Newsletter

HUBSTYLE SA (17/2018) Wstępne skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową HubStyle w marcu 2018 roku.

06.04.2018, 22:07aktualizacja: 06.04.2018, 22:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 17/2018

Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w marcu 2018 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 1 329 tys. PLN i były niższe od przychodów osiągniętych w marcu 2017 roku o około 26%.

W segmencie sprzedaży odzieży, wstępne przychody netto ze sprzedaży w marcu 2018 roku, po uwzględnieniu zwrotów, wyniosły około 755 tys. PLN i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 12%. Do segmentu sprzedaży odzieży zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółek: Sugarfree Sp. z o.o. ("Sugarfree") oraz New Fashion Brand Sp. z o.o. ("Cardio Bunny")

Z kolei w segmencie usług dla e-commerce, wstępne przychody netto ze sprzedaży w marcu 2018 roku wyniosły około 573 tys. PLN i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 39%. Do segmentu usług dla e-commerce zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółki Sales Intelligence S.A.

Prezentowane dane sprzedażowe są porównywalne w ujęciu rok do roku i odnoszą się do projektów kontynuowanych (zgodnie z zaktualizowaną strategią opublikowaną w Raporcie Bieżącym 6/2017 z 22 marca 2017 roku).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.04.2018, 22:07
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ