Newsletter

IAS rozszerza swoją obecność w regionie EMEA o nowe rynki i powołuje nowe osoby

07.11.2022, 13:19aktualizacja: 07.11.2022, 13:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Integral Ad Science, Inc.
PR Newswire/Integral Ad Science, Inc.
IAS rozpoczyna działalność w Polsce, Czechach i Turcji, jednocześnie wzmacniając swoją obecność w Norwegii i Danii. Celem ekspansji jest przyspieszenie propagacji narzędzi do weryfikacji reklam i rozwiązań poprawiających wydajność i skuteczność działań reklamowych.

LONDYN,7 listopada 2022 r./PRNewswire/ -- Spółka Integral Ad Science (IAS), światowy lider w dziedzinie jakości mediów cyfrowych, ogłosiła rozpoczęcie swojej działalności na nowych rynkach i wprowadzenie nowych osób na stanowiska zarządcze. Zmiany te mają na celu wzmocnienie obecności IAS w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). W ramach strategii rozwoju międzynarodowego spółka zwiększa aktywność w Norwegii i Danii oraz uruchamia swoje usługi lokalnie w Polsce, Czechach i Turcji poprzez partnerstwa sprzedażowe i serwisowe. Zmiany te umożliwią IAS nawiązanie nowych partnerstw z reklamodawcami, agencjami, platformami i wydawcami.

Ekspansja umożliwi na wielu kluczowych rynkach lepsze dopasowywanie kampanii reklamowych do preferencji odbiorców oraz poprawę wydajności i skuteczności działań prowadzonych w mediach. Przyspieszy również propagację narzędzi do weryfikacji reklam, rozwiązań z obszaru programmatic, w tym rozwiązań brand safety, narzędzi do reklamy kontekstowej, wykrywania oszustw oraz raportowania widoczności reklam dostarczanych przez IAS globalnym i lokalnym klientom w Norwegii, Danii, Polsce, Czechach i Turcji.

Ekspansja w Norwegii i Danii będzie wspierana przez skandynawskie centrum IAS w Sztokholmie, w Szwecji. Zmiany obejmują nowe nominacje na stanowiska dyrektorów sprzedaży: Olo Tveita w Norwegii i Mortena Sandbæka Becka w Danii, ekspertów w obszarze rynku reklamy cyfrowej, którzy dołączają do IAS.

Ekspansja IAS na Europę Wschodnią obejmuje współpracę z lokalnym partnerem Adsonice w Polsce. IAS dodatkowo potwierdza swoją międzynarodową obecność poprzez uruchomienie działalności w Turcji, wraz z lokalnym partnerstwem z firmą Logaritma, która działa w regionie od 2002 roku. Zarówno Adsonice, jak i Logaritma to zespoły posiadające rozległą wiedzę i doświadczenie w swoich regionach.

Zwiększenie obecności spółki w regionie EMEA pozytywnie wpłynie na wzrost spółki oraz umożliwi konsolidacje zadań na szybko rozwijających się rynkach. Silna obecność w Skandynawii, Europie Wschodniej i Turcji pozwoli IAS wzmocnić relacje z reklamodawcami, agencjami i platformami, a w konsekwencji rozszerzyć podstawową ofertę produktów w zakresie weryfikacji reklam oraz jakości mediów cyfrowych.

Komentarz Csaba Szabo, dyrektora zarządzającego na region EMEA, IAS:

„IAS z satysfakcją ogłasza rozszerzenie swojej globalnej obecności w regionie EMEA. Widzimy zwiększone zainteresowanie marek narzędziami do weryfikacji i optymalizacji działań reklamowych. Skala naszego wzrostu na tych rynkach odzwierciedla nasze ambicje związane z rozwojem międzynarodowym. Inwestycja ta otwiera również nowe możliwości dla lokalnych marek i agencji dążących do poprawy jakości i efektywności działań reklamowych, a także dla naszych obecnych globalnych klientów, którzy coraz częściej działają w tym regionie. Będzie mi niezmiernie przyjemnie rozpocząć pracę z doświadczonym zespołem i partnerami przy wdrażaniu strategii IAS na nowych rynkach".

O Integral Ad Science

Integral Ad Science (IAS) jest światowym liderem w obszarze rozwiązań poprawiających wydajność i skuteczność działań reklamowych. IAS dba o to, aby każde wyświetlenie reklamy trafiało do osób zamiast botów, w bezpiecznym otoczeniu, wykorzystując narzędzia do reklamy kontekstowej oraz narzędzia optymalizujące ścieżkę zakupu. Misją IAS jest bycie globalnym wyznacznikiem wysokiego poziomu zaufania i przejrzystości w obszarze jakości mediów cyfrowych dla wiodących światowych marek, wydawców i platform. IAS wykorzystuje technologie oparte na danych, raportowanych w czasie rzeczywistym, pozwalających na szybkie podejmowanie działań. IAS został założony w 2009 roku, ma swoją główną siedzibę w Nowym Jorku, współpracuje z wieloma globalnymi i lokalnymi reklamodawcami i wydawcami na całym świecie. Więcej informacji na integralads.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1939491/POLAND___IAS_poszerza_swoja__obecnos_c__w_EMEA.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1136891/Integral_Ad_Science_Logo.jpg

Źródło: Integral Ad Science, Inc.

KONTAKT:

e-mail: press@integralads.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.11.2022, 13:19
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ