Newsletter

GWM po raz pierwszy na liście 50 najlepszych chińskich twórców marek globalnych 2021 BrandZ™

11.05.2021, 16:17aktualizacja: 11.05.2021, 16:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BAODING, Chiny, 11 maja 2021 r. /PRNewswire/ -- 10 maja Google i Kantar wspólnie opublikowały listę 50 najlepszych chińskich twórców marek globalnych 2021 BrandZ™, a GWM po raz pierwszy znalazła się na liście innych marek. GWM został również wymieniony wśród 20 najlepszych „wschodzących gwiazd” 2021 BrandZ™. GWM po raz kolejny przyciągnął uwagę światowych użytkowników swoim potencjałem produkcyjnym i stałym wzrostem po targach Auto Shanghai 2021.

BrandZ™ jest międzynarodową renomowaną platformą budowania dużych marek oraz jedyną w swoim rodzaju listą wartości marek, która bierze pod uwagę opinie konsumentów. Od 2017 roku Google połączyło się z Kantar, aby zbierać dane na platformie badawczej Google i oceniać wzrost chińskich marek globalnych za pomocą uznanego na całym świecie modelu wartości marki BrandZ™ opracowanego przez Kantar i opartego na liczbie wyszukiwań w Google. Badanie 50 najlepszych chińskich marek globalnych 2021 BrandZ™ zostało opublikowane przez Kantar wspólnie z Google. Objęto nim ponad 860000 konsumentów z 11 rynków. Lista najlepszych 50 marek została stworzona na podstawie oceny znaczenia, zróżnicowania i wyróżnienia, a poszczególne pozycje zostały wybrane spośród 1662 kandydatów w 15 kategoriach. Według IMF światowa gospodarka odnotowała spadek o 3,5% z powodu pandemii, jednak wiele chińskich marek, w tym GWM, wykazało się determinacją we wspieraniu tworzenia marki i przyspieszaniu zagranicznego wzrostu biznesu w obliczu zjawiska „czarnego łabędzia”.

W ostatnim miesiącu GWM oficjalnie wprowadził pięć marek na targi Auto Shanghai 2021, tj. HAVAL, WEY, ORA, Pickup i TANK, aby stale promować swoją globalną ekspansję. Jako główna marka GWM w kategorii SUV, HAVAL zdobył pierwsze miejsce wśród marek samochodowych na liście 50 najlepszych chińskich marek globalnych BrandZ™ w 2020 roku. W pierwszej połowie 2021 roku JOLION i HAVAL H6 3. generacji zostały kolejno wprowadzone na kluczowe rynki, takie jak Arabia Saudyjska, Australia i RPA. Debiutujący wcześniej GWM POER stał się pierwszą chińską marką pickupów, która weszła do wielu krajów. Przy obecnej sytuacji na rynku globalnym GWM z pewnością umocni swoją pozycję lidera w branży.

Jako jedna z 50 najlepszych chińskich marek globalnych BrandZ™, GWM stworzyła globalną sieć sprzedaży na głównych rynkach, takich jak Bliski Wschód, Ameryka Południowa, Australia, RPA i Rosja, obejmującą ponad 500 dystrybutorów. Jej sprzedaż zagraniczna obejmuje ponad 60 krajów na całym świecie. W ciągu najbliższych pięciu lat GWM zainwestuje ponad 30 miliardów RMB w globalne badania i rozwój oraz zaangażuje ponad 400 globalnych inżynierów motoryzacyjnych i ekspertów IT. GWM będzie także współpracować z globalnymi gigantami technologicznymi, takimi jak Intel, Google i Apple, aby rozwijać najbardziej zaawansowane technologie i dostarczać użytkownikom na całym świecie bardziej inteligentne, zaawansowane technologicznie i wysokiej jakości produkty.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1507581/image.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.05.2021, 16:17
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ