Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ta kluczowa kwestia zostanie poruszona podczas I Konferencji Rolnictwo Internetowe organizowanej przez portal AgroFoto.pl, który każdego miesiąca skupia blisko pół miliona rolników z całej Polski.
"Efektywniejsze gospodarowanie, a co za tym idzie rozwój całej branży rolnej oraz samych rolników, zależy dziś w dużej mierze od najnowszych technologii. Organizowana przez nas i naszych partnerów konferencja, ma na celu promocję szerokiego dostępu do wiedzy dostępnej na wyciągnięcie ręki w Internecie" - mówi Jacek Skowroński, założyciel portalu AgroFoto.pl
Organizator wraz z partnerami: TNS, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, AdAgri, Goldbach Audience, Gemius oraz Martin & Jacob pragną zaprosić na dyskusję o szansach, które niesie rolnictwo internetowe.
Konferencja odbędzie się 4 grudnia br. w godz. 11:30 - 14:30 w gmachu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w Sali Wzorcownia.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Chęć uczestnictwa w konferencji prosimy zgłaszać organizatorowi.
Dodatkowe informacje dostępne są na stronie: www.rolnictwointernetowe.pl.
Kontakt dla mediów:
Jacek Skowroński
tel. kom. +58 600 655 997
e-miał: Jacek@agrofoto.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.12.2014, 15:50 |
Źródło informacji | AgroFoto.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Kaufland jest sklepem, który oferuje dużo szerszy asortyment niż dyskonty
Misją Kauflandu w Polsce jest oferowanie klientom szerokiego wyboru asortymentów w atrakcyjnych cenach, a wszyscy wiemy, że polski rynek jest bardzo wymagającym rynkiem, bardzo agresywnym – podkreślił Przemysław Witkowski, członek zarządu Kaufland Polska podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu.- 10.09.2025, 11:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
BlackLine prezentuje Verity, niezawodną sztuczną inteligencję opracowaną specjalnie na potrzeby działu finansowego
Verity oferuje zestaw zaawansowanych funkcji sztucznej inteligencji - od rozwiązań bazujących na agentach po inteligentne analizy - umożliwiających stworzenie nowego cyfrowego personelu działów finansowych.- 10.09.2025, 10:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ