Newsletter

Impact’22: Grupa ORLEN w ostatnich czterech latach znacząco zwiększyła inwestycje w sport

13.05.2022, 17:09aktualizacja: 16.05.2022, 08:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PAP/S. Leszczyński (1)
Fot. PAP/S. Leszczyński (1)
Skokowy wzrost inwestycji w sport, kulturę i działania społeczne, wsparcie 80 utalentowanych zawodników z różnych dyscyplin, zaangażowanie w projekty dedykowane łącznie 55 tysiącom dzieci i młodzieży – to skala zaangażowania Grupy ORLEN w rozwój i promocję sportu.

Na Impact’22 w Poznaniu, nie mogło zabraknąć Grupy ORLEN - koncernu multienergetycznego o kluczowym znaczeniu dla gospodarki kraju i całego regionu. Przedstawiciele koncernu mieli okazję podzielić się swoimi doświadczeniami w budowaniu zaufania do marki z uczestnikami kongresu. W panelu poświęconym znaczeniu sponsoringu dla budowy pozycji i rozpoznawalności przedsiębiorstwa udział wzięła Agata Pniewska, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN.

„Sponsorowanie polskiego sportu jest skutecznym narzędziem wspierającym nasze cele biznesowe i w tym obszarze osiągamy wymierne sukcesy. Koncern w ostatnich czterech latach zwiększył o 120 proc. inwestycje w sport. Wzrosła też liczba wspieranych sportowców – z 10 w 2018 roku do 80 w 2021 roku – zaznaczyła Agata Pniewska. – Markę ORLEN promują reprezentacje narodowe w siatkówce, lekkiej atletyce, a także drużyny piłki nożnej czy piłki ręcznej, cieszące się ogromną popularnością wśród polskich kibiców” – dodała.

Zauważyła także, że tylko w 2021 roku Grupa ORLEN w Polsce i poza jej granicami wypracowała łączny ekwiwalent mediowy na poziomie ponad 1 mld zł, a logo koncernu stało się integralną częścią niemal każdej, znaczącej imprezy sportowej w kraju. Jej zdaniem, z tego faktu korzystają nie tylko sportowcy otrzymujący wsparcie, ale również cała polska gospodarka.

„Za każdym meczem czy wyścigiem stoją tysiące miejsc pracy – przy organizacji, w hotelarstwie, gastronomii. Sponsorowane przez nas drużyny, zawodnicy czy wydarzenia stanowią również istotny element promocji danego miasta czy regionu” – podkreślała Agata Pniewska.

Przedstawicielka koncernu dodała, że PKN ORLEN wspiera nie tylko sport zawodowy. W ubiegłym roku koncern objął programami sportowymi 55 tys. dzieci i młodzieży w całej Polsce. Angażuje się także we współpracę z instytucjami kultury i sponsoruje ważne inicjatywy społeczne.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 13.05.2022, 17:09
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ