Newsletter

Hisense podkreśla swoją czołową pozycję na światowym rynku telewizorów stucalowych i większych - hasło „HISENSE 100" TV, GLOBAL No.1” pojawia się na stadionach podczas FIFA Club World Cup 2025™

18.06.2025, 09:17aktualizacja: 18.06.2025, 09:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO (Chiny), 17 czerwca 2025 r. /PRNewswire/ -- Hisense, lider międzynarodowego rynku elektroniki użytkowej i sprzętu RTV/AGD, znalazł się w centrum światowej uwagi za sprawą hasła „HISENSE 100" TV, GLOBAL No.1”, które pojawia się na stadionach Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup™ 2025, wzmacniając dominującą pozycję firmy w technologii wyświetlania na dużych ekranach.

Według danych Omdia za I kw. 2025 r. Hisense zajmował pierwsze miejsce na świecie pod względem udziału w wolumenie sprzedaży telewizorów stucalowych i większych (56,7%) i telewizorów miniLED (29,3%). Hisense konsekwentnie zajmował czołową pozycję na rynku telewizorów stucalowych i większych w latach 2023, 2024 i I kw. 2025 r. i został liderem segmentu telewizorów miniLED dzięki ciągłym innowacjom technologii podświetlania i obrazu.

Dodatkowo, wzmacniając swoją pozycję lidera w segmentach telewizorów stucalowych i większych i telewizorów miniLED, Hisense stworzył serię ULED miniLED U7, zaprojektowaną z myślą o entuzjastach sportu i gier. Serię wyposażono w technologię miniLED PRO, która daje głębszy kontrast, większą jasność i szczegółowość obrazu w porównaniu do standardowych telewizorów LED. Seria U7, która oferuje tryb dla graczy 165Hz Game Mode Ultra i obraz jakości kinowej, zapewnia bardziej immersyjne i responsywne oglądanie, dzięki czemu użytkownicy mogą w pełni cieszyć się każdą chwilą.

Jako oficjalny partner FIFA Club World Cup 2025™ Hisense wykorzystuje globalny zasięg, aby pogłębić emocjonalną więź z entuzjastami sportu i zwiększyć widoczność marki. Globalnemu rozmachowi sprzyja szeroki zasięg firmy, która działa w przeszło 160 krajach oraz prowadzi 36 parków przemysłowych i 31 centrów B+R, wspierając lokalne innowacje i światowej klasy produkcję.

Dzięki opartym na innowacjach produktom i potężnemu marketingowi sportowemu Hisense pomaga klientom na świecie „łapać chwile”, wnosząc emocje stadionowe do ich domów.

Hisense

Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem wolumenu sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.06.2025, 09:17
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ