Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Działania reklamujące lody Magnum obejmują m.in. internet i outdoor. Marka współpracuje z Anją Rubik już od kilku miesięcy przy jej akcji edukacyjnej pod hasłem „#przelamlody”. Filmy miały opierać się na jednym zadaniu – zahipnotyzowaniu widza. Wprowadzenia go do świata Magnum pełnego fantazji, w którym poznanie nowego smaku „Ruby” ma kojarzyć się z rozkoszą. Głównym założeniem spotów było, by na każdym etapie oglądania filmu widz budził w sobie miłość do jedzenia. Za reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik, a za fotografie Marcin Kempski.
Za produkcję spotów Magnum odpowiedzialny jest dom produkcyjny HIGHNOON.PL.
Producentem oraz założycielem studia jest Błażej Baar: „Na tak wyjątkowe efekty składa się praca wielu osób. Podjęliśmy wspólnie wyzwanie symultanicznej pracy na kilku unitach jednocześnie podczas jednego dnia zdjęciowego, co było wielki wyzwaniem operacyjnym. Już na etapie preprodukcji spotów musieliśmy szukać kreatywnych i efektywnych rozwiązań, aby logistycznie wykorzystać dobrze każdą minutę obecności na planie Anji Rubik. Chcieliśmy, żeby każdy kadr filmu był wizualnie zachwycający. +Ruby+ to świat skąpany w rubinowym różu, uzupełniony kolorami czekolady. Dzięki dbałości o detale wszystkich twórców udało nam się wyprodukować niesamowicie spójne wizualnie filmy”.
HIGHNOON.PL funkcjonuje na rynku od 2012 roku. Ma w swoim dorobku projekty dla marek takich jak Neutrogena, Listerine (Johnson & Johnson), Big Milk (Unilever), Gillette (Procter & Gamble), MILKA (Mondelez International), Republika Kaktusa (Nestlé), Perła (Browary Lubelskie), Okocim (Carlsberg A/S) oraz wiele innych.
Zdjęcia Backstage: https://drive.google.com/drive/folders/1y1r-sbW3wdo4vBKJfI-h1W1HXSFxhpZM?usp=sharing
- Link Vimeo: https://vimeo.com/433116697/8b384e25e8
- Facebook: https://www.facebook.com/highnoonpl/
- Instagram: https://www.instagram.com/highnoon.pl
Credits:
Client: UNILEVER / MAGNUM
PR Support: ADVICE WISE PR / Iza Lewandowska
Production House: HIGHNOON.PL
Main role: Anja Rubik / D’VISION
Model: Mary Komasa
Director: Szymon Pawlik
DOP: Kajetan Plis
Designer: Tomasz Ossoliński
Production Designer: Marta Zając, Jakub Zwolak / NAJS.STUDIO
Post production: Patrycja Szymańska / LUNAPARK
Composer: Piotr Krygier / DUIT
KONTAKT:
Błażej Baar - HIGHNOON.PL
tel. 798087087
e-mail: bb@highnoon.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.07.2020, 13:39 |
Źródło informacji | HIGHNOON.PL |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Port Gdańsk na EKG 2025: porty morskie to miejsca kreacji pieniądza z podatków i miejsc pracy PAP
Polskie porty - jakie są, czy dotarły już do szczytu swoich możliwości przeładunkowych, a może Polsce potrzebny jest jeszcze jeden duży port morski? Na te i inne kluczowe pytania odpowiadali eksperci z branży morskiej i infrastrukturalnej podczas emocjonującego panelu dyskusyjnego na 17. Europejskim Kongresie Gospodarczym, który rzucił nowe światło na przyszłość polskiej logistyki i transportu morskiego.- 25.04.2025, 16:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
PZU: to był wyjątkowy kwartał
Komentarz Macieja Galińskiego, zarządzającego funduszem DFE PZU, dyrektora Biura Inwestycyjnego PTE PZU.- 25.04.2025, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
-
Image
Prezes Grupy PTWP: to była rekordowa edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach PAP
1200 wyjątkowych prelegentów, 180 inspirujących sesji tematycznych i rekordowa frekwencja (niemal 18 tys. zarejestrowanych uczestników) - 17. Europejski Kongres Gospodarczy w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach przez ostatnie trzy dni stanowił centrum debaty o kwestiach kluczowych dla przyszłości Polski, UE i całego świata.- 25.04.2025, 16:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ