Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PURCHASE, Nowy Jork, 15 kwietnia 2015 r. /PRNewswire/ - #PepsiChallenge; Pepsi® oddaje kontrolę nad kreacją graficzną najbardziej wartościowego atrybutu marki – puszki - w ręce fanów. W ramach kampanii #PepsiChallenge w 2015 r. konsumenci mają niepowtarzalną szansę na stworzenie nowej wizji kultowej i znanej na całym świecie puszki w oparciu o własne pomysły i projekty. Kampania jest elementem szeroko zakrojonego wyzwania kreatywnego "Live for Now".
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150409/197603
Kreatywnemu wyzwaniu "Live for Now" przewodzi globalny ambasador kampanii #PepsiChallenge, światowej sławy projektant mody i dyrektor artystyczny Nicola Formichetti. Akcję rozpocznie inauguracyjny projekt koncepcyjny autorstwa samego Formichettiego. Koncept stworzony na bazie ulubionej ikony artysty, komiksowej postaci Nicopanda, posłuży jako inspiracja do realizacji artystycznych ambicji konsumentów i zachęta do przesyłania projektów. Zupełnie czysta puszka Pepsi oznaczona wyłącznie oryginalnie zachowanym logo otwiera pole do popisu i zachęca konsumentów do przekraczania granic wyobraźni.
"Ciągle znajduję dookoła siebie źródła inspiracji, zwłaszcza w nieograniczonym świecie kreatywnych idei. Od mody i architektury po produkty i marki, kreatywność projektów znajduje swoje odzwierciedlenie w wielu formach i wywodzi się z różnorodnych talentów twórczych - dzieli się przemyśleniami Formichetti. - Wręcz nie mogłem doczekać się pojęcia wyzwania kreatywnego ‘Live for Now’ i z niecierpliwością czekam na projekty z całego świata".
W ramach trwającej od dziś do 13 maja kampanii zgłoszenia przyjmowane są na stronie: www.pepsichallenge.com. Jeden wyłoniony w akcji projektant zostanie zaproszony do centrum projektu i innowacji PepsiCo w Nowym Jorku, gdzie będzie pracował u boku wiodącego w branży zespołu projektantów PepsiCo.
Najlepsze zgłoszenia będą oceniane przez samego Formichettiego, a także wiceprezesa i głównego dyrektora kreatywnego Mauro Porciniego, jak również panel najważniejszych osobistości świata kreatywnego, do których zaliczają się: Marcelo Burlon, dyrektor kreatywny; Lapo Elkann, prezes i współzałożyciel Italia Independent; Karim Rashid, wielokrotnie nagradzany projektant; Franca Sozzani, redaktor naczelny Vogue Italia.
"W nowej kampanii Pepsi chodzi przede wszystkim o zachęcenie konsumentów na całym świecie do przekraczania własnych granic i podjęcia wyzwania. Świat kreatywny od zawsze przyciągał tych, którzy nie obawiają się nowego, dlatego też chcieliśmy, aby jedno z naszych pierwszych globalnych wyzwań bezpośrednio przemawiało do tej niezwykłej grupy - ujawnia Kirstin Patrick, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu globalnej marki napojów PepsiCo. - W ramach roku pełnego wyzwań chcieliśmy także spojrzeć świeżym okiem na naszą własną markę. Oddajemy najważniejszy dla nas i najbardziej rzucający się w oczy atrybut marki, projekt puszki Pepsi, w ręce konsumentów na całym świecie. Nie możemy doczekać się wyników".
Wyzwanie kreatywne "Live for Now" poprzedza kampania "Ignite the Light", w ramach której Formichetti zachęcił kolegów po fachu na całym świecie do zaprojektowania instalacji artystycznych inspirowanych światłem. Trasa "Ignite the Light", obejmująca mieszane instalacje artystyczne na dużą skalę na całym świecie, zwraca uwagę na społeczności, które cierpią z powodu braku prądu i podstawowych urządzeń oświetleniowych i realizowana jest w partnerstwie z fundacją Liter of Light. Pepsi przekazuje 1-go dolara na rzecz organizacji Liter of Light za każdorazowe użycie znacznika #PepsiChallenge na publicznych profilach społecznościowych, takich platform jak Instagram, Facebook, Twitter czy YouTube. Zebrana kwota pomoże organizacji w dostarczeniu przyjaznych środowisku, niedrogich i łatwych w produkcji rozwiązań oświetleniowych tym, którzy potrzebują ich najbardziej.
Rozpoczęcie kampanii #PepsiChallenge okazało się najbardziej popularnym tematem w serwisie Twitter. W ciągu roku 2015 globalni ambasadorzy marki - światowej sławy gwiazdy, domy mody i znani sportowcy - zaangażują się w akcję i wezmą udział także w dodatkowych wyzwaniach na skalę globalną i lokalną, mających na celu pobudzenie konsumentów na całym świecie do życia pełnią piersią i wyciągania jak najwięcej z każdego momentu. Zaproszenia do wyzwań komunikowane są poprzez kanały społecznościowe Pepsi, na stronie PepsiChallenge.com oraz za pośrednictwem globalnych i lokalnych ambasadorów. Więcej informacji i szczegóły wyzwań dostępne są na stronie: www.PepsiChallenge.com oraz na kanałach społecznościowych Pepsi na całym świecie. Regulamin i warunki uczestnictwa w wyzwaniu kreatywnym "Live for Now" dostępne są na stronie: www.PepsiChallenge.com.
O PepsiCo
Produkty PepsiCo spożywane są ze smakiem miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2014 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości 66 miliardów USD ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard USD przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej. Działaniom firmy PepsiCo przewodzi hasło "Performance with Purpose", czyli dążenie do osiągnięcia najwyżej wydajności finansowej przy zachowaniu zrównoważonego rozwoju i przynoszeniu zysków akcjonariuszom. W praktyce "Performance with Purpose" oznacza oferowanie dużego wyboru produktów spożywczych i napojów, od smakołyków po zdrowe przekąski, odkrywanie innowacyjnych sposobów na zmniejszenie wpływu na środowisko i ograniczenie kosztów operacyjnych, a także ciągłe zapewnianie bezpiecznego i przyjaznego miejsca pracy dla pracowników na całym świecie oraz działanie z poszanowaniem dla lokalnych społeczności poprzez nieustanne wsparcie i inwestycje. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.pepsico.com.
Źródło: PepsiCo
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.04.2015, 17:08 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |