Newsletter

Harley-Davidson i Jeep przedłużają współpracę na 2018 rok

07.05.2018, 13:11aktualizacja: 07.05.2018, 13:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA Polska/Jeep, Harley fot.1
FCA Polska/Jeep, Harley fot.1
- Dwie kultowe marki odnowiły i rozszerzyły swoją współpracę rozpoczętą 4 lata temu; - Jeep rozszerza możliwość poznania swojego portfolio poprzez udział w trzech głównych imprezach Harley-Davidsona w Europie, w tym tej w Pradze z okazji obchodów 115. rocznicy powstania marki; - Ekscytujące jazdy próbne będzie można przeprowadzić za kierownicą wszystkich samochodów z gamy; - Limitowana oferta oraz preferencyjne raty na zakup nowych Jeepów dla członków H.O.G. (Harley Owners Group); - CUSTOM COUSINS: Nowy konkurs dla członków H.O.G. i J.O.G. (Jeep Owners Group), którzy wybiorą najlepiej zindywidualizowane samochody Wrangler.

Harley-Davidson® i Jeep® piąty rok z rzędu odnowiły i zacieśniły swoją współpracę w Europie.

Marka Jeep pozostaje nadal kluczowym partnerem oraz oficjalnym sponsorem najważniejszych imprez oraz zlotów Harleya-Davidsona w całej Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Żadna z marek na świecie nie może się pochwalić większą rozpoznawalnością niż Jeep i Harley-Davidson. Obie mogą szczycić się długą, legendarną historią, która odegrała znaczącą rolę na arenie międzynarodowej. Obydwie też produkują pojazdy będące kwintesencją prawdziwej wolności oraz ducha przygody.

Za sprawą sukcesów odnoszonych w ostatnich czterech latach, Jeep weźmie udział w trzech największych europejskich imprezach Harley-Davidsona, które rozpocznie Euro Festival w Saint-Tropez we Francji (7-10 czerwca). Po nim zorganizowana zostanie w Pradze impreza z okazji obchodów 115. rocznicy powstania marki Harley-Davidson (5-8 lipca) oraz European Bike WeekTM we Faaker See w Austrii (4-9 września).

Jeep weźmie również udział w innych imprezach Harley-Davidsona organizowanych w ciągu roku, w tym w Africa Bike WeekTM w Afryce Południowej (26-29 kwietnia), Rajdzie Toskanii we Włoszech (25-27 maja) oraz imprezie Thunder in the Glens w Aviemore w Szkocji (24-27 sierpnia).

Oprócz tego, marka Jeep będzie prezentowała swoje samochody na lokalnych imprezach organizowanych w Europie.

Podczas jazd próbnych uczestnicy będą mieli okazję lepiej poznać i przetestować wszystkie samochody z gamy Jeepa. Specjalnym gościem każdej z tych ważnych imprez będzie jeden z nowych produktów z gamy Jeepa, w tym nowy Wrangler. Wszystkie samochody będą dostępne do ekscytujących jazd próbnych na drodze i w terenie. Zostanie zaprezentowana i będzie dostępna do jazd testowych kompletna gama 2018 motocykli Harley-Davidson, w tym nowe modele Softail®.

Do dyspozycji gości będą również Dealerzy Jeepa, by odpowiadać na pytania w specjalnie zaaranżowanej strefie „chillout”, gdzie prezentowane będą także części i akcesoria Mopar® zamontowane w najnowszych samochodach Jeepa. W strefie wystawowej można będzie podziwiać także kultowego Wranglera wyposażonego w oryginalne akcesoria Mopar® opracowane dla podkreślenia jego wyjątkowego designu, funkcjonalności i możliwości terenowych. Odwiedzający otrzymają informacje o produktach i usługach Mopar®, a także o niezliczonych możliwościach indywidualizacji swoich Jeepów.

W sklepach dostępnych podczas wydarzenia odwiedzający będą mogli kupować dowoli oficjalne produkty reklamowe Jeepa i Harley-Davidsona, natomiast członkowie H.O.G skorzystać z limitowanej oferty w preferencyjnych cenach na zakup nowych samochodów marki. Wszystkim imprezom towarzyszyć będą media cyfrowe i kanały społecznościowe, a marka Jeep zostanie zaprezentowana we wszystkich kanałach informacyjnych Harley-Davidsona.

Ta umocniona w ostatnich latach współpraca oparta jest na fundamentalnych wartościach: swobodzie, przygodzie, miłości do otwartej przestrzeni i doświadczeń, jakie one ze sobą niosą. Obie firmy produkują pojazdy podkreślające istotę wolności i ducha przygody, i pozwalające użytkownikom podkreślać ich indywidualny charakter w silny i wyróżniający sposób. Właścicieli aut i motocykli tych dwóch marek łączy coś bardzo wyjątkowego: poczucie przynależności, które często przekłada się na bardzo zindywidualizowane pojazdy, będące odzwierciedleniem kreatywności i charakteru ich użytkowników.

W celu dodatkowego podkreślenia doświadczenia obu marek w zakresie indywidualizacji swoich produktów, przygotowano specjalną promocję pod nazwą CUSTOM COUSINS, która będzie dostępna na kanałach społecznościowych J.O.G. i H.O.G. Członkowie dwóch klubów będą przesyłać zgłoszenia i głosować na najlepiej zindywidualizowane Jeepy Wranglery.

W konkursie nagrodzone zostaną trzy „najlepsze z najlepszych" indywidualizacje, a do wygrania będzie wycieczka do Pragi na obchody 115. rocznicy powstania marki Harley-Davidson. Spośród członków H.O.G., którzy głosowali w konkursie, 10 zwycięzców otrzyma bilety na najważniejszą coroczną imprezę Jeep® Owners Group, Camp Jeep, odbywającą się w Red Bull Ring w Austrii w dniach 13-15 lipca br.

Harley-Davidson Motor Company

Od 1903 roku Harley-Davidson Motor Company spełnia marzenia o wolności, produkując motocykle typu cruiser, touring i custom oraz organizując imprezy motocyklowe, a dopełnieniem gamy motocykli Harley-Davidson® są części, akcesoria, produkty reklamowe, wyposażenie i odzież motocyklowa.

Więcej informacji na stronie www.h-d.com

Jeep

Wywodzące się z ponad 75-letniej, legendarnej historii marki, samochody Jeep wyróżniają się wiodącymi w swej klasie umiejętnościami, kunsztem wykonania i uniwersalnością. Przeznaczone są dla osób chcących odbywać niezwykłe podróże. Marka Jeep zachęca do życia pełną parą, oferując gamę samochodów zapewniających poczucie bezpieczeństwa i pewności podczas podróżowania.

Na rynkach EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) gama Jeepa obejmuje modele Cherokee, Grand Cherokee, Renegade, Wrangler i Compass. Aby zaspokoić potrzeby klientów na całym świecie, wszystkie sprzedawane modele Jeepa są dostępne w konfiguracji zarówno z kierownicą po lewej, jak i po prawej stronie oraz opcjonalnie z silnikami benzynowymi lub Diesla.

Więcej informacji na stronie www.jeep.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 07.05.2018, 13:11
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ