Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Działania reklamujące lody Magnum obejmują m.in. internet i outdoor. Marka współpracuje z Anją Rubik już od kilku miesięcy przy jej akcji edukacyjnej pod hasłem „#przelamlody”. Filmy miały opierać się na jednym zadaniu – zahipnotyzowaniu widza. Wprowadzenia go do świata Magnum pełnego fantazji, w którym poznanie nowego smaku „Ruby” ma kojarzyć się z rozkoszą. Głównym założeniem spotów było, by na każdym etapie oglądania filmu widz budził w sobie miłość do jedzenia. Za reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik, a za fotografie Marcin Kempski.
Za produkcję spotów Magnum odpowiedzialny jest dom produkcyjny HIGHNOON.PL.
Producentem oraz założycielem studia jest Błażej Baar: „Na tak wyjątkowe efekty składa się praca wielu osób. Podjęliśmy wspólnie wyzwanie symultanicznej pracy na kilku unitach jednocześnie podczas jednego dnia zdjęciowego, co było wielki wyzwaniem operacyjnym. Już na etapie preprodukcji spotów musieliśmy szukać kreatywnych i efektywnych rozwiązań, aby logistycznie wykorzystać dobrze każdą minutę obecności na planie Anji Rubik. Chcieliśmy, żeby każdy kadr filmu był wizualnie zachwycający. +Ruby+ to świat skąpany w rubinowym różu, uzupełniony kolorami czekolady. Dzięki dbałości o detale wszystkich twórców udało nam się wyprodukować niesamowicie spójne wizualnie filmy”.
HIGHNOON.PL funkcjonuje na rynku od 2012 roku. Ma w swoim dorobku projekty dla marek takich jak Neutrogena, Listerine (Johnson & Johnson), Big Milk (Unilever), Gillette (Procter & Gamble), MILKA (Mondelez International), Republika Kaktusa (Nestlé), Perła (Browary Lubelskie), Okocim (Carlsberg A/S) oraz wiele innych.
Zdjęcia Backstage: https://drive.google.com/drive/folders/1y1r-sbW3wdo4vBKJfI-h1W1HXSFxhpZM?usp=sharing
- Link Vimeo: https://vimeo.com/433116697/8b384e25e8
- Facebook: https://www.facebook.com/highnoonpl/
- Instagram: https://www.instagram.com/highnoon.pl
Credits:
Client: UNILEVER / MAGNUM
PR Support: ADVICE WISE PR / Iza Lewandowska
Production House: HIGHNOON.PL
Main role: Anja Rubik / D’VISION
Model: Mary Komasa
Director: Szymon Pawlik
DOP: Kajetan Plis
Designer: Tomasz Ossoliński
Production Designer: Marta Zając, Jakub Zwolak / NAJS.STUDIO
Post production: Patrycja Szymańska / LUNAPARK
Composer: Piotr Krygier / DUIT
KONTAKT:
Błażej Baar - HIGHNOON.PL
tel. 798087087
e-mail: bb@highnoon.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.07.2020, 13:39 |
Źródło informacji | HIGHNOON.PL |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu