Newsletter

HUBSTYLE SA (21/2016) Wstępne skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową HubStyle w sierpniu 2016 roku.

07.09.2016, 10:00aktualizacja: 07.09.2016, 10:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 21/2016

Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w sierpniu 2016 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 1 824 tys. PLN i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2015 roku o około 61%.

W segmencie sprzedaży odzieży, wstępne przychody netto ze sprzedaży w sierpniu 2016 roku, po uwzględnieniu zwrotów, wyniosły około 1 101 tys. PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 206%. Do segmentu sprzedaży odzieży zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółek: Sugarfree Sp. z o.o. ("Sugarfree") oraz New Fashion Brand Sp. z o.o.

Z kolei w segmencie usług dla e-commerce, wstępne przychody netto ze sprzedaży w sierpniu 2016 roku wyniosły około 723 tys. PLN i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 7%. Do segmentu usług dla e-commerce zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółki Nokaut.pl Sp. z o.o.

Ponadto Zarząd Spółki przypomina, że miesiąc sierpień 2016 roku jest kolejnym pełnym miesiącem, porównywalnym z analogicznym miesiącem roku ubiegłego, z uwagi na objęcie w dniu 30 kwietnia 2015 roku, kontroli nad Sugarfree i wydzieleniem, w ramach działalności prowadzonej przez GK HubStyle, segmentu sprzedaży odzieży.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.09.2016, 10:00
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ