Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Harley-Davidson® i Jeep® piąty rok z rzędu odnowiły i zacieśniły swoją współpracę w Europie.
Marka Jeep pozostaje nadal kluczowym partnerem oraz oficjalnym sponsorem najważniejszych imprez oraz zlotów Harleya-Davidsona w całej Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Żadna z marek na świecie nie może się pochwalić większą rozpoznawalnością niż Jeep i Harley-Davidson. Obie mogą szczycić się długą, legendarną historią, która odegrała znaczącą rolę na arenie międzynarodowej. Obydwie też produkują pojazdy będące kwintesencją prawdziwej wolności oraz ducha przygody.
Za sprawą sukcesów odnoszonych w ostatnich czterech latach, Jeep weźmie udział w trzech największych europejskich imprezach Harley-Davidsona, które rozpocznie Euro Festival w Saint-Tropez we Francji (7-10 czerwca). Po nim zorganizowana zostanie w Pradze impreza z okazji obchodów 115. rocznicy powstania marki Harley-Davidson (5-8 lipca) oraz European Bike WeekTM we Faaker See w Austrii (4-9 września).
Jeep weźmie również udział w innych imprezach Harley-Davidsona organizowanych w ciągu roku, w tym w Africa Bike WeekTM w Afryce Południowej (26-29 kwietnia), Rajdzie Toskanii we Włoszech (25-27 maja) oraz imprezie Thunder in the Glens w Aviemore w Szkocji (24-27 sierpnia).
Oprócz tego, marka Jeep będzie prezentowała swoje samochody na lokalnych imprezach organizowanych w Europie.
Podczas jazd próbnych uczestnicy będą mieli okazję lepiej poznać i przetestować wszystkie samochody z gamy Jeepa. Specjalnym gościem każdej z tych ważnych imprez będzie jeden z nowych produktów z gamy Jeepa, w tym nowy Wrangler. Wszystkie samochody będą dostępne do ekscytujących jazd próbnych na drodze i w terenie. Zostanie zaprezentowana i będzie dostępna do jazd testowych kompletna gama 2018 motocykli Harley-Davidson, w tym nowe modele Softail®.
Do dyspozycji gości będą również Dealerzy Jeepa, by odpowiadać na pytania w specjalnie zaaranżowanej strefie „chillout”, gdzie prezentowane będą także części i akcesoria Mopar® zamontowane w najnowszych samochodach Jeepa. W strefie wystawowej można będzie podziwiać także kultowego Wranglera wyposażonego w oryginalne akcesoria Mopar® opracowane dla podkreślenia jego wyjątkowego designu, funkcjonalności i możliwości terenowych. Odwiedzający otrzymają informacje o produktach i usługach Mopar®, a także o niezliczonych możliwościach indywidualizacji swoich Jeepów.
W sklepach dostępnych podczas wydarzenia odwiedzający będą mogli kupować dowoli oficjalne produkty reklamowe Jeepa i Harley-Davidsona, natomiast członkowie H.O.G skorzystać z limitowanej oferty w preferencyjnych cenach na zakup nowych samochodów marki. Wszystkim imprezom towarzyszyć będą media cyfrowe i kanały społecznościowe, a marka Jeep zostanie zaprezentowana we wszystkich kanałach informacyjnych Harley-Davidsona.
Ta umocniona w ostatnich latach współpraca oparta jest na fundamentalnych wartościach: swobodzie, przygodzie, miłości do otwartej przestrzeni i doświadczeń, jakie one ze sobą niosą. Obie firmy produkują pojazdy podkreślające istotę wolności i ducha przygody, i pozwalające użytkownikom podkreślać ich indywidualny charakter w silny i wyróżniający sposób. Właścicieli aut i motocykli tych dwóch marek łączy coś bardzo wyjątkowego: poczucie przynależności, które często przekłada się na bardzo zindywidualizowane pojazdy, będące odzwierciedleniem kreatywności i charakteru ich użytkowników.
W celu dodatkowego podkreślenia doświadczenia obu marek w zakresie indywidualizacji swoich produktów, przygotowano specjalną promocję pod nazwą CUSTOM COUSINS, która będzie dostępna na kanałach społecznościowych J.O.G. i H.O.G. Członkowie dwóch klubów będą przesyłać zgłoszenia i głosować na najlepiej zindywidualizowane Jeepy Wranglery.
W konkursie nagrodzone zostaną trzy „najlepsze z najlepszych" indywidualizacje, a do wygrania będzie wycieczka do Pragi na obchody 115. rocznicy powstania marki Harley-Davidson. Spośród członków H.O.G., którzy głosowali w konkursie, 10 zwycięzców otrzyma bilety na najważniejszą coroczną imprezę Jeep® Owners Group, Camp Jeep, odbywającą się w Red Bull Ring w Austrii w dniach 13-15 lipca br.
Harley-Davidson Motor Company
Od 1903 roku Harley-Davidson Motor Company spełnia marzenia o wolności, produkując motocykle typu cruiser, touring i custom oraz organizując imprezy motocyklowe, a dopełnieniem gamy motocykli Harley-Davidson® są części, akcesoria, produkty reklamowe, wyposażenie i odzież motocyklowa.
Więcej informacji na stronie www.h-d.com
Jeep
Wywodzące się z ponad 75-letniej, legendarnej historii marki, samochody Jeep wyróżniają się wiodącymi w swej klasie umiejętnościami, kunsztem wykonania i uniwersalnością. Przeznaczone są dla osób chcących odbywać niezwykłe podróże. Marka Jeep zachęca do życia pełną parą, oferując gamę samochodów zapewniających poczucie bezpieczeństwa i pewności podczas podróżowania.
Na rynkach EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) gama Jeepa obejmuje modele Cherokee, Grand Cherokee, Renegade, Wrangler i Compass. Aby zaspokoić potrzeby klientów na całym świecie, wszystkie sprzedawane modele Jeepa są dostępne w konfiguracji zarówno z kierownicą po lewej, jak i po prawej stronie oraz opcjonalnie z silnikami benzynowymi lub Diesla.
Więcej informacji na stronie www.jeep.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.05.2018, 13:11 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Kolejny raz przedsiębiorcy z Dolnego Śląska wezmą udział w darmowych szkoleniach organizowanych w ramach Akademii e-marketingu
Już 4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę np. z zakresu tworzenia strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania narzędzi promocyjnych czy sztucznej inteligencji.- 16.05.2025, 12:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
STRABAG: wykonawcy dużych inwestycji infrastrukturalnych postulują wprowadzenie certyfikacji podmiotów i podniesienie waloryzacji kontraktów powyżej 10 proc. PAP
Sektor budownictwa infrastrukturalnego jest kołem zamachowym polskiej gospodarki. Zakres i kierunki inwestycji wyznaczają unijne regulacje, uwarunkowania środowiskowo-klimatyczne oraz wymogi związane z bezpieczeństwem i obronnością. O wyzwaniach sektora w budowaniu nowoczesnej infrastruktury, jak płynność zamówień, niestabilność regulacyjna czy luka na rynku pracy, mówi Dariusz Kolasa, członek zarządu STRABAG.- 16.05.2025, 11:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
IMPACT’25: ponad 6,5 tys. uczestników i ponad 1600 firm PAP
W 10. edycji IMPACT’25 wzięło udział ponad 6,5 tys. osób, a ponad 1600 firm zaprezentowało się podczas tego wydarzenia. „Ta edycja IMPACT-u zaskoczyła uczestników i jakością, i wielkością” – zaznaczyła Katarzyna Sokołowska, szefowa komunikacji w IMPACT, firmie organizującej IMPACT’25 w Poznaniu.- 16.05.2025, 10:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ