Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO (Chiny), 17 czerwca 2025 r. /PRNewswire/ -- Hisense, lider międzynarodowego rynku elektroniki użytkowej i sprzętu RTV/AGD, znalazł się w centrum światowej uwagi za sprawą hasła „HISENSE 100" TV, GLOBAL No.1”, które pojawia się na stadionach Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup™ 2025, wzmacniając dominującą pozycję firmy w technologii wyświetlania na dużych ekranach.
Według danych Omdia za I kw. 2025 r. Hisense zajmował pierwsze miejsce na świecie pod względem udziału w wolumenie sprzedaży telewizorów stucalowych i większych (56,7%) i telewizorów miniLED (29,3%). Hisense konsekwentnie zajmował czołową pozycję na rynku telewizorów stucalowych i większych w latach 2023, 2024 i I kw. 2025 r. i został liderem segmentu telewizorów miniLED dzięki ciągłym innowacjom technologii podświetlania i obrazu.
Dodatkowo, wzmacniając swoją pozycję lidera w segmentach telewizorów stucalowych i większych i telewizorów miniLED, Hisense stworzył serię ULED miniLED U7, zaprojektowaną z myślą o entuzjastach sportu i gier. Serię wyposażono w technologię miniLED PRO, która daje głębszy kontrast, większą jasność i szczegółowość obrazu w porównaniu do standardowych telewizorów LED. Seria U7, która oferuje tryb dla graczy 165Hz Game Mode Ultra i obraz jakości kinowej, zapewnia bardziej immersyjne i responsywne oglądanie, dzięki czemu użytkownicy mogą w pełni cieszyć się każdą chwilą.
Jako oficjalny partner FIFA Club World Cup 2025™ Hisense wykorzystuje globalny zasięg, aby pogłębić emocjonalną więź z entuzjastami sportu i zwiększyć widoczność marki. Globalnemu rozmachowi sprzyja szeroki zasięg firmy, która działa w przeszło 160 krajach oraz prowadzi 36 parków przemysłowych i 31 centrów B+R, wspierając lokalne innowacje i światowej klasy produkcję.
Dzięki opartym na innowacjach produktom i potężnemu marketingowi sportowemu Hisense pomaga klientom na świecie „łapać chwile”, wnosząc emocje stadionowe do ich domów.
Hisense
Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem wolumenu sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.06.2025, 09:17 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |