Newsletter

Hyatt zawiera umowę o współpracę na wyłączność z Lindner Hotels AG, aby znacznie zwiększyć zasięg marki w Niemczech i głównych miejscowościach wypoczynkowych w Europie

06.10.2022, 17:02aktualizacja: 06.10.2022, 17:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Współpraca stanowi kontynuację strategii wzrostu przy niskich nakładach i podkreśla wprowadzenie marki JdV by Hyatt w Niemczech.

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Firma Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) ogłosiła dzisiaj, że podmiot stowarzyszony Hyatt zawarł umowę o współpracę na wyłączność z Lindner Hotels AG, rodzinnym przedsiębiorstwem hotelarskim z Niemiec. Umowa będzie obejmować budowę hoteli, zarządzanie i inwestycje. Według planów ponad 30 hoteli w siedmiu krajach europejskich dołączy do oferty marki Hyatt i w najbliższym czasie zostanie włączonych do programu lojalnościowego World of Hyatt. Większość obiektów ma zostać przekształconych na markę JdV by Hyatt, czyli grupę niezależnych hoteli o wyjątkowej atmosferze w pełni oddających charakter swoich lokalizacji.

Lindner Hotels AG, niemiecka firma rodzinna założona w 1973 roku przez architekta Otto Lindnera, prowadzi wiele obiektów pod markami Lindner Hotels & Resorts oraz me and all hotels w głównych miastach w Niemczech oraz w Europie Środkowej i Wschodniej. Umowa zwiększy zasięg marki Hyatt na 15 nowych rynków i rozszerzy dystrybucję w kluczowych miejscach, takich jak Dusseldorf, Frankfurt i Hamburg.

„Cieszymy się, że możemy kontynuować podróż rozwoju marki Hyatt w Europie w ramach modelu niskonakładowego poprzez tę znaczącą strategiczną współpracę z Lindnerem – powiedział Mark Hoplamazian, prezes i dyrektor generalny Hyatt. - Dodanie oczekiwanej oferty hoteli Lindnera znacznie zwiększy zasięg marki Hyatt w Niemczech i sprawi, że nasi goście, a docelowo członkowie World of Hyatt, będą mogli odwiedzić wiele nowych miejsc w całej Europie, w tym Kilonię, Lipsk, Sylt, Bratysławę i Interlaken. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie, jakim obdarza nas zespół Lindner i cieszymy się, że możemy wzbogacić naszą wspólną ofertę dla gości poprzez strategiczne inwestycje kapitałowe dokonywane przez Lindner w portfolio”.

Portfolio Lindner jeszcze bardziej zwiększy wpływ firmy Hyatt na branże lifestyle’ową dzięki dodaniu około 5500 pokoi, znacząco zwiększając zasięg działania Hyatt w Niemczech, oferując jeszcze więcej możliwości dla gości Hyatt i członków programu lojalnościowego World of Hyatt.

„Jesteśmy zachwyceni, że mamy u naszego boku tak silną międzynarodową markę w postaci Hyatt i że łączy nas ukierunkowanie na wysoką jakość i holistyczne podejście do hotelarstwa – dodaje Arno Schwalie, dyrektor generalny Lindner. - Ten rodzaj współpracy jest naprawdę wyjątkowy na rynku niemieckim. Jako część marki JdV by Hyatt Lindner pozostaje silną marką z własną tożsamością i niezależnością korporacyjną, teraz wspomaganą przez siłę globalnej świadomości marki Hyatt oraz najlepsze w swojej klasie umiejętności w zakresie sprzedaży i marketingu”.

W ramach tej umowy Lindner Hotels będzie miał dostęp do opartego na danych wsparcia kondycji marki, doświadczeń gości i optymalizacji przychodów ze strony grupy Global Franchise and Owner Relations Group firmy Hyatt, specjalnie utworzonego zespołu skupiającego się na wynikach hoteli franczyzowych oraz właścicieli i operatorów.

Termin „Hyatt” jest używany w niniejszej informacji prasowej dla wygody w odniesieniu do Hyatt Hotels Corporation i/lub jej spółki/spółek zależnych.

Hyatt Hotels Corporation

Hyatt Hotels Corporation z siedzibą w Chicago jest czołową globalną spółką z branży hotelarskiej, której celem jest troska o ludzi i umożliwienie im czerpania jak największych korzyści, Według stanu na dzień 30 czerwca 2022 r. oferta firmy obejmowała ponad 1150 hoteli i obiektów all-inclusive w 72 krajach na sześciu kontynentach świata. Oferta firmy obejmuje marki z kolekcji Timeless, m.in. Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Residence Club®, Hyatt Place®, Hyatt House® oraz UrCove; kolekcję Boundless, w tym Miraval®, Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Hyatt Centric® i Caption by Hyatt; kolekcję Independent, w tym The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™ i JdV by Hyatt™; oraz kolekcję Inclusive, w tym Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Secrets® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Dreams® Resorts & Spas, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts® i Sunscape® Resorts & Spas. Podmioty zależne Spółki zarządzają programem lojalnościowym World of Hyatt®, usługami zarządzania destynacjami ALG Vacations®, Unlimited Vacation Club®, Amstar DMC i usługami technologicznymi Trisept Solutions®. Więcej informacji na stronie www.hyatt.com.

JdV by Hyatt

Marka JdV by Hyatt dla pełnych zapału, radosnych i młodych duchem, oferuje sieć tętniących życiem niezależnych hoteli, które stanowią prawdziwe odzwierciedlenie środowisk miejskich, które nazywamy domem. Marka JdV by Hyatt, jak wskazuje nazwa (joie de vivre), zaprasza osoby przyjezdne i miejscowe do nawiązania kontaktu, cieszenia się chwilą i celebrowania radości życia. Każdy z hoteli zapewnia pełnię wrażeń pod względem atmosfery i przestrzeni, zapraszając każdego do uczynienia każdego pobytu wyjątkowym. Aby mieć dostęp do wiadomości aktualizacji, obserwuj @JDVHotels na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Więcej informacji na stronie www.hyatt.com.

Lindner Hotels AG

Przyjemna, serdeczna, pełna życia atmosfera – to od 50 lat cechy charakterystyczne 31 hoteli sieci Lindner Hotels AG w siedmiu krajach europejskich. Dzięki inspirującemu wystrojowi, nieformalnemu stylowi i skupieniu na zrównoważonym rozwoju miejskie hotele butikowe marki me and all hotels, zlokalizowane w centrach interesujących miast, są odpowiednie nie tylko dla osób podróżujących po miastach i w celach biznesowych, ale także osób miejscowych, które chcą korzystać z usług związanych z mieszkaniem, pracą i wydarzeniami. Lokalni partnerzy z branży restauracyjnej, muzycznej i start-upy zapewniają stały dopływ nowych wrażeń dzięki kuchni typu pop-up, wydarzeniom i zrównoważonym produktom. Wielokrotnie nagradzana sieć hotelarska Lindner Hotels & Resorts łączy w sobie tradycję i innowacyjność. Począwszy od hoteli biznesowych z nowoczesnym wyposażeniem konferencyjnym po hotele tematyczne, luksusowe ośrodki spa i obiekty golfowe, hotele miejskie i historyczny Grand Hotel – wszystkie bez wyjątku oferują usługi hotelarskie, których towarzyszy przyjemna atmosfera, pasja sportowa i dążenie do doskonałości. Arno Schwalie został prezesem i dyrektorem generalnym Lindner Hotels AG w maju 2022 r. Firmę założył w 1973 r. architekt Otto Lindner i nadal pozostaje ona firmą rodzinną.

Wypowiedzi prognozujące

Wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszej informacji prasowej, które nie są faktami historycznymi, stanowią wypowiedzi prognozujące w rozumieniu ustawy o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 roku (Private Securities Litigation Reform Act of 1995). W niektórych przypadkach wypowiedzi prognozujące można rozpoznać po użyciu słów takich jak: „może”, „mógłby”, „oczekiwać”, „zamierzać”, „planować”, „dążyć”, „przewidywać”, „wierzyć”, „szacować”, „prognozować”, „potencjalny”, „kontynuować”, „prawdopodobny”, „będzie”, „byłby” oraz odmian ww. terminów i podobnych wyrażeń lub form przeczących ww. terminów i podobnych wyrażeń. Tego typu wypowiedzi prognozujące są z konieczności oparte na szacunkach i założeniach, które, choć uważane za zmienne w momencie ich formułowania, są z natury niepewne i podlegają licznym założeniom i czynnikom niepewności, z których wiele pozostaje poza kontrolą firm Lindner i Hyatt oraz które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki, rezultaty lub osiągnięcia będą w znacznym stopniu odbiegać od informacji wyrażonych lub sugerowanych w wypowiedziach prognozujących. Wszelkie wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszej informacji są aktualne wyłącznie na dzień ich pierwszej publikacji, a żadna ze stron nie podejmuje się ich publicznej aktualizacji w miarę rozwoju wydarzeń, chyba że prawo stanowi inaczej. W przypadku aktualizacji danej wypowiedzi prognozującej lub kilku tego typu wypowiedzi, nie należy wyciągać wniosku, że będą dokonywane dodatkowe aktualizacje w odniesieniu do tych lub innych wypowiedzi.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221006005349/en/

Źródło: Hyatt Hotels Corporation

KONTAKT:

Hannah Acsinia

Hyatt

e-mail: hannah.acsinia@hyatt.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.10.2022, 17:02
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii