Newsletter

Hisense świętuje rozpoczęcie FIFA Club World Cup 2025™ jako oficjalny partner, zaznaczając nowy etap globalnej współpracy w dziedzinie sportu

18.06.2025, 09:34aktualizacja: 18.06.2025, 09:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 18 czerwca 2025 - /PRNewswire/ - Hisense, lider międzynarodowego rynku elektroniki użytkowej i sprzętu RTV/AGD, świętuje otwarcie Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ jako ich oficjalny partner, potwierdzając trwałe zobowiązanie do wspierania sportu na świecie. Dla Hisense każdy mecz to nie tylko współzawodnictwo, ale także okazja do inspirowania, nawiązywania więzi i przywództwa za pośrednictwem technologii.

Jako oficjalny sponsor mistrzostw świata w piłce nożnej FIFA World Cup™ w latach 2018 i 2022 oraz oficjalny partner mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2016™, 2020™ i 2024™ Hisense stale wzmacnia partnerstwo z najbardziej prestiżowymi turniejami na świecie. Marka dodatkowo zwiększyła swój wpływ dzięki prestiżowym partnerstwom w innych dziedzinach sportu, m.in. z PSG, NBA (w Ameryce Północnej), NRL (w Australii), Real Madryt (w regionie MEA i Hiszpanii), NASCAR (w USA) oraz zespołu Red Bull Racing Formuły 1 oraz z czołowymi organizacjami e-sportu i piłki nożnej.

Kibicom oglądającym rozgrywki w domu Hisense zapewnia zupełnie inne wrażenia. Według rankingu Omdia firma Hisense zajmowała czołową pozycję na rynku światowym w kategorii telewizorów stucalowych i większych, osiągając w 2023, 2024 i I kw. 2025 r. udział w wolumenie sprzedaży rzędu 56,7%. Firma zapewnia ultraduże ekrany, które pozwalają poczuć atmosferę stadionu w salonach użytkowników na całym świecie. Każde podanie, gol i świętowanie zwycięstwa można obserwować z immersyjną przejrzystością, dzięki czemu kibice czują się częścią akcji.

W przyszłości Hisense będzie nadal realizować misję marki, wzbogacając życie ludzi za pośrednictwem innowacyjnej technologii. Zwiększając swój zasięg w różnych platformach sportowych i rozrywkowych, Hisense stara się tworzyć niezapomniane chwile, które łączą kibiców na całym świecie. Za sprawą ciągłych innowacji w zakresie technologii obrazu i dźwięku marka chce wzbudzać pasję, wspierać jedność i sprawiać, aby wszyscy widzowie mogli „łapać chwile”.

Dzięki solidnemu połączeniu współpracy w dziedzinie sportu i innowacji obrazu Hisense pozwala kibicom „łapać chwile” i dać się pochłonąć emocjom rozgrywki, niezależnie od tego, gdzie się znajdują.

Hisense

Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem wolumenu sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2711123/1.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.06.2025, 09:34
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ