Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zrównoważony rozwój cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród przedsiębiorców, jak i klientów. Firmy, które działają zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, mogą liczyć na potencjalną przewagę konkurencyjną.
Jednym z istotnych działań jest dziś raportowanie ESG (environmental, social, corporate governance), ponieważ pozwala ono na zmierzenie realnego wpływu zrównoważonego rozwoju na otoczenie, a w dalszej perspektywie także na relacje z partnerami biznesowymi i klientami. Firmy dbające o środowisko naturalne i kwestie społeczne postrzegane są jako silna i odpowiedzialna marka nie tylko przez klientów, ale także przyszłych pracowników.
Zgodnie z unijną dyrektywą sprawozdawczości przedsiębiorstw w zakresie zrównoważonego rozwoju CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive), od 2027 roku obowiązek raportowania ESG będzie dotyczył także małych i średnich przedsiębiorstw.
ESG to inaczej wieloaspektowe podejście, które uwzględnia równoczesne działania na rzecz środowiska, ekonomii i społeczeństwa. Dotyczy polityki, procesów i praktyk wewnętrznych przedsiębiorstwa. Obejmuje kwestie związane z ochroną środowiska, zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem korporacyjnym i etyką biznesu.
Więcej o raportowaniu ESG dowiedzieć się można na spotkaniu „Zrównoważony rozwój w MŚP. Jak raportowanie ESG wpłynie na zbudowanie konkurencyjności rynkowej Twojej firmy”, które odbędzie się online w poniedziałek 27 listopada o godzinie 10:00. Udział w konferencji jest bezpłatny i nie wymaga wcześniejszej rejestracji.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.11.2023, 16:59 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Konkretne programy pomocy i wsparcia zamiast „owocowych czwartków” - tak firmy pozyskują dziś cennych pracowników PAP
- 31.07.2025, 10:27
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
HEIDELBERG gets off to positive start in new financial year – forecast for 2025/26 confirmed
• Sales and adjusted EBITDA margin for Q1 well up on corresponding quarter of previous year
• Solid incoming orders lay foundations for positive business development
• Free cash flow still negative but much improved compared with equivalent period of previous year
• MoU agreed on system partnership with defense specialist VINCORION
• Full-year forecast confirmed- 31.07.2025, 09:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Oszczędności i brak długów - a nie luksusy - stają się dla młodych symbolami sukcesu finansowego (RAPORT)
Pokolenie Z w swoim podejściu do pieniędzy stąpa mocno po ziemi. Wyznacznikiem sukcesu finansowego dla ponad 2/3 Polek i Polaków w wieku 18-34 lat jest posiadanie oszczędności - wynika z nowego raportu Autopay “Finanse Młodych Polek i Polaków”. Dla rosnącego grona badanych sukces to także brak długów i kredytów. Ta odpowiedź niemal dogoniła “wysokie zarobki” oraz wyprzedziła “posiadanie własnego domu”, zupełnie deklasując przy tym symbole statusu sprzed lat - samochód i podróże.- 31.07.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Autopay
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ