Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SHENZHEN, Chiny, 15 listopada 2018 r. /PRNewswire/ -- Wydarzenie AliExpress 11.11 Global Shopping Festival uznawane jest za jeden z największych na świecie 48-godzinnych festiwali zakupów online. Firma ILIFE, znana marka robotów odkurzających, osiągnęła pokaźne rezultaty w niedawno zakończonym wydarzeniu Global Shopping Festival. Poziom międzynarodowej sprzedaży firmy ILIFE uplasował się na pierwszym miejscu w kategorii artykułów gospodarstwa domowego i w pierwszej 10 pod względem całkowitej sprzedaży w sklepie AliExpress. Jednocześnie na rynku krajowym doszło do znaczącego przełomu, a całkowity poziom sprzedaży sięgnął niemal 400% w porównaniu do roku ubiegłego. Pobijając rekordy sprzedaży zagranicznej i krajowej, firma ILIFE stała się jednym z światowych liderów w branży robotów odkurzających.
Od otwarcia sklepów na platformie AliExpress firma ILIFE notowała znaczący wzrost sprzedaży. Od 2017 r. zajmuje pierwsze miejsce wśród sprzedawców robotów odkurzających oraz zdobyła tytuł jednej z czołowych 10 marek AliExpress 11.11. Tak dobre wyniki są rezultatem dalekosiężnych strategii firmy.
Badania i rozwój, produkcja i integracja sprzedaży
ILIFE jest jedną z niewielu marek, które integrują projekt, badania i rozwój, produkcję i sprzedaż na tym polu, co dało firmie znaczącą techniczną przewagę i ważną analitykę rynkową. Dzięki temu ILIFE może zaspokajać różnorodne wymagania klientów z całego świata poprzez swoje marki. Roboty odkurzające ILIFE podzielone są na trzy serie według funkcji: seria A, seria V i seria W. Roboty serii A specjalizują się w dokładnym czyszczeniu dywanów. Seria V została opracowana z myślą o czyszczeniu twardych podłóg, a seria W, która dopiero co weszła na rynek międzynarodowy kilka tygodni temu, obejmuje pierwsze tego typu roboty myjące podłogi w 4 prostych krokach: zwilżanie plam, szorowanie, zasysanie brudnej wody i ścieranie pozostałości z powierzchni podłogi.
Wysoce skoncentrowany, pojedynczy model biznesowy
W obliczu dążeń innych marek w kierunku rozwoju wielobranżowego firma ILIFE ciągle skupia się na polu robotów odkurzających w celu integracji zasobów i maksymalizacji zalet. Każdego roku ILIFE inwestuje 10% sprzedaży w badania i rozwój, co przyczynia się do niedoścignionej konkurencyjności firmy. Innowacyjna technologia pozwala na skuteczną kontrolę kosztów, dzięki czemu klienci z całego świata mogą nabywać wydajne kosztowo, zaawansowane wydajnościowo roboty. Zasada „dobrej ceny, dobrej jakości" od zawsze przyświeca ILIFE.
Ciesząc się uznaniem wśród klientów w Rosji, Polsce, Hiszpanii, USA i Japonii oraz w innych krajach i regionach, firma ILIFE będzie nadal postępować zgodnie z misją „upraszczania sprzątania w celu ułatwienia życia" oraz będzie dążyć do innowacji technologicznych w celu zapewnienia inteligentniejszego, czystszego środowiska życia dla rosnącej grupy klientów.
ILIFE
Założona w 2007 r. firma ILIFE Innovation Ltd z siedzibą w Shenzhen w Chinach jest przedsiębiorstwem technologicznym specjalizującym się w technologiach robotyki czyszczącej. Po pomyślnym wejściu na rynek międzynarodowy sieć sprzedaży firmy ILIFE obejmuje ponad 30 krajów i regionów. Firma zapewnia dostęp do zaawansowanych technologicznie, wysokiej jakości, przystępnych cenowo rozwiązań zautomatyzowanych klientom z całego świata.
Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie: www.iliferobot.com.
Zapytania medialne należy kierować pod adres: media@iliferobot.com.
Facebook: https://www.facebook.com/iliferobotics
Twitter: https://www.twitter.com/iliferobotics
YouTube: https://www.youtube.com/iliferobot
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/785386/ILIFE_AliExpress.jpg
Źródło: ILIFE
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.11.2018, 16:00 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |