Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Na Impact’22 w Poznaniu, nie mogło zabraknąć Grupy ORLEN - koncernu multienergetycznego o kluczowym znaczeniu dla gospodarki kraju i całego regionu. Przedstawiciele koncernu mieli okazję podzielić się swoimi doświadczeniami w budowaniu zaufania do marki z uczestnikami kongresu. W panelu poświęconym znaczeniu sponsoringu dla budowy pozycji i rozpoznawalności przedsiębiorstwa udział wzięła Agata Pniewska, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN.
„Sponsorowanie polskiego sportu jest skutecznym narzędziem wspierającym nasze cele biznesowe i w tym obszarze osiągamy wymierne sukcesy. Koncern w ostatnich czterech latach zwiększył o 120 proc. inwestycje w sport. Wzrosła też liczba wspieranych sportowców – z 10 w 2018 roku do 80 w 2021 roku – zaznaczyła Agata Pniewska. – Markę ORLEN promują reprezentacje narodowe w siatkówce, lekkiej atletyce, a także drużyny piłki nożnej czy piłki ręcznej, cieszące się ogromną popularnością wśród polskich kibiców” – dodała.
Zauważyła także, że tylko w 2021 roku Grupa ORLEN w Polsce i poza jej granicami wypracowała łączny ekwiwalent mediowy na poziomie ponad 1 mld zł, a logo koncernu stało się integralną częścią niemal każdej, znaczącej imprezy sportowej w kraju. Jej zdaniem, z tego faktu korzystają nie tylko sportowcy otrzymujący wsparcie, ale również cała polska gospodarka.
„Za każdym meczem czy wyścigiem stoją tysiące miejsc pracy – przy organizacji, w hotelarstwie, gastronomii. Sponsorowane przez nas drużyny, zawodnicy czy wydarzenia stanowią również istotny element promocji danego miasta czy regionu” – podkreślała Agata Pniewska.
Przedstawicielka koncernu dodała, że PKN ORLEN wspiera nie tylko sport zawodowy. W ubiegłym roku koncern objął programami sportowymi 55 tys. dzieci i młodzieży w całej Polsce. Angażuje się także we współpracę z instytucjami kultury i sponsoruje ważne inicjatywy społeczne.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.05.2022, 17:09 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ