Pobierz materiał i Publikuj za darmo

<p>- Marka Fiat osiągnęła pierwsze rejestracje na poziomie 1 931 nowych aut i najlepszy od 2011 roku udział w rynku wynoszący aż 4,2%,
<p>- O sukcesie Fiata zdecydował model Tipo, który w zeszłym miesiącu został sprzedany w imponującej liczbie 1210 egzemplarzy i tym samym trafił na pozycję nr 1 w liście najczęściej kupowanych samochodów przez osoby indywidualne,
<p>- Rekordy marki Jeep to wynik na poziomie 535 nowo zarejestrowanych samochodów i przekroczony po raz pierwszy w historii 1% udział w rynku,
<p>- Alfa Romeo odnotowała najwyższą miesięczną sprzedaż od 6 lat - 165 sztuk, w tym aż 70 sztuk to najnowszy SUV marki, model Stelvio.
FCA Poland zamknęła lipiec 2018 r. z rekordowymi wynikami i sumarycznym udziałem w rynku samochodów osobowych przekraczającym 5,7%.
Polscy klienci w pierwszym miesiącu wakacji zarejestrowali 1 931 nowych samochodów Fiata, zapewniając marce aż 4,2% udział w rynku. Blisko dwa tysiące sprzedanych pojazdów to najlepszy miesięczny wynik Fiata od 2011 roku. Co istotne, o sukcesie marki zdecydował Tipo - bestsellerowy model w gamie Fiata, dostępny w trzech wersjach nadwoziowych Sedan, Hatchback oraz Station Wagon, który w zeszłym miesiącu został sprzedany w imponującej liczbie 1 210 egzemplarzy. To rekord sprzedaży Tipo w Polsce od dnia wprowadzenia go na polski rynek. Rekordowy wynik rejestracji Tipo zapewnił mu 1. miejsce wśród modeli sprzedawanych na rynku polskim wśród klientów indywidulanych tzw. „Kowalskich” oraz imponujące 4. miejsce w rankingu ogólnym modeli TOP10 IBRM SAMAR.
Równie duży sukces odnotował w lipcu Jeep, osiągając rekordowy w historii obecności marki w Polsce wynik na poziomie 535 nowo zarejestrowanych samochodów i tym samym po raz pierwszy przekraczając 1% udział w rynku samochodów osobowych. Za tymi liczbami kryje się przede wszystkim wyjątkowo wysoka sprzedaż modeli: Renegade`a (302 egzemplarze i premierowe 40. miejsce w TOP50 IBRM SAMAR) oraz nowego Compassa (150 egzemplarzy).
Lipcowa sprzedaż Alfy Romeo i Abartha również poszybowała w górę. Obie marki odnotowały pierwsze rejestracje wynoszące odpowiednio 165 i 14 egzemplarzy. Dla Alfy Romeo to najlepszy miesięczny wynik od 6 lat. Liderem sprzedaży został najszybszy SUV na świecie, budząca emocje Alfa Romeo Stelvio, której w zeszłym miesiącu zarejestrowano aż 70 sztuk.
„Niezwykle się cieszę z dołączenia do Grupy FCA, która stanowi zbiór silnych marek o niebanalnych historiach, mających istotny wpływ na rozwój globalnej motoryzacji. Każda z nich ma odrębne DNA i ofertę na tyle zróżnicowaną, że łącznie tworzą gamę pojazdów odpowiadających na wszystkie potrzeby polskich konsumentów. I każda z tych marek ma olbrzymi potencjał, co pokazują rekordowe wyniki w lipcu. Dysponując takim portfolio i z wykorzystaniem takich akcji specjalnych, jak „Noc Cudów”, możemy nadal rozwijać się na krajowym rynku, szczególnie, że w porównaniu z pozostałymi importerami motoryzacyjnymi nasza Grupa jest niezwykle mocno osadzona w Polsce również pod względem inwestycji - mamy fabrykę Fiata, Abartha i Lancii w Tychach oraz zakład produkcji silników FCA Powertrain w Bielsku-Białej” - podsumowuje wyniki Paweł Miszkowski, nowy dyrektor handlowy FCA Poland.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.08.2018, 11:55 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
70 lat Totalizatora Sportowego: miliardy złotych na polski sport i kulturę PAP
Totalizator Sportowy (TS), który działa od roku 1955, przekazał przez 70 lat istnienia miliardy złotych na wsparcie polskiego sportu i kultury. To m.in. dofinansowanie infrastruktury sportowej w największych miastach Polski, ale i na szczeblu lokalnym. To także wspieranie kultury wysokiej, ale i tej masowej. Z okazji 70-lecia TS zainaugurował m.in. program „Gdy grasz, wszystko gra”, a do grona ambasadorów marki LOTTO dołączył znany koszykarz Marcin Gortat.- 16.09.2025, 12:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
GAC przyspiesza ekspansję na rynku europejskim, traktując Polskę jako punkt wyjścia
- 16.09.2025, 08:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ