Pobierz materiał i Publikuj za darmo

TORONTO, 1 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Spółka IKO Industries Ltd. poinformowała, że sfinalizowała transakcję, w ramach której przejmie działalność nowozelandzkiej grupy producenckiej Roof Tile Group oraz firmę budowlaną Fletcher Building.
Roof Tile Group zajmuje się produkcją blachodachówek, które są sprzedawane i rozprowadzane na całym świecie pod szeregiem marek, w tym m.in. Decra i Gerard. Transakcja dotycząca przejęcia RTG została sfinalizowana w dniu wczorajszym w Auckland. Dzięki niej zasięg działalności produkcyjnej i operacyjnej IKO poszerzy się o zakłady produkcyjne w Nowej Zelandii, Malezji, Stanach Zjednoczonych i na Węgrzech, a zespół spółki powiększy się o przeszło 500 pracowników.
„Z przyjemnością witamy RTG i jej pracowników w gronie IKO - stwierdził Hartley Koschitzky, jeden z prezesów IKO. - Omawiana transakcja wpisuje się w realizację naszej globalnej strategii rozwoju i stanowi idealną okazję do rozszerzenia naszej działalności w branży blachodachówek poza naszą współpracę z Metrotile NV, szczególnie na rynku północnoamerykańskim. Bardzo się cieszymy z możliwości rozwijania działalności RTG i czerpania z wiedzy i doświadczenia nowych członków zespołu w zakresie funkcjonowania branży blachodachówek”.
Spółka IKO nie ujawniła finansowych warunków transakcji. Podała tylko, że RTG będzie w najbliższym czasie prowadzić swoją działalność bez zmian, natomiast IKO skupi się na wdrażaniu nowych pracowników i zapoznawaniu się z działalnością RTG.
IKO
IKO to światowy lider w branży pokryć dachowych oraz rozwiązań impregnacyjnych i izolacyjnych przeznaczonych do zastosowań mieszkaniowych i komercyjnych. Jako zintegrowana pionowo spółka, IKO posiada ponad 30 zakładów produkcyjnych w Ameryce Północnej i Europie. Spółka powstała w 1951 roku i jest firmą rodzinną.
Copyright ©2018 IKO. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Źródło: IKO Industries
Kontakt z mediami i specjalistyczne doradztwo: http://www.iko.com.
Profile spółki: LinkedIn | Pinterest | Houzz | Youtube | SlideShare
Derek Fee, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej, Grupa IKO, +44-416-780-5898, e-mail: derek.fee@iko.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.11.2018, 14:12 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rozszerzona odpowiedzialność producenta to wyzwanie dla producentów, samorządów, branży odpadowej i recyklerów PAP
Dla nas najważniejszym elementem ostatnich dni i tygodni jest rozszerzona odpowiedzialność producenta, ponieważ dotyka ona całego obiegu materiałowego: od producentów, przez samorządy, branżę odpadową, po recyklerów – podkreślił Kamil Majerczak, CEO PreZero w Polsce, podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu.- 15.09.2025, 11:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu - wiodąca platforma dialogu
Ponad 6 tysięcy gości przyjechało na XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu, które odbyło się w dniach 2-4 września 2025 roku. Przez trzy dni przedstawiciele polityki, biznesu, ekonomii, nauki i kultury z ponad 50 krajów świata debatowali o najważniejszych wyzwaniach współczesności, koncentrując się wokół hasła przewodniego tegorocznego Forum: „Czas transformacji - jaka będzie Europa przyszłości?”.- 15.09.2025, 11:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fundacja Instytut Studiów Wschodnich
-
Image
Maczfit i smaki dzieciństwa
Każdy z nas ma w pamięci zapachy i smaki, które przenoszą nas do beztroskich lat dzieciństwa. Wystarczy je przywołać, by znów poczuć się jak dziecko - siedzące przy kuchennym stole i czekające na ulubione danie przygotowane z sercem przez mamę czy babcię. Aromat drożdżowych racuchów unoszący się w kuchni, kremowy budyń z cynamonem jedzony prosto z rondelka, gorąca zupa pomidorowa czy makaron z truskawkami i śmietaną - właśnie takie dania zapamiętujemy na całe życie. Są częścią naszych historii i rodzinnych tradycji.- 15.09.2025, 10:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Maczfit
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ