Newsletter

Harley-Davidson i Jeep przedłużają współpracę na 2018 rok

07.05.2018, 13:11aktualizacja: 07.05.2018, 13:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA Polska/Jeep, Harley fot.1
FCA Polska/Jeep, Harley fot.1
- Dwie kultowe marki odnowiły i rozszerzyły swoją współpracę rozpoczętą 4 lata temu; - Jeep rozszerza możliwość poznania swojego portfolio poprzez udział w trzech głównych imprezach Harley-Davidsona w Europie, w tym tej w Pradze z okazji obchodów 115. rocznicy powstania marki; - Ekscytujące jazdy próbne będzie można przeprowadzić za kierownicą wszystkich samochodów z gamy; - Limitowana oferta oraz preferencyjne raty na zakup nowych Jeepów dla członków H.O.G. (Harley Owners Group); - CUSTOM COUSINS: Nowy konkurs dla członków H.O.G. i J.O.G. (Jeep Owners Group), którzy wybiorą najlepiej zindywidualizowane samochody Wrangler.

Harley-Davidson® i Jeep® piąty rok z rzędu odnowiły i zacieśniły swoją współpracę w Europie.

Marka Jeep pozostaje nadal kluczowym partnerem oraz oficjalnym sponsorem najważniejszych imprez oraz zlotów Harleya-Davidsona w całej Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Żadna z marek na świecie nie może się pochwalić większą rozpoznawalnością niż Jeep i Harley-Davidson. Obie mogą szczycić się długą, legendarną historią, która odegrała znaczącą rolę na arenie międzynarodowej. Obydwie też produkują pojazdy będące kwintesencją prawdziwej wolności oraz ducha przygody.

Za sprawą sukcesów odnoszonych w ostatnich czterech latach, Jeep weźmie udział w trzech największych europejskich imprezach Harley-Davidsona, które rozpocznie Euro Festival w Saint-Tropez we Francji (7-10 czerwca). Po nim zorganizowana zostanie w Pradze impreza z okazji obchodów 115. rocznicy powstania marki Harley-Davidson (5-8 lipca) oraz European Bike WeekTM we Faaker See w Austrii (4-9 września).

Jeep weźmie również udział w innych imprezach Harley-Davidsona organizowanych w ciągu roku, w tym w Africa Bike WeekTM w Afryce Południowej (26-29 kwietnia), Rajdzie Toskanii we Włoszech (25-27 maja) oraz imprezie Thunder in the Glens w Aviemore w Szkocji (24-27 sierpnia).

Oprócz tego, marka Jeep będzie prezentowała swoje samochody na lokalnych imprezach organizowanych w Europie.

Podczas jazd próbnych uczestnicy będą mieli okazję lepiej poznać i przetestować wszystkie samochody z gamy Jeepa. Specjalnym gościem każdej z tych ważnych imprez będzie jeden z nowych produktów z gamy Jeepa, w tym nowy Wrangler. Wszystkie samochody będą dostępne do ekscytujących jazd próbnych na drodze i w terenie. Zostanie zaprezentowana i będzie dostępna do jazd testowych kompletna gama 2018 motocykli Harley-Davidson, w tym nowe modele Softail®.

Do dyspozycji gości będą również Dealerzy Jeepa, by odpowiadać na pytania w specjalnie zaaranżowanej strefie „chillout”, gdzie prezentowane będą także części i akcesoria Mopar® zamontowane w najnowszych samochodach Jeepa. W strefie wystawowej można będzie podziwiać także kultowego Wranglera wyposażonego w oryginalne akcesoria Mopar® opracowane dla podkreślenia jego wyjątkowego designu, funkcjonalności i możliwości terenowych. Odwiedzający otrzymają informacje o produktach i usługach Mopar®, a także o niezliczonych możliwościach indywidualizacji swoich Jeepów.

W sklepach dostępnych podczas wydarzenia odwiedzający będą mogli kupować dowoli oficjalne produkty reklamowe Jeepa i Harley-Davidsona, natomiast członkowie H.O.G skorzystać z limitowanej oferty w preferencyjnych cenach na zakup nowych samochodów marki. Wszystkim imprezom towarzyszyć będą media cyfrowe i kanały społecznościowe, a marka Jeep zostanie zaprezentowana we wszystkich kanałach informacyjnych Harley-Davidsona.

Ta umocniona w ostatnich latach współpraca oparta jest na fundamentalnych wartościach: swobodzie, przygodzie, miłości do otwartej przestrzeni i doświadczeń, jakie one ze sobą niosą. Obie firmy produkują pojazdy podkreślające istotę wolności i ducha przygody, i pozwalające użytkownikom podkreślać ich indywidualny charakter w silny i wyróżniający sposób. Właścicieli aut i motocykli tych dwóch marek łączy coś bardzo wyjątkowego: poczucie przynależności, które często przekłada się na bardzo zindywidualizowane pojazdy, będące odzwierciedleniem kreatywności i charakteru ich użytkowników.

W celu dodatkowego podkreślenia doświadczenia obu marek w zakresie indywidualizacji swoich produktów, przygotowano specjalną promocję pod nazwą CUSTOM COUSINS, która będzie dostępna na kanałach społecznościowych J.O.G. i H.O.G. Członkowie dwóch klubów będą przesyłać zgłoszenia i głosować na najlepiej zindywidualizowane Jeepy Wranglery.

W konkursie nagrodzone zostaną trzy „najlepsze z najlepszych" indywidualizacje, a do wygrania będzie wycieczka do Pragi na obchody 115. rocznicy powstania marki Harley-Davidson. Spośród członków H.O.G., którzy głosowali w konkursie, 10 zwycięzców otrzyma bilety na najważniejszą coroczną imprezę Jeep® Owners Group, Camp Jeep, odbywającą się w Red Bull Ring w Austrii w dniach 13-15 lipca br.

Harley-Davidson Motor Company

Od 1903 roku Harley-Davidson Motor Company spełnia marzenia o wolności, produkując motocykle typu cruiser, touring i custom oraz organizując imprezy motocyklowe, a dopełnieniem gamy motocykli Harley-Davidson® są części, akcesoria, produkty reklamowe, wyposażenie i odzież motocyklowa.

Więcej informacji na stronie www.h-d.com

Jeep

Wywodzące się z ponad 75-letniej, legendarnej historii marki, samochody Jeep wyróżniają się wiodącymi w swej klasie umiejętnościami, kunsztem wykonania i uniwersalnością. Przeznaczone są dla osób chcących odbywać niezwykłe podróże. Marka Jeep zachęca do życia pełną parą, oferując gamę samochodów zapewniających poczucie bezpieczeństwa i pewności podczas podróżowania.

Na rynkach EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) gama Jeepa obejmuje modele Cherokee, Grand Cherokee, Renegade, Wrangler i Compass. Aby zaspokoić potrzeby klientów na całym świecie, wszystkie sprzedawane modele Jeepa są dostępne w konfiguracji zarówno z kierownicą po lewej, jak i po prawej stronie oraz opcjonalnie z silnikami benzynowymi lub Diesla.

Więcej informacji na stronie www.jeep.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 07.05.2018, 13:11
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ