Newsletter

HUBSTYLE SA (55/2018) Przyjęcie strategii rozwoju sieci franczyzowej

29.10.2018, 12:32aktualizacja: 29.10.2018, 12:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 55/2018

Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka", "Emitent"), informuje, iż w dniu 29 października 2018 r. Zarząd przyjął uchwałę dotyczącą strategii rozwoju sieci franczyzowej współpracującej z kanałem e-commerce.

Celem rozwoju sieci stacjonarnych sklepów franczyzowych jest (1) budowa dodatkowego kanału dystrybucji produktów Grupy sprzedawanych pod marką Sugarfree i Cardio Bunny, (2) wsparcie podstawowego kanału dystrybucji (sprzedaży e-commerce) m.in. poprzez realizację części zadań logistycznych, (3) wzmocnienie wizerunku marek Sugarfree i Cardio Bunny oraz dotarcie do nowych grup klientów.

Do końca 2019 r. Grupa planuje otworzyć około 20 placówek stacjonarnych działających w modelu franczyzowym. Obecnie Grupa posiada 1 sklep franczyzowy, który pilotażowo został uruchomiony 22 października 2018 r. we Wrocławiu. Dodatkowo Grupa posiada 2 sklepy typu showroom zlokalizowane w Warszawie i Poznaniu.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.10.2018, 12:32
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ