Newsletter

HUBSTYLE SA (26/2016) Wstępne skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową HubStyle w październiku 2016 roku

07.11.2016, 08:53aktualizacja: 07.11.2016, 08:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 26/2016

Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w październiku 2016 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 1 699 tys. PLN i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2015 roku o około 30%.

W segmencie sprzedaży odzieży, wstępne przychody netto ze sprzedaży w październiku 2016 roku, po uwzględnieniu zwrotów, wyniosły około 903 tys. PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 116%. Do segmentu sprzedaży odzieży zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółek: Sugarfree Sp. z o.o. ("Sugarfree") oraz New Fashion Brand Sp. z o.o.

Z kolei w segmencie usług dla e-commerce, wstępne przychody netto ze sprzedaży w październiku 2016 roku wyniosły około 796 tys. PLN i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 11%. Do segmentu usług dla e-commerce zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółki Nokaut.pl Sp. z o.o.

Ponadto Zarząd Spółki przypomina, że miesiąc październik 2016 roku jest kolejnym pełnym miesiącem, porównywalnym z analogicznym miesiącem roku ubiegłego, z uwagi na objęcie w dniu 30 kwietnia 2015 roku, kontroli nad Sugarfree i wydzieleniem, w ramach działalności prowadzonej przez GK HubStyle, segmentu sprzedaży odzieży.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.11.2016, 08:53
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ