Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Spółki Hygienika S.A. z siedzibą w Lublińcu (dalej także Spółka lub Hygienika) informuje, iż w dniu 16 kwietnia 2014 roku zawarł z 21 Concordia Sp. z o.o. (dalej Concordia) list intencyjny, którego przedmiotem jest wstępne ustalenie zasad współpracy Spółki z Concordia mającej na celu wspólną realizację inwestycji w sieci sklepów z branży drogeryjnej, higienicznej oraz z sektora FMCG, w tym w szczególności inwestycję Concordia w udziały w kapitale zakładowym Dayli Polska Sp. z o.o. (dalej Dayli) - spółki zależnej Hygienika - w szczególności poprzez podniesienie kapitału zakładowego Dayli, przy czym ewentualne podniesienie kapitału zakładowego Dayli nastąpi w sposób nie powodujący utraty kontroli nad Dayli przez Hygienika (tj. Hygienika po podwyższeniu będzie miała większość udziałów i głosów na zgromadzeniu wspólników Dayli).
W treści listu intencyjnego Spółka i Concordia wyraziły swoje zainteresowanie prowadzeniem współpracy przy wyżej opisanej inwestycji, nie podejmując jednak wiążących zobowiązań w tym zakresie.
List intencyjny zawarto na czas określony do dnia 31 lipca 2014 roku.
Zawarty list intencyjny nie zawiera postanowień dotyczących kar umownych, jak również nie jest zawarty z zastrzeżeniem w nim warunku lub terminu. Pozostałe warunki listu intencyjnego nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.
W opinii Zarządu Spółki rozpoczęcie współpracy z Concordia przyczyni się do dalszego rozwoju działalności grupy kapitałowej Hygienika, w tym ułatwi zwiększenie aktywności Spółki i spółek z grupy kapitałowej Spółki na rynku sprzedaży detalicznej wyrobów higieny osobistej.
Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi amp/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.04.2014, 10:30 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |