Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od teraz, za pomocą aplikacji Moje ING, można nie tylko płacić za postój w strefach płatnego parkowania, ale także kupować bilety komunikacji miejskiej. Wdrożenie nowych funkcjonalności w Moim ING to kolejny krok w digitalizacji.
Żeby skorzystać z usługi i kupić bilet online, wystarczy wybrać „Mój Transport” na ekranie przed zalogowaniem, następnie „Bilety komunikacyjne”. Po zaakceptowaniu regulaminu wystarczy wyszukać miasto, wybrać środek transportu i kategorię biletu oraz uzupełnić szczegóły biletu.
Po zatwierdzeniu zakupu PIN-em do aplikacji, bilet jest automatycznie skasowany. Wyjątkiem jest ZTM Warszawa - aby skasować bilet, należy zeskanować kod QR.
W przypadku kontroli wystarczy, że klient pokaże aktywny bilet na ekranie telefonu.
Płatności za bilety komunikacyjne w bankowości mobilnej Moje ING oferowane są we współpracy z operatorem aplikacji moBiLET. Lista miast objętych usługą zakupu biletów jest na stronie www.mobilet.pl/?page_id=10.
Obecnie usługa została udostępniona w aplikacji Moje ING na telefonach z systemem Android od wersji 4.4.0. W drugim kwartale zostanie udostępniona również na telefony z systemem iOS.
Źródło informacji: ING Bank Śląski
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.03.2022, 08:00 |
Źródło informacji | ING Bank Śląski |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ