Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SUZHOU, Chiny, 18 listopada 2022 r. /PRNewswire/ -- Najgorętszym tematem w ostatnim czasie stają się najważniejsze zawody piłkarskie na świecie, które odbywają się co cztery lata. Chcąc zapewnić komfortowe i bezpłatne usługi dla fanów piłki nożnej na dziesięć dni przed imprezą do pięciu dni po jej zakończeniu, Katar zorganizował bezpośrednie linie autobusowe z pięciu kluczowych obszarów w Dosze i głównych miejsc zakwaterowania kibiców na stadiony oraz ekspresowe połączenia autobusowe ze stacji metra na stadiony dla fanów posiadających bilety.
Na uwagę zasługuje fakt, że autobusy te należą głównie do chińskiej marki Higer Bus. Dzięki oferowanym pojazdom ponad 9 tys. kierowców, 2 tys. pracowników obsługi naziemnej i ponad 3 tys. pracowników biznesowych z Mowasalat, narodowego przedsiębiorstwa transportowego Kataru, zapewni sprawny odbiór kibiców.
Spółka Higer Bus świadczyła już kiedyś usługi dla Igrzysk Azjatyckich i Pucharu Azji AFC w Dosze. W celu zapewnienia sprawniejszej obsługi wielkiego przepływu ludzi i intensywnego ruchu podczas imprezy firma opracowała specjalny plan usług i wielokrotnie ćwiczyła jego realizację, aby zagwarantować płynne działanie. Tymczasem platforma inteligentnego zarządzania flotą G-BOS, unikalny system opracowany przez Higer Bus, jest wykorzystywany do obsługi technicznej pojazdów, alarmów o usterkach i innych ważnych informacji. Pozwala to na zaoferowanie jeszcze bardziej precyzyjnych usług i poprawę wydajności operacyjnej o ponad 10%.
Higer Bus dysponuje rozbudowanym zespołem serwisowym umożliwiającym szybką reakcję przez całą dobę. Członkowie zespołu zajmują swoje stanowiska każdego dnia już o 6:40 rano. Są obecni w stacjach obsługi i na parkingach, aby sprawdzić każdy pojazd przed oddaniem go do użytku i po powrocie, zgodnie z procedurą PDI dotyczącą nowych pojazdów, dzięki czemu pełne bezpieczeństwo i płynne działanie ponad 6 tys. autobusów Higer w Katarze jest możliwe.
Do Kataru przyjeżdżają kibice z całego świata. Niektórzy fani już skorzystali z ekspresowych usług autobusowych w Dosze i podróżowanie z czterech stadionów w ciągu dnia stało się dla nich proste. Jednocześnie kibice byli pod wrażeniem komfortu i spokoju podróży autobusami firmy Higer Bus.
„Autobusy to optymalny wybór do przemieszczania się podczas imprezy. Chcielibyśmy wyrazić uznanie dla działania chińskich autobusów w Dosze” – powiedzieli kibice.
Pracownicy serwisowi firmy Higer Bus podkreślają: „To ogromny zaszczyt uczestniczyć w pierwszej światowej imprezie piłkarskiej organizowanej na Bliskim Wschodzie. Włożymy w to zadanie całą naszą energię, zapewnimy komfortowe i dogodne usługi transportowe dla światowych kibiców oraz zademonstrujemy styl Higer Bus i doskonałość chińskiej marki”.
Międzynarodowa impreza piłkarska jest ważna nie tylko dla fanów tego sportu, ale także dla przedsiębiorstw, które poświęcają się swoim misjom i celom. Dzięki doskonałej jakości, bezpieczeństwu, komfortowi i ponadprzeciętnym usługom Higer Bus ponownie przyjmuje na siebie odpowiedzialność za obsługę najważniejszych wydarzeń i demonstruje światu zalety chińskiego przemysłu produkcyjnego.
Z Higer lepiej, bo razem lepiej! Higer Bus gorąco kibicuje międzynarodowemu wydarzeniu piłkarskiemu.
Film - https://mma.prnewswire.com/media/1950242/20221117__________________Final8.mp4
Źródło: HIGER
KONTAKT:
tel. 13466544432
e-mail: lipupu@dsconsulting.com
e-mail: lihuijuan@dsconsulting.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.11.2022, 19:06 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |