję w celu znalezienia właściwych produktów, przeprowadzić ich przez procedurę zakupu i płatności oraz wspierać całodobowo za pomocą chatbotów i rzeczywistych przedstawicieli. Nowe interaktywne elementy, takie jak wiadomości dotyczące produktów, ułatwiają przedsiębiorcom prezentację swojej oferty poprzez katalog sklepu.

Dzięki temu mogą oni zaprezentować swoją ofertę poprzez ustrukturyzowane doświadczenie ze zdjęciami i uporządkowanymi szczegółami produktów. Klienci mogą również dodawać preferowane produkty do koszyka na WhatsApp, komunikować się z firmami w czasie rzeczywistym i dokonywać płatności poprzez niedawno uruchomiony przez Gupshup link 1-Click Bill Pay, a wszystko to bez opuszczania okna czatu. Wielu przedsiębiorców już wykorzystuje WhatsApp do obsługi przed- i pozakupowej, a dzięki nowo dostępnym funkcjom handlowym mogą oni teraz zarządzać całą procedurą zakupową klientów w najpopularniejszej na świecie aplikacji do przesyłania wiadomości.

Oto kilka interesujących faktów na temat WhatsApp dla firm[1]:

  • Ponad 175 milionów osób codziennie wysyła wiadomości na służbowe konto na WhatsApp[2]
  • 68 procent użytkowników twierdzi, że WhatsApp jest najprostszym sposobem kontaktu z firmą[3]
  • 71 procent jest przekonanych do danej firmy po rozmowie na WhatsApp[3]

„Gupshup zapewnia najbardziej zaawansowaną, kompleksową i przyjazną w użyciu platformę handlu konwersacyjnego – powiedział Gaurav Kachhawa, dyrektor ds. produktu, Gupshup. - Naszym celem jest umożliwienie każdej spółce, dużej i małej, szybkiego i łatwego rozpoczęcia handlu za pośrednictwem WhatsApp, jak również wykorzystanie pełnego potencjału tej możliwości do przekształcenia swojego biznesu”.

„Będąc jednym z najwcześniejszych partnerów dostarczających rozwiązania dla WhatsApp, zaoferowaliśmy już tysiącom firm na całym świecie pomoc w uruchomieniu aplikacji WhatsApp Business. Nasze kompetentne zespoły sprzedaży i rozwiązań wraz z siecią globalnych partnerów pomagają firmom przyspieszyć ich cyfrową transformację – wyjaśnił Ravi Sundararajan, dyrektor operacyjny, Gupshup. - Obserwujemy znaczny popyt na nowe funkcje handlowe, a wczesne wyniki dla przedsiębiorstw są obiecujące. To z pewnością zrewolucjonizuje sposób, w jaki prowadzony jest handel elektroniczny”.

Zobacz rozwiązanie dla handlu oparte na WhatsApp firmy Gupshup.

Gupshup

Gupshup pozwala na uzyskanie większego zaangażowania klientów dzięki technologii conversational messaging (wiadomości konwersacyjnych). Gupshup to czołowa platforma conversational messaging, obsługująca ponad 6 miliardów wiadomości miesięcznie. Niezależnie od segmentu, tysiące dużych i małych firm na wschodzących rynkach korzysta z Gupshup do budowania rozwiązań konwersacyjnych w działach marketingu, sprzedaży i wsparcia. Platforma klasy operatorskiej firmy Gupshup oferuje jedno API do obsługi wiadomości dla ponad 30 kanałów, bogaty zestaw narzędzi do budowania doświadczeń konwersacyjnych do dowolnych zastosowań oraz sieć partnerstw na rynkach wschodzących w różnych kanałach wiadomości, z różnymi producentami urządzeń, niezależnymi producentami oprogramowania i operatorami. Dzięki Gupshup firmy sprawiły, że konwersacje z klientami stały się integralną częścią ich sukcesu, jeśli chodzi o angażowanie swoich odbiorców. Gupshup jest obecny w Indiach, Ameryce Łacińskiej, Azji Południowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie, w Europie Wschodniej, Afryce i Stanach Zjednoczonych. Odwiedź www.gupshup.io. Porozmawiaj z botem Gupshup.

1. https://blog.whatsapp.com/two-billion-users-connecting-the-world-privately/?lang=en

2. https://blog.whatsapp.com/shopping-payments-and-customer-service-on-whatsapp

3. “Motivations and Mindsets in Messaging” („Motywacje i sposoby myślenia związane z komunikacją”) Sentient Decision Science (zlecone przez Facebook badanie 8157 osób, które codziennie korzystają z Messengera, WhatsApp i/lub Instagram Direct), wiek 18+ w USA, UK, BR i IN, czerwiec 2018.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211220005093/en/

Źródło: Gupshup

KONTAKT:

Dla prasy

Richard Laermer

RLM PR

e-mail: gupshup@rlmpr.com

tel. (212) 741-5106 x 216

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.12.2021, 16:09
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ