Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w sierpniu 2020 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 453 tys. PLN i były niższe o około 41%, w stosunku do przychodów osiągniętych sierpniu 2019 roku.
W ujęciu narastającym wartość przychodów zrealizowanych w okresie styczeń - sierpień 2020 roku wyniosła 10,053 tys. PLN i była wyższa o około 100% od osiągniętych w analogicznym okresie.
Spółka informuje jednocześnie, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
I. Segment detalicznej sprzedaży odzieży (marki Sugarfree i Cardiobunny) - wartość przychodów ze sprzedaży w miesiącu sierpniu 2020 wyniosła 440 tys. PLN, a ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - sierpień 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 5.046 tys. PLN
II. Segment sprzedaży środków ochronnych - wartość przychodów ze sprzedaży
w miesiącu sierpniu 2020 wyniosła 13 tys. PLN, a ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - sierpień 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 3.225 tys. PLN
III. Segment hurtowej i kontraktowej sprzedaży odzieży (marki Sugarfree i Cardiobunny) - w miesiącu sierpniu Emitent nie odnotował przychodów ze sprzedaży klasyfikowanych do wskazanego segmentu. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - sierpień 2020 roku w tym segmencie wyniosła około
1.782 tys. PLN.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.09.2020, 21:17 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |