Newsletter

Hyatt finalizuje przejęcie Apple Leisure Group, stając się globalnym liderem w sektorze wypoczynku i luksusowych wyjazdów all-inclusive

03.11.2021, 13:20aktualizacja: 03.11.2021, 13:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Hyatt Hotels Corporation
Business Wire/Hyatt Hotels Corporation
Firma znajduje się w doskonałym położeniu, by wykorzystać znaczący i rosnący popyt na wyjazdy wypoczynkowe dzięki usprawnionej, kompleksowej i coraz bardziej zróżnicowanej ofercie.

Hyatt potwierdza rozszerzone zobowiązanie sprzedaży aktywów w zakresie wygenerowania dodatkowych 2 mld dolarów dochodów do końca 2024 r.; W pełni zrealizowano dotychczasowe zobowiązania.

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Firma Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) ogłosiła dzisiaj finalizację przez Hyatt ujawnionego wcześniej przejęcia Apple Leisure Group® (ALG), wiodącej grupy świadczącej usługi z zakresu zarządzania luksusowymi kurortami, podróżami i hotelarstwem, od podmiotów powiązanych z KKR i KSL Capital Partners, LLC.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20211102005724/en/

Hyatt podwaja swój udział w światowym rynku ośrodków wypoczynkowych dzięki dodaniu oferty marki AMR™ Collection należącej do ALG, która obejmuje około 100 hoteli i kurortów działających w 10 krajach, jak również szereg 24 zrealizowanych transakcji w obu Amerykach i Europie. W efekcie Hyatt oferuje teraz jedną z największych kolekcji kurortów all-inclusive na świecie, w tym nowe dla Hyatt miejsca, takie jak Acapulco, Curaçao, Wyspy Kanaryjskie, Minorka i Sint Maarten. Dzięki temu marka Hyatt uzyskała obiekty na 11 nowych rynkach europejskich, zwiększając swoją obecność na Starym Kontynencie o 60% i wzmacniając potencjał rozwojowy Hyatt w tym kluczowym dla globalnej turystyki wypoczynkowej rejonie.

Ponadto Hyatt oferuje jeszcze więcej możliwości i doświadczeń dla swojej bazy ekskluzywnych gości i klientów oraz ulepsza całościowe doświadczenia z podróży wypoczynkowych poprzez:

  • Unlimited Vacation Club® by AMR™ Collection, ekskluzywną ofertę członkowską, w ramach której w uczestniczących obiektach AMR™ Collection klienci uzyskują preferencyjne stawki i inne korzyści.
  • ALG Vacations®, jednego z największych dostawców pakietów wyjazdowych i jedną z największych platform dystrybucyjnych podróży wypoczynkowych w Ameryce Północnej, obejmującą Stany Zjednoczone, Meksyk i Karaiby.
  • Amstar, czołową firmę zarządzania usługami w miejscu docelowym.
  • Trisept Solutions® ‒ podmiot obsługujący unikalną platformę technologiczną dla turystyki wypoczynkowej.

Hyatt opracowuje metody, w jakie program lojalnościowy World of Hyatt® i Unlimited Vacation Club® ALG mogą przynieść wartość dodaną i wyjątkowe korzyści lojalnościowe bazom swoich członków. Hyatt planuje integrację AMR™ Collection z World of Hyatt w 2022 r., tak aby członkowie mogli zdobywać i wykorzystywać punkty World of Hyatt w przeszło 100 hotelach i ośrodkach AMR™ Collection.

„Przejęcie ALG przez Hyatt stanowi moment definiujący markę w naszej przeszło 60-letniej historii i stanowi rozwinięcie naszej tradycji jako lidera branży hotelarskiej – powiedział Mark Hoplamazian, prezes i dyrektor generalny Hyatt. – Hyatt i ALG posiadają uzupełniające się w znacznym stopniu oferty i dzielą głębokie zaangażowanie w zapewnianie doskonałych doświadczeń współpracownikom i gościom w oparciu o doskonałą opiekę. Po tym, jak w 2013 r. weszliśmy na dynamicznie rozwijający się rynek all-inclusive, znaleźliśmy się w doskonałej pozycji, aby wykorzystać znaczący i rosnący popyt na wyjazdy wypoczynkowe i objąć naszymi światowej klasy usługami hotelarskimi szeroki zakres nowych podróżnych. Cieszymy się, że możemy powitać zespół ALG w rodzinie Hyatt i z niecierpliwością oczekujemy wspólnej pracy na rzecz osiągania nowych poziomów rozwoju i tworzenia wartości dla wszystkich, w tym naszych udziałowców, właścicieli, klientów, gości, członków i współpracowników”.

„Dzisiaj rozpoczynamy nowy rozdział w historii ALG, w którym nadal rozwijamy wielką lojalność klientów i reputację, którą wypracowaliśmy dzięki naszym markom i usługom wyjazdów luksusowych, teraz jako część Hyatt – powiedział Alejandro Reynal, dyrektor generalny i prezes Apple Leisure Group. – Mamy silne przekonanie, że wspólnie możemy osiągnąć więcej i cieszą nas nowe możliwości czekające na naszą rozszerzoną rodzinę, która obejmuje członków zespołu z ALG, którzy z radością dołączają do naszej światowej organizacji. Dzięki doświadczeniu wniesionemu przez Hyatt, chcemy przyspieszyć naszą ekspansję, przyciągając więcej podróżnych i zamieniając wakacyjne marzenia w przeżycia, które zostają w pamięci na długo”.

ALG nadal będzie prowadzone przez Alejandra Reynala i obecny zespół kierowniczy ALG. ALG będzie działać jako odrębny podmiot biznesowy w ramach Hyatt. Alejandro Reynal dołączył do zespołu kierowniczego Hyatt i podlega bezpośrednio Markowi Hoplamazianowi.

We wrześniu 2021 r. Hyatt wypełnił swoje ogłoszone w 2019 r. zobowiązanie w zakresie zbycia aktywów o wartości 1,5 mld dolarów, co poskutkowało łącznym dochodem 3 mld dolarów zrealizowanym od czasu wdrożenia strategii zbycia aktywów w 2017 r., przy łącznym wskaźniku kapitalizacji wynoszącym przeszło 17x EBITDA. Hyatt potwierdza także swoje zaangażowanie w wygenerowanie dalszych 2 mld dolarów dochodów ze zbycia aktywów do końca 2024 r.

Doradcy

W związku z przedmiotową transakcją firmy BDT & Company, LLC i J.P. Morgan pełniły rolę doradców finansowych dla Hyatt, a firma Latham & Watkins LLP występowała w charakterze doradcy prawnego. Z kolei firma PJT Partners pełniła rolę doradcy finansowego dla ALG, a firma Simpson Thacher & Bartlett LLP występowała w charakterze doradcy prawnego. Credit Suisse i Deutsche Bank Securities Inc. pełniły funkcję doradcy finansowego dla KKR i KSL Capital Partners.

Termin „Hyatt” jest używany w niniejszej informacji prasowej dla wygody w odniesieniu do Hyatt Hotels Corporation i/lub jej spółki/spółek zależnych.

Hyatt Hotels Corporation

Hyatt Hotels Corporation, z siedzibą główną w Chicago, jest wiodącą globalną firmą hotelarską, której oferta obejmuje 20 wiodących marek. Według stanu na dzień 30 czerwca 2021 r. oferta firmy obejmowała ponad tysiąc hoteli i obiektów all-inclusive w 68 krajach na sześciu kontynentach świata. Misja firmy, jaką jest troska o ludzi i umożliwienie im czerpania jak największych korzyści, oddziałuje na jej decyzje biznesowe i strategię rozwoju oraz ma na celu przyciągnięcie i zatrzymanie najwyższej klasy pracowników, budowanie relacji z gośćmi i tworzenie wartości dla akcjonariuszy. Podmioty zależne firmy prowadzą, zarządzają, udzielają franszyzy, są właścicielami, dzierżawią, rozwijają, udzielają licencji lub świadczą usługi na rzecz hoteli, ośrodków wypoczynkowych, rezydencji i nieruchomości wakacyjnych, działających pod takimi markami jak: Park Hyatt®, Miraval®, Grand Hyatt®, Alila®, Andaz®, The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Ziva™, Hyatt Zilara™, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt™, Hyatt House®, Hyatt Place®, tommie™, UrCove i Hyatt Residence Club®. Firma realizuje ponadto program lojalnościowy World of Hyatt®, który zapewnia członkom wyjątkowe korzyści i ekskluzywne doświadczenia. Więcej informacji na stronie: www.hyatt.com.

Apple Leisure Group®

Apple Leisure Group® (ALG) jest wiodącą północnoamerykańską grupą specjalizującą się w zarządzaniu marką kurortów, podróżowaniem i hotelarstwem, posiadającą unikalny model biznesowy obsługujący podróżnych i destynacje na całym świecie. ALG, poprzez swoją sieć firm stowarzyszonych, konsekwentnie zapewnia podróżnym wyjątkową wartość, a właścicielom kurortów i partnerom rzetelne wsparcie w działalności dzięki strategicznemu wykorzystaniu swojego portfela marek, który obejmuje: AMResorts LP, lub jedną bądź więcej z jej spółek stowarzyszonych, które wspólnie świadczą usługi z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania marką dla kurortów i hoteli w ramach AMR™ Collection, w tym 5-gwiazdkowych i 4-gwiazdkowych luksusowych, wielokrotnie nagradzanych marek, takich jak: Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Breathless® Resorts & Spas, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Alua® Hotels & Resorts, czy Sunscape® Resorts & Spas; ALG Vacations® ‒ jeden z największych sprzedawców zorganizowanych wyjazdów wakacyjnych i lotów czarterowych w USA, oferujący podróże do Meksyku i na Karaiby, we współpracy z uznanymi markami: Apple Vacations®, Funjet Vacations®, Travel Impressions®, CheapCaribbean.com®, BeachBound®, Blue Sky Tours®, Southwest Vacations® i United Vacations®; ekskluzywny program członkowski Unlimited Vacation Club®; najlepsze w swojej klasie usługi zarządzania destynacjami świadczone przez Amstar DMC; oraz dostawca innowacyjnych rozwiązań technologicznych Trisept Solutions®, łączący ponad 88 000 biur podróży z wiodącymi dostawcami usług turystycznych. Więcej informacji na temat zalet Apple Leisure Group® można znaleźć na stronie: www.appleleisuregroup.com.

Wypowiedzi prognozujące

Wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszej informacji prasowej, które nie są faktami historycznymi, stanowią wypowiedzi prognozujące w rozumieniu ustawy o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 roku (Private Securities Litigation Reform Act of 1995). Obejmują one wypowiedzi dotyczące przejęcia Apple Leisure Group® przez Spółkę, w tym spodziewane korzyści finansowe i operacyjne wynikające z przejęcia, korzyści dla gości i właścicieli wynikające z przejęcia, kwoty i terminy realizacji przyszłych transakcji zbycia aktywów oraz przewidywane wskaźniki sprzedaży dla takich transakcji, przewidywany wzrost globalnego ruchu turystycznego w segmencie luksusowym oraz strukturę przychodów spółki z wynajmu pokoi wypoczynkowych w całym systemie, przewidywane przyszłe przychody z opłat w połączonej firmie, oczekiwane korzyści i wartość dodana w ramach programu lojalnościowego World of Hyatt i oferty członkowskiej Apple Leisure Group, plany, strategie, perspektywy, wyniki finansowe, prognozy, propozycje finansowania, perspektywy lub przyszłe wydarzenia z udziałem spółki, które wiążą się ze znanym i nieznanym ryzykiem trudnym do przewidzenia. W związku z tym nasze rzeczywiste wyniki, rezultaty lub osiągnięcia mogą się istotnie różnić od tych wyrażonych lub sugerowanych w niniejszych wypowiedziach prognozujących. W niektórych przypadkach wypowiedzi prognozujące można rozpoznać po użyciu słów takich jak: „może”, „mógłby”, „oczekiwać”, „zamierzać”, „planować”, „dążyć”, „przewidywać”, „wierzyć”, „szacować”, „prognozować”, „potencjalny”, „kontynuować”, „prawdopodobny”, „będzie”, „byłby” oraz odmian ww. terminów i podobnych wyrażeń lub form przeczących ww. terminów i podobnych wyrażeń. Tego typu wypowiedzi prognozujące są z konieczności oparte na szacunkach i założeniach, które, choć uważane przez nas i nasze kierownictwo za rozsądne, są z natury niepewne. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się znacznie różnić od obecnych oczekiwań, obejmują między innymi: ryzyko związane ze zdolnością do sfinalizowania proponowanego przejęcia Apple Leisure Group®, w tym powiązanego z nim znaczącego dodatkowego zadłużenia; zdolność spółki do skutecznego przeprowadzenia integracji pracowników i działalności Apple Leisure Group; zdolność do realizacji oczekiwanych korzyści i synergii wynikających z proponowanego przejęcia Apple Leisure Group w przewidywanym terminie lub zakresie; czas trwania pandemii COVID-19 i tempo powrotu do normalności po pandemii, ewentualne nawroty lub warianty COVID-19; krótko- i długoterminowe skutki pandemii COVID-19, w tym popyt na podróżowanie, działalność tranzytowa i grupowa oraz poziom zaufania konsumentów; oddziaływanie pandemii COVID-19, wszelkich nawrotów lub wariantów COVID-19 oraz wpływ działań podejmowanych w reakcji na pandemię przez rządy, przedsiębiorstwa i osoby prywatne na gospodarkę światową i regionalną, ograniczenia lub zakazy związane z podróżowaniem oraz działalność gospodarczą, w tym czas trwania i skala wpływu na stopę bezrobocia i wydatki uznaniowe konsumentów; szeroka dystrybucja szczepionek COVID-19 i ogólne uznanie tych szczepionek przez ogół populacji; zdolność właścicieli stron trzecich, franczyzobiorców lub partnerów w przedsięwzięciach hotelarskich do skutecznego radzenia sobie z wpływem pandemii COVID-19, wszelkich nawrotów lub wariantów COVID-19; ogólna niepewność gospodarcza panująca na kluczowych rynkach światowych i pogorszenie się warunków gospodarczych na świecie lub niski poziom wzrostu gospodarczego; tempo i stopień ożywienia gospodarczego po spowolnieniu gospodarczym; ograniczenia i przerwy w łańcuchu dostaw; ryzyka dotyczące segmentu wyjazdów luksusowych, kurortów i noclegów all-inclusive; poziom wydatków w segmencie biznesowym, rekreacyjnym i all-inclusive, a także zaufanie konsumentów; spadek obłożenia i średniej stawki dziennej; ograniczona widoczność w odniesieniu do przyszłych rezerwacji; utrata kluczowych pracowników; krajowe i międzynarodowe uwarunkowania polityczne i geopolityczne, w tym niepokoje polityczne lub społeczne bądź zmiany w polityce handlowej; działania wojenne lub obawy przed działaniami wojennymi, w tym przyszłe ataki terrorystyczne, które mają wpływ na podróżowanie; wypadki w trakcie podróży; klęski żywiołowe lub katastrofy spowodowane przez człowieka, takie jak trzęsienia ziemi, tsunami, tornada, huragany, powodzie, pożary, wycieki ropy naftowej, incydenty nuklearne oraz globalne wybuchy pandemii lub chorób zakaźnych, w tym pandemia COVID-19, lub obawy przed takimi zdarzeniami; naszą zdolność do osiągania określonych poziomów zysków operacyjnych w hotelach, w których obowiązują testy wydajności lub udzielone przez nas gwarancje na rzecz właścicieli będących podmiotami zewnętrznymi; wpływ remontów i przebudowy hoteli; ryzyko związane z naszymi planami alokacji kapitału, programem odkupu akcji i wypłat dywidendy, w tym ograniczenie, wyeliminowanie lub zawieszenie działań w zakresie odkupu akcji lub wypłat dywidendy; sezonowość i cykliczność branży nieruchomości i hotelarstwa; zmiany w ustaleniach dystrybucyjnych, np. związanych z internetowymi pośrednikami turystycznymi; zmiany gustów i preferencji naszych klientów; relacje ze współpracownikami i związkami zawodowymi oraz zmiany w prawie pracy; kondycja finansowa i nasze relacje z właścicielami nieruchomości będącymi podmiotami zewnętrznymi, franczyzobiorcami i partnerami w przedsięwzięciach hotelarskich; potencjalna niezdolność właścicieli, franczyzobiorców lub partnerów w przedsięwzięciach hotelarskich do uzyskania dostępu do kapitału niezbędnego do finansowania bieżącej działalności lub realizacji naszych planów rozwoju; ryzyko związane z potencjalnymi przejęciami i zbyciem oraz wprowadzeniem nowych koncepcji marek; czas przejęć i zbycia oraz nasza zdolność do pomyślnej integracji zakończonych przejęć z istniejącą działalnością; brak pomyślnego zakończenia proponowanych transakcji (w tym brak spełnienia warunków zamknięcia lub uzyskania wymaganych zatwierdzeń); naszą zdolność do pomyślnej realizacji strategii rozwoju działalności w zakresie zarządzania i franczyzy przy jednoczesnej redukcji bazy aktywów nieruchomościowych w określonych ramach czasowych i z osiągnięciem oczekiwanych wartości; spadek wartości naszych aktywów nieruchomościowych; nieprzewidziane wypowiedzenia naszych umów o zarządzanie lub franczyzę; zmiany w federalnym, stanowym, lokalnym lub zagranicznym prawie podatkowym; wzrost stóp procentowych i kosztów operacyjnych; wahania kursów wymiany walut lub restrukturyzacja walut; brak akceptacji dla nowych marek lub innowacji; ogólna niestabilność rynków kapitałowych i nasza zdolność do uzyskania dostępu do takich rynków; zmiany w środowisku konkurencyjnym w naszej branży, w tym w wyniku pandemii COVID-19, konsolidacji branży i rynków, na których działamy; nasza zdolność do skutecznego rozwijania programu lojalnościowego World of Hyatt lub oferty członkowskiej Apple Leisure Group; incydenty cybernetyczne i awarie technologii informatycznych; wyniki postępowań prawnych lub administracyjnych; naruszenia przepisów lub prawa związanego z naszą działalnością franczyzową; oraz inne ryzyka omówione w dokumentach firmy przedkładanych Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, w tym w sprawozdaniu rocznym na formularzu 10-K i sprawozdaniach kwartalnych na formularzu 10-Q, które są dostępne dla ww. Komisji. Zwracamy uwagę, aby nie polegać nadmiernie na wypowiedziach prognozujących, które są formułowane wyłącznie na dzień publikacji niniejszego komunikatu prasowego. Nie podejmujemy ani nie przyjmujemy żadnych zobowiązań do publicznego aktualizowania jakichkolwiek wypowiedzi prognozujących w celu odzwierciedlenia rzeczywistych wyników, nowych informacji lub przyszłych zdarzeń, zmian założeń lub zmian czynników wpływających na te wypowiedzi, chyba że jest to wymagane przepisami prawa. Nawet jeśli dokonamy aktualizacji danej wypowiedzi prognozującej lub kilku tego typu wypowiedzi, nie należy wyciągać wniosku, że będziemy dokonywać dodatkowych aktualizacji w odniesieniu do tych lub innych wypowiedzi.

Wersja źródłowa dostępna w portalu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211102005724/en/

Źródło: Hyatt Hotels Corporation

KONTAKT:

Kontakt dla mediów:

Franziska Weber

tel. +1 312 780 6106

e-mail: franziska.weber@hyatt.com

-

Kontakty z inwestorami

Noah Hoppe

tel. +1 312 780 5991

e-mail: noah.hoppe@hyatt.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.11.2021, 13:20
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ