Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowe modele Black Hawk to G-Master GB2530HSU-B1 o przekątnej ekranu 24,5 cala i G-Master GB2730HSU-B1 (27 cali). Oba oferują czas reakcji wynoszący 1ms i częstotliwość odświeżania ekranu 75Hz. Model Red Eagle G-Master GB2560HSU-B1 to 24,5-calowy ekran, który charakteryzuje się równie niskim czasem reakcji, ale częstotliwość odświeżania w jego przypadku wynosi 144Hz. Wszystkie modele wspierają technologię FreeSync i stoją na solidnej stopce, pozwalającej na, dzięki możliwości regulacji wysokości i funkcji Pivot, wygodne dostosowanie ustawienie ekranu do swoich preferencji. O najwyższy komfort użytkowania, zadbano również poprzez funkcję ograniczenia emisji przez panel najbardziej męczącego wzrok niebieskiego światła. To duży atut, szczególnie dla spędzających przed monitorami długie godziny graczy.
„W samej Polsce tylko w zeszłym roku sprzedaliśmy ponad 25 tysięcy monitorów G-Master #monitors4gamers. Seria sprzedaje się równie dobrze w całej Europie, co stanowi niezaprzeczalny dowód, że G-Masterzy zdecydowanie podbili serca graczy. Dlatego cieszymy się ogromnie, że wraz z wprowadzeniem dwóch nowych modeli z klanu Black Hawk oraz jednego z klanu Red Eagle, które jako pierwsze noszą nowe logo G-Master, możemy zaprosić naszych fanów do wzięcia udziału w wyjątkowym konkursie, w którym do wygrania jest ponad 100 nagród, w tym 10 najnowszych monitorów iiyama G-Master #monitors4gamers” - mówi Mariusz Kuczyński, dyrektor generalny iiyama w Polsce.
Zmiana logotypu G-Master #monitors4gamers podyktowana jest dodaniem znaku graficznego wspólnego dla wszystkich monitorów z serii. To symboliczne zaakcentowanie faktu, że wszystkie one walczą pod jedną flagą - flagą iiyama. Konkurs, który towarzyszy wprowadzeniu nowego logo i nowych modeli rozpoczął się 14 maja i potrwa cztery tygodnie. Uczestnicy będą mieli przed sobą dwa zadania. Pierwsze, opcjonalne zadanie polega na złamaniu kodu binarnego podanego na stronie konkursowej https://gmaster.iiyama.com/pl. Zadanie nr 2 jest obowiązkowe i polega na kreatywnym wyzwaniu, którym jest pokazanie jak „G-Masterzy świętują zwycięstwo”. Odpowiedź na to zadanie może mieć formę tekstową lub graficzną - grafika/zdjęcie/film. Zależnie od liczby ukończonych zadań uczestnicy mają szansę wygrać nagrody - główne lub pocieszenia. Fani powalczą o 5 nowych monitorów G-Master GB2530HSU-B1 Black Hawk oraz 5 modeli G-Master GB2560HSU-B1 Red Eagle, a także o akcesoria związane z serią G-Master - bluzy, czapeczki, koszulki i podkładki gamingowe.
Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie https://gmaster.iiyama.com.
O marce iiyama
Mająca siedzibę w Japonii, iiyama jest wiodącym producentem monitorów na skalę międzynarodową. Oferuje szeroką gamę monitorów biurkowych, dla graczy, ekranów dotykowych oraz wyświetlaczy wielkoformatowych.
Linia iiyama G-MASTER #monitors4gamers jest podzielona na cztery klany. Aby dołączyć do zawodowców, wybierz jeden z modeli Red Eagle™, oferujący czas reakcji 1 ms i częstotliwość odświeżania ekranu 144 Hz. Jeśli chcesz po prostu z satysfakcją wejść do gry, zdecyduj się na model Black Hawk™, cechujący się częstotliwością odświeżania ekranu na poziomie 75 Hz. Monitor z klanu Silver Crow™ o rozdzielczości WQHD (z wartościami odpowiednio - 1 ms i 75Hz) to odkrycie nowego wymiaru gamingu. A dostępny w dwóch wersjach model Gold Phoenix™ - z 28-calowym wyświetlaczem o rozdzielczości 4K i 32-calowym z zakrzywionym ekranem, pozwoli Ci się zanurzyć w rozgrywce jak nigdy dotąd. Wszystkie monitory z serii G-Master #monitors4gamers wspierają technologię FreeSync™, zapewniając płynny i ostry obraz. Tak aby gracze mogli w pełni wykorzystać drzemiący w nich samych potencjał.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.05.2018, 17:39 |
Źródło informacji | iiyama Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
BingX świętuje swoje 7. urodziny kampanią „Twój głos, nasza historia"
- 18.04.2025, 08:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ