Newsletter

Huawei gospodarzem drugiego globalnego forum usługodawców w poszukiwaniu sposobów na prowadzenie operacji i budowanie infrastruktur wspomagających nowy wzrost

15.09.2015, 14:54aktualizacja: 15.09.2015, 14:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ZURYCH, 15 września 2015 r. /PRNewswire/ - Firma Huawei dokonała dziś otwarcia drugiego globalnego forum usługodawców w Zurychu w Szwajcarii. Odbywające się - z motywem przewodnim poszukiwania sposobów na prowadzenie operacji i budowania infrastruktur wspomagających nowy wzrost - dwudniowe wydarzenie przyciągnęło ponad 300 gości spośród największych na świecie dostawców, organizacji zajmujących się standardami, społeczności open source, instytucji analitycznych, partnerów i środków przekazu. Tegoroczne forum ma na celu wymianę doświadczeń, innowacji, najlepszych praktyk oraz przywództwa na rzecz postępu nowego wzrostu w ramach poszukiwania sposobów na prowadzenie operacji i budowanie infrastruktur telekomunikacyjnych w erze cyfrowej podlegającej nieustannym zmianom.

Pełniący obowiązki mobilnego dyrektora wykonawczego w firmie Huawei Eric Xu wygłosił mowę powitalną na temat zmiany myślenia na operacje skupiające się na kliencie pod tytułem "A Shift in Mindset towards Customer Experience-driven Operations". W przemówieniu dyrektor Xu objaśnił zmiany, jakie przeszły doświadczenia klienta i jak te zmiany wpłynęły na transformacje w operacjach i infrastrukturze dostawców.

"Wraz z ciągle ewoluującymi doświadczeniami użytkownika musimy odejść od myślenia skupiającego się na sieci. Powinniśmy koncentrować się na doświadczeniach użytkowników końcowych i przyjąć podejście odgórne w celu wykorzystania operacji agile i modeli usług, których będą potrzebować użytkownicy. Musimy przewodzić prawdziwej transformacji w zakresie operacji, która to obejmie zmiany w organizacji, procesach, systemach informatycznych i infrastrukturach. W obliczu tych zmian firma Huawei także musi się zmienić. Zwykłe dostarczanie produktów to za mało, abyśmy mogli sprostać oczekiwaniom i wymaganiom klientów. W miejsce tego Huawei musi oferować dostawę z rozwiązaniami biznesowymi poprzez wykorzystanie nowego modelu usługowego. Firma Huawei rozpoznaje także transformację operacji jako priorytet strategiczny. W ciągu następnych trzech lat firma Huawei zainwestuje 350 milionów dolarów w rozwój metodologii, narzędzi i platform wspierających transformacje operacji oraz infrastruktury informatycznej. Aby wesprzeć transformacje dostawców, dostarczymy kompletny zestaw rozwiązań biznesowych obejmujący doradztwo i usługi integracji systemów" – wyjaśnił dyrektor.

Dr Howard Liang, wiceprezes wyższego szczebla i prezes globalnego działu usług technicznych w firmie Huawei, podkreślił, że "doświadczenia klienta stały się główną siłą – to one właśnie kształtują poszukiwania nowych sposobów na prowadzenie operacji i budowanie infrastruktur informatycznych, a ostatecznie mają odbicie w wynikach biznesowych. Poprawa doświadczeń klienta to nie jest kwestia jednego dnia. Transformacja operacji i infrastruktury wymaga współpracy wszystkich graczy z branży, dzielenia się pomysłami i wnoszenia nowych idei w celu stworzenia wartości biznesowej i rozwiązania problemów pojawiających się w trakcie tej podróży. Firma Huawei zapewni doradztwo i rozwiązania integracji systemów w celu wsparcia strategii transformacji dostawców i utworzenia nowej wartości" – dodał wiceprezes.

W trakcie forum kierownictwo firm Telefonica, Orange, BT, Vodafone, DT, EE, Sunrise, Ooredoo, TM Forum, The Open Group, McKinsey & Company, SAP, OPNFV, ETSI, Forrester oraz Light Reading będzie dzieliło się strategiami transformacji informatycznych, wynikami badań i najlepszymi praktykami w tej dziedzinie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.huawei.com/minisite/gsf2015/.

O Huawei

Firma Huawei to wiodący na świecie dostawca rozwiązań teleinformatycznych. Naszym celem jest zbudowanie lepiej połączonego świata przy jednoczesnym działaniu w poczuciu odpowiedzialności społecznej, umożliwiając innowacje na rzecz społeczeństwa informacyjnego i przyczyniając się do rozwoju branży na zasadzie kolaboracji. Działając na podstawie innowacji skupiającej się na użytkownikach i otwartych partnerstwach, firma Huawei rozwinęła portfolio teleinformatyczne o zakresie end-to-end, które zapewnia klientom przewagę konkurencyjną w sieciach telekomunikacyjnych i korporacyjnych, urządzeniach i rozwiązaniach w chmurze. 170 000 pracowników firmy Huawei na całym świecie z oddaniem skupia się na tworzeniu maksymalnej wartości dla operatorów telekomunikacyjnych, korporacji i klientów. Nasze innowacyjne rozwiązania, produkty i usługi teleinformatyczne wykorzystywane są w ponad 170 krajach i regionach, służąc ponad jednej trzeciej światowej populacji. Powstała w 1987 roku firma Huawei jest spółką prywatną pozostającą w pełnym posiadaniu pracowników.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.huawei.com lub na platformach społecznościowych:

http://www.linkedin.com/company/Huawei

http://www.twitter.com/Huawei

http://www.facebook.com/Huawei

http://www.google.com/+Huawei

http://www.youtube.com/Huawei

Źródło: Huawei

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.09.2015, 14:54
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ