Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CHICAGO, PITTSBURGH I LONDYN--(BUSINESS WIRE)-- Dziś HEINZ ogłasza „It Has to be HEINZ”, nową globalną platformę, która po raz pierwszy w 150-letniej historii marki zapewnia jej ujednolicenie w ramach jednej kreatywnej strategii. Kampania stanowi wyraz uznania dla marki poprzez uhonorowanie niewiarygodnego zamiłowania do HEINZ - od indywidualnych romansów z marką jej prawdziwych fanów po pasję i dbałość przyświecające wytwarzaniu jej wyrobów.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230601005194/pl/.
Opracowana dzięki największej dotychczas inwestycji Kraft HEINZ w media, globalna platforma kreatywna prezentuje niezrównane zamiłowanie konsumentów z całego świata do HEINZ - od ketchupu po fasolę Beanz, przez wszystkie inne produkty wytwarzane pod szyldem marki. Historie fanów wyrażane w kreatywny sposób - poprzez tatuaże HEINZ, noszone w torebce saszetki z przyprawami czy puszki fasoli Beanz, które podróżni starają się przemycić w bagażu na lotniskach - pochodzą z mediów społecznościowych, artykułów informacyjnych oraz przekazywanych ustnie opowieści.
„Starając się ujednolicić markę w ramach jednej globalnej platformy, zagłębiliśmy się w świat naszych konsumentów i zdaliśmy sobie sprawę, że wszystkich łączy jeden wspólny element: niewiarygodne starania, by zdobyć produkty HEINZ - powiedziała Diana Frost, dyrektor ds. wzrostu na Amerykę Północną w Kraft HEINZ Company. - Jako marka w pełni zorientowana na konsumentów, stworzyliśmy inicjatywę >>It Has to be HEINZ<< będącą niejako hymnem adresowanym właśnie do nich, naszych fanów, którzy są naszym źródłem inspiracji.
Od ponad 150 lat HEINZ dąży do doskonałości w zakresie najprostszych czynności. Dziś niezrównany poziom jakości nadal leży u podstaw przekonań i praktyk marki, począwszy od starannego doboru jedynie najwyższej jakości składników przez siedmiu specjalistów od uprawy pomidora, aż po realizację celu, jakim jest pozyskiwanie w 100% zrównoważonego ketchupu do 2025 r. Każdy krok jest starannie rozważany w celu każdorazowego zapewnienia wyjątkowego smaku HEINZ, którego nie sposób spotkać nigdzie indziej.
„Fani naszej marki dokładają niewiarygodnych starań, by zdobyć produkty HEINZ. My również pałamy do niej jednakowym zamiłowaniem - uwielbiamy nasze produkty takimi, jakie są, i nie możemy się doczekać, by zaprezentować ową pasję całemu światu - powiedziała Cristina Kenz, dyrektor ds. wzrostu na arenie międzynarodowej w Kraft HEINZ Company. - Ta irracjonalna miłość stanowi zarazem siłę napędową szerzej zakrojonej transformacji Kraft HEINZ, podążającej za tempem kultury, by zaskakiwać i zachwycać klientów innowacjami opracowywanymi na podstawie wnikliwych informacji oraz prawdziwymi doświadczeniami marki”.
Opracowana we współpracy z Wieden+Kennedy kampania obejmuje pięć spotów w stylu historyjek obrazkowych przedstawiających prawdziwe lub łudząco przypominające rzeczywistość historie podkreślające zamiłowanie konsumentów do ketchupu HEINZ i produktów Beanz. Nowa platforma zostanie wyeksponowana w wielu wpływowych kanałach w celu dotarcia do szerokiego grona odbiorców, między innymi w telewizji, internetowych transmisjach wideo, kinach, mediach społecznościowych oraz zewnętrznych środkach przekazu. „It Has to be HEINZ” zadebiutuje w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Niemczech, a na kolejne rynki trafi w ciągu sześciu miesięcy.
Aby nie przegapić żadnych informacji, obserwuj @Heinz, @Heinz_ca i @heinz_uk w serwisie Instagram oraz @Heinz_us, @heinz_ca i @heinzuk w serwisie TikTok.
Informacje o Kraft HEINZ Company
Kraft HEINZ Company (Nasdaq: KHC) przyczynia się do zmian, inspirowana swoim celem, aby uczynić życie pysznym. Konsumenci znajdują się w samym sercu wszystkich naszych działań. Przy wielkości sprzedaży netto w 2022 r. na poziomie około 26 mld USD jesteśmy zaangażowani na rzecz rozwoju naszych kultowych oraz nowych marek żywności i napojów na arenie międzynarodowej. Wykorzystujemy skalę prowadzonej działalności oraz sprawne funkcjonowanie, dążąc do uwolnienia pełnego potencjału Kraft HEINZ w całym portfelu sześciu platform produktowych dostosowanych do potrzeb konsumentów. Jako obywatele świata, pragniemy wywierać trwały, etyczny wpływ, przyczyniając się do zdrowego i odpowiedzialnego żywienia naszej planety. Więcej informacji na temat naszej historii można znaleźć na stronie www.kraftheinzcompany.com lub na profilach firmy w serwisach LinkedIn i Twitter.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230601005194/pl/.
Źródło: The Kraft HEINZ Company
KONTAKT:
Jenna Thornton
Kraft HEINZ Company (zapytania z Ameryki Północnej)
e-mail: Jenna.Thornton@kraftheinz.com
Marissa Munnings
Kraft HEINZ Company (zapytania międzynarodowe)
e-mail: Marissa.Munnings@kraftheinz.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.06.2023, 09:33 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |