Newsletter

HUBSTYLE SA (13/2019) Wstępne skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową HubStyle w marcu 2019 roku.

05.04.2019, 18:06aktualizacja: 05.04.2019, 18:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 13/2019

Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w marcu 2019 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 451 tyś. PLN i były niższe od przychodów osiągniętych w marcu 2018 roku o około 40%.

Na przychody Grupy Kapitałowej HubStyle składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży ze spółek: Sugarfree sp. z o.o. ("Sugarfree") oraz New Fashion Brand sp. z o.o. ("Cardio Bunny")

Z uwagi na sprzedaż 100% udziałów w spółce Sales Intelligence S.A., o której Spółka informowała raportem bieżącym nr 19/2018 z dnia 27 kwietnia 2018 roku, począwszy od miesiąca kwietnia 2018 roku, Spółka nie informuje o przychodach z segmentu e-commerce, który to segment w całości dotyczył działalności prowadzonej przez Sales Intelligence S.A.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.04.2019, 18:06
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ