Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NANNING, Chiny, 24 grudnia 2015 r. /PRNewswire/ - Dnia 16 listopada chińskie krajowe centrum informacji i indeksów finansowych wydało chiński indeks meblarski "Chinese Redwood" 2015 w położonej w południowych Chinach miejscowości Pingxiang w regionie autonomicznym Guangxi Zhuang. Zgodnie z szacunkami raportu meble typu "Chinese Redwood" pozostaną w okresie przejściowym, a szybkość dostosowania zmniejszy się. Przodujący indeks może jednak odbić się od dna, a branża może odżyć w ciągu kilku najbliższych lat.
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20151223/318083
Raport ujawnia, że z biegiem lat doszło do zmian wśród najważniejszych krajów importujących chińskie meble typu „Chinese Redwood". W przeszłości także region południowo-wschodniej Azji znajdował się wśród istotnych importerów, jednak jego miejsce od czerwca 2014 r. zajmuje Afryka.
W ostatnich latach miejscowość Pingxiang wykorzystała dobre położenie geograficzne, dzięki któremu branża „Chinese Redwood" rozwijała się tam na dużą skalę, szybko stając się jednym z trzech filarów produkcji. Burmistrz Pingxiang Sun Ruijun stwierdził, że raport jest dobrym sposobem na ukazanie branży najnowszego trendu meblarskiego „Chinese Redwood". Według burmistrza indeks jest także platformą, która pozwala producentom z branży „Chinese Redwood" wymieniać się wiedzą i doświadczeniami.
Łącza do załączników z obrazami: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=264167, http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=264168
Źródło: China national center for financial information index academy
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.12.2015, 10:21 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |