Pobierz materiał i Publikuj za darmo
<p>- Hawkers i Messi wspólnie wprowadzają na rynek limitowaną serię okularów przeciwsłonecznych,
<p>- Marka MESSI wybiera Hawkers, aby kontynuować swój rozwój.
Madryt, 11 sierpnia 2017 r./PRNewswire/ - Mogłoby się wydawać że szczęśliwy los i sukcesy są udziałem wyłącznie garstki wybrańców albo bohaterów popularnych komedii romantycznych z lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Dzisiaj wiemy, że wcale tak nie jest.
Zdjęcie: http://mma.prnewswire.com/media/544028/Hawkers_Leo_Messi.jpg
Nasza opowieść ma swój początek w argentyńskim mieście Rosario. To tutaj urodził się chłopiec o imieniu Lionel Andrés Messi. Był zwyczajnym dzieckiem, ale czekała na niego wielka przyszłość. To właśnie on zapisał nowy rozdział w historii dyscypliny, która stała się jego światem - piłki nożnej - i zmienił jej kształt na zawsze.
Historia argentyńskiej gwiazdy piłki przypomina - oczywiście z pewnymi różnicami - historię czterech przyjaciół z sąsiedztwa z miasta Elche w Hiszpanii, którym, dzięki talentowi, pracy i wytrwałości, udało się otworzyć zamknięte dla nich wcześniej drzwi. Ten duch ciągłego doskonalenia się, ten błysk widoczny w oczach ludzi, którzy wiedzą, że są zdolni dokonać czegoś wielkiego, poprowadził ich do zerwania z obowiązującymi konwencjami i zrewolucjonizowania swojej dziedziny - dokładnie tak, jak kilka lat wcześniej zrobił to Messi. W tym przypadku chodziło o branżę o stuletniej tradycji, w której niepodzielnie rządziła stara gwardia firm. Obecnie firma z Elche, z hiszpańskiej prowincji Alicante, odpowiada za punkt zwrotny w światowej branży okularów przeciwsłonecznych i stanowi kamień milowy w historii globalnego handlu elektronicznego.
Dziś Hawkers świętuje kolejne wielkie wydarzenie, jakim jest zawarcie porozumienia ze sportowcem powszechnie uważanym za najlepszego piłkarza w historii. Jest to także pierwszy raz, gdy Leo Messi łączy siły z marką okularów słonecznych i wprowadza na rynek swoją własną kolekcję.
Hawkers jak zwykle stworzył też silnie oddziałującą kampanię reklamową. Firma wyprodukowała stylowy klip z użyciem innowacyjnych efektów wizualnych, popularnych w dzisiejszych klipach reklamujących odzież Streetwear, z podkładem muzycznym napisanym specjalnie do filmu przez wykonawcę muzyki trap, Kidda Keo.
"Gdy przed czterema laty rozpoczynaliśmy naszą przygodę marzyliśmy o stworzeniu własnego filmu, w którym oczywiście mieliśmy zagrać my sami (śmiech)... z tego powodu przyjęliśmy filozofię, że wszystkie nasze działania i decyzje muszą być wystarczająca fajne, by mogły znaleźć się w filmie. Dla takiego startupu jak Hawkers, Messi to prawdziwy luksus. To ogromny krok w kierunku dalszego rewolucjonizowania całej branży... a dla nas oczywiście kolejny pretekst, żeby rozpocząć rozmowy ze stacją Netflix" - żartuje Francisco Pérez, wspólnik i dyrektor naczelny Hawkers Group.
Alex Moreno, współzałożyciel i dyrektor generalny grupy Hawkers: "W Hawkers dążymy do doskonałości. Krokiem w tym kierunku jest podpisanie porozumienia z najlepszym piłkarzem wszechczasów. Leo Messi stawia na firmę, która zmienia branżę handlu elektronicznego i dzięki Internetowi wyniesie jego markę na zupełnie inny poziom".
David Moreno, współzałożyciel firmy, podkreśla, że "Hawkers i Leo Messi łączą te same wartości. Messi doszedł tak daleko, bo zawsze wierzył w siebie i ciężko pracował, a kiedy coś nie szło po jego myśli, nigdy się nie zatrzymywał, tylko podnosił się i szedł dalej swoją drogą".
"Hawkers zawsze miało duszę wojownika - to dzięki niej wierzymy, że możemy osiągnąć wszystko. Zawsze chcemy pracować z najlepszymi, dzięki temu możemy wiele się nauczyć i ciągle doskonalić. Co prawda zawsze chcieliśmy, żeby Messi wpadał do nas na piłkę we wtorki, gdy gramy sobie w firmowym gronie... ale to porozumienie to i tak spełnienie marzeń - w końcu jesteśmy teraz z Leo w jednej drużynie" - dodał Moreno.
Leo Messi podkreślił, że "Już przy pierwszym zetknięciu z Hawkers odkryliśmy, że łączą nas pewne wspólne wartości. Mam nadzieję, że rozpoczęty przez nas projekt spotka się z szerokim odzewem naszych fanów, ponieważ to oni byli dla nas inspiracją przy projektowaniu tej kolekcji i całej kampanii marketingowej".
Kolekcja argentyńskiej gwiazdy składa się z dziewięciu modeli opracowanych z użyciem materiałów Hawkers nowej generacji. Do ich produkcji wykorzystano szwajcarski materiał TR90, wysokiej jakości polimer, który nadaje oprawkom lekkość i elastyczność. Zaprojektowana specjalnie dla Leo forma okularów łączy w sobie styl uliczny i sportowy.
W ramach dziewięciu dostępnych modeli, Hawkers i Leo Messi postanowili dotrzeć do nowej grupy docelowej, jednocześnie nie zapominając o najmłodszych fanach. Edycja Limitowana obejmuje trzy style dla dzieci, trzy nowe modele w stylu "Warwick Classic" oraz trzy nowe modele z kolekcji "ONE". Wszystkie okulary cechują się nowoczesnym stylem, a ich kolory i nadruki są zgodne z najświeższymi trendami.
Kolekcja Leo Messiego dla Hawkers jest już dostępna w sklepie internetowym firmy w cenach od 25 do 35€.
Źródło: Hawkers
KONTAKT:
Agencia EFE
Sara Bhagchandani
tel. +34-913467100
e-mail: sales@efe.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.08.2017, 13:06 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |